מיואשת

HorseWitch

New member
מיואשת../images/Emo10.gif../images/Emo5.gif

אני מבולבלת לגמרי... אולי אני מכניסה את עצמי לסרטים קצת כרגיל אבל פשוט.. אני כל כך רוצה לדבר איתו ולראות אותו.. וכל היום חושבת עליו... והוא בקושי מתקשר אלי.. חוץ משלשום כשהוא צלצל אחרי שנרדמתי.. חוצמזה נורא מעצבן אותי שאני בקושי מצליחה להשיג אותו כי הוא בקושי זמין, וגם אם אני מצליחה לתפוס אותו הוא לא יכול לדבר הרבה וזה נגמר ככה באמצע השיחה כשכל מה שעשיתי זה לברבר שטויות.. כי אני מהאנשים שאוהבים לדבר הרבה.. ולעשות שיחות ארוכות.. ואיתו בכלל כיף לי לדבר כי אנחנו מדברים על הכל.. אבל משום מה הכל נורא מוזר לי.. וזה די מייאש העובדה שאנחנו מצליחים להתראות בקושי פעם בשבוע ובמקרים נדירים פעמיים.. איך מתמודדים עם יחסים מרחוק.. כאילו, זה לאו דווקא שהוא גר ממש רחוק אלא חצי שעה נסיעה בערך.. אבל זה בעייתי להגיע כי זה אומר שמסנג'רים את ההורים וגם מבחינת זמן הוא מוגבל הרבה יותר ממני.. בקיצור, אני מעוצבנת כולי מכל העניין הזה.. ומתגעגעת אליו אחרי שסך הכל לא ראיתי אותו שבוע... אני מתה לראות אותו, לדבר איתו ולהרגיש אותו.. וזה משגע אותי! אז סתם רציתי לפרוק את זה כי אני קצת בעצבים ואין לי עם מי לדבר כמעט חוץ ממנו..
 
וואיי...

חבר שלי גר שעה וחצי ממני, אנחנו נוסעים באוטובוסים אחד לשני, שזה 3 אוטובוסים לכל כיוון [אבל כבר בעלייה לאוטובוס השני אני פוגשת אותו]. במיוחד שהיינו רגילים שהוא היה גר ליידי ואיתי בביה"ס והיינו כל יום-כל היום ביחד. וגם חבר שלי בדיוק ככה, כל הזמן עסוק, אבל אנחנו מדברים , למזלי אנחנו לא אוהבים לדבר יותר מידי, רק מה קורה , מה חדש וכאלה. אבל את יודעת מה? אני נהנת מהפעם -פעמיים בשבוע שאני רואה אותו, כי פשוט כיף לי, יש את הגעגוע והכל. ויש יותר רצון להיות אחד עם השני. חוץ מזה יש חופשים וכאלה .. שאפשר להיות הרבה ימים ביחד. תשמעי זה ממש קשה קשר מרחוק,אני מודה. אבל אין מה לעשות מתמודדים ומוצאים את הטוב בעניין. אם את אוהבת אותו את תתגברי על זה ואפילו הפעם בשבוע תספיק לך...
 

HorseWitch

New member
בא לי לבכות וזה מעצבן אותי

אוטובוסים זה בעייתי בשבילי מכל מיני בחינות.. אבל פשוט הוא לא רק החבר שלי פחות או יותר.. אלא הוא הידיד הכי טוב שלי בנוסף לזה.. כי אנחנו ידידים ממש טובים מאז שנה שעברה ומספרים אחד לשני הכל.. ואין לי כמעט אף חברה שאני יכולה לדבר איתה על הכל, ואלא שכן לא זמינות כמעט וגרות ממש רחוק.. אז שיחות שלי איתו זה בעיקר בדרך כלל מה נשמע וכאלה.. ואז אנחנו מספרים אחד לשני על היום ובדרך הוא תומך בי ומעודד אותי כשאני שפוכה, עצבנית ובוכה (מה שקורה יחסית הרבה בזמן האחרון..) ופעם היינו נפגשים לפחות פעמיים בשבוע.. עד סוף החופש.. כי היינו רוכבים באותה חווה אבל בתחילת השנה.. לפני שנהינו חברים רק לא מזמן.. אז עברתי לחווה אחרת בגלל שחוץ מהעובדה שהוא שם.. לא היה לי טוב שם וממש סבלתי.. מסובך.. בקיצור.. אני נורא רוצה לראות אותו אבל זה פשוט לא מסתדר. ומן הסתם מתמודדים.. ואני באמת אוהבת אותו.. אבל זה קשה במיוחד בגלל העובדה שחוץ ממנו אין לי כמעט עם מי לדבר.. במיוחד על נושאים בסוימים כגון הסוסים.. שכרגע זה נושא מייגע מאוד בשבילי... ונמאס לי כל שניה להרגיש שמחה-דיכאונית-שמחה דיכאונית.. ועוד אני לא מצליחה לדבר איתו.. אז אני פשוט חייבת לשפוך את זה פה אחרת אני אשתגע! חוצמזה.. המון תודה על התגובה..
 

Kingeh

New member
שטויות במיץ.

גם שעה וחצי זה כלום. אני גר חמש שעות נסיעה מחברה שלי, ואנחנו נפגשים פעם בשבועים או שלושה. מרחק של שעה נסיעה זה כלום. ואל תדברי איתי בכלל על רבע שעה.
 

Kingeh

New member
לא נוסעים לאילת בחינם בכל מקרה

אלא אם אתה תושב אילת. מה שאני לא...
 
XסX מוכר

ידיד שלי גר רחוק...אוףףףףףף והיום אני מתגעגעת אליו יותר מהרגיל....לעעעעעעעעעעעע...סורי הייתי חייבת לפרוק.
 
למעלה