מיודענו אלכס בוגדנוביץ'

  • פותח הנושא algy
  • פורסם בתאריך

algy

New member
מיודענו אלכס בוגדנוביץ'

סוף סוף הצליח להביא קצת נחת לבריטים כשזכה אתמול בטורניר נוטינגהם(25K) אחרי ניצחון בגמר על מרק הילטון 3-6 5-7. בחצי הגמר הוא רשם ניצחון יפה על בגדטקיס. הבריטים מאושרים שסוף סוף הילד הבעייתי מביא להם תואר אחרי הרבה שנים של תקוות שהפכו לאכזבות, ולמרות שהטורניר הוא טורניר קטן זה יכול להוסיף הרבה ביטחון. בכלל בטורניר הזה כל הבריטים מ"השורה השניה" עשו טורניר טוב(דלגאדו,פארמר,מארי,שרווד) מה אתם אומרים, האם אלכס בוגדנוביץW שווה משהו, ולאן הוא יכול להגיע?
 

Niminator

New member
זה לא ניצחון מזהיר.

ראשית כל - זה דשא. בריטים על דשא, בטורנירים של 25K, יכולים אפילו להביא ניצחון. זאת לא הפתעה עצומה. שנית כל, בגדטיס פרש בחצי הגמר בזמן המשחק נגד בוגו. גם מארק הילטון, אותו בוגו ניצח בגמר, הגיע לשם רק כי יריבו בחצי הגמר (ניקולאס מאהו הצרפתי, שדורג שני בטורניר) פרש לאחר שהוביל במערכה, וגם ולאדימיר וולצ'קוב, שהיה ברבע שלו, פרש בזמן הסיבוב הראשון. שלישית כל, תראה את הנצחונות שלו במהלך הטורניר: 6-4 6-7 3-6 על דייגו הארטפילד, ארגנטינאי שמעולם לא שמעתי עליו. 3-6 6-3 1-6 על סאנטיאגו גונזאלז המקסיקני. 6-7 6-2 6-7 על ארווינד פארמר. בכל אופן הניצחונות שלו ממש לא משכנעים, וגם לא באו על יריבים ברמה גבוהה (גם בהתחשב בכך שזה דשא). חשבתי שקצת לאחר המארי-מאניה ישכחו ממנו, בכל אופן.
 

algy

New member
כן, אבל כמו שאתה יודע

זה תואר ראשון בקריירה והגיע הזמן. ובכלל יש מאבק גדול על המחבט מספר 2 בבריטניה בגביע דיוויס בספטמבר(אני לא בטוח מול מי זה יהיה. כולם חשבו שאנדרו מארי הוא האיש המתאים אבל אחרי השבוע שאלכס בוגדנוביץ' מנצח בטורניר שבו כמעט כל המועמדים משתתפים(פארמר,דלגאדו ובוגדנוביץ'), כבר זה לא נראה מובן מאליו. חוץ מזה שאם מארי לא מסוגל לשחק משחק של 5 מערכות אז זה ממש בעייתי.
 

Niminator

New member
תואר בשני ברמה הזו.

ניצח שנה שעברה את מנצ'סטר, טורניר 25K שנערך השבוע. הוא גם הגיע בשנה שעברה לגמר בנוטינגהאם, וההישג הכי גדול שלו כנראה בכל זאת נשאר הגמר אליו הוא הגיע בסרביטון ב2003. בכל זאת, כמו שאנחנו רואים, כל ההישגים שלו היו על דשא, בבריטניה. אפילו בנוער, הוא לא התקדם מעבר לחצי הגמר בגראנד סלאם (זה היה פעם אחת, נראה לי ב2001 בארה"ב), ולא הראה הבטחה כל כך גדולה (כן, כמו מארי, שזכה באליפות ארה"ב לנוער והגיע לחצי הגמר באליפות צרפת לנוער). אני לא כל כך בטוח שאנדרו מארי הולך להיות כזה שחקן גדול - לדעתי ממש אין שום דבר מיוחד במשחק שלו, אלא הוא סתם תפס שבוע טוב בווימבלדון ורגיל לדשא הרבה יותר מרוב השחקנים - אבל לאלכס בוגדנוביץ' ממש אין יותר פוטנציאל, לדעתי.
 

shonami

New member
אשלי hype-girl

היא הלהיבה את ארצות הברית כולה - הנה עוד קפריאטי, הנה עוד דבנפורט, הנה צומחת אלופה אמיתית, יפה ומלהיבה. הקדימה ממש את שארפובה :p היא הייתה נערה בלונדינית יפה מדי עבור הצופים, וההצלחה במהרה הכתה בה. היא רשמה איזה שבוע מטורף שבו ניצחה שלוש שחקניות טופ20, מפסידה לשלושתן ביחד 11 משחקונים בלבד. היא ניצחה את סמאשנובה בניסיון ההגנה שלה על התואר באוקלנד ב2003ת והיא ניצחה השנה את ציפי במוקדמות וימבלדון, מה שלא אמרתי עדיין זה שבעקבות כל ההצלחה והפרסום היא הדרדרה נורא, הפסיקה לשחק לזמן מה ומבצעת קאמבק נחמד כרגע, התחילה את השנה לא רע בכלל, למרות שיש לה יכולת של שחקנית טופ20, אלא שהיא חסרת עקביות לא רק בתוך טורנירים או משחקים, אלא בין נקודה לנקודה ממש. פסיכית אמיתית. Ashley Harkleroad. אתה מוזמן להתעניין.
 

j cap

New member
החנון הזה היה חבר של אשלי הרקלרוד?

איך נפלו גיבורות...
 
למעלה