מיואשת וצריכה עזרה..

מיואשת וצריכה עזרה..

אני מחפשת מצלמה. אין לי אפילו כיוון. הדרישות שלי מהמצלמה: 30 פריים לשנייה, יפה ודקה, שהתמונה לא נמרחת, 1500- 1900 ש"ח, שיהיה סוללות שיכולות להטען, משנתיים ומעלה בשנות אחריות, 6.0 MegaPixel ומעלה, עדיפות למצלמה לא כסופה\שחורה, אלא בצבעים מיוחדים. מצלמה שאני מתלבטת עליה: CASIO - Exlim EX-S600- הנה קישור לפרטים עליה. אשמח אם תתנו את דעתכם לגביה. תודה מראש למגיבים,
נועה.
 
אין ספק-זהו גדג'ט מגניב!גם לטעמי

לגבי תכונות כ'מצלמה' - תצטרכי לברר בקריאת חומר ברשת: סקירות של הדגם תמונות שצולמו בו,בחוץ וגם בפנים,בתנאי חדר ובטח גם תמצאי חוו"ד משתמשים. מגוגל:שם הדגם המלא + REVIEW או PICTURES או משהו כזה. בהצלחה. אם משהו לא ברור,מוזמנת להעלות קישור ישיר אליו,בצירוף השאלה.
 
../images/Emo13.gif תודה רבה על התגובה-->

קודם כל, אני לא מוצאת תמונות שצולמו במצלמה זו, אולי תוכל להביא לי איזשו קישור מדויק לזה?! ולפי הצעתך, קראתי כמה חוות דעת, ואני כותבת פה את החסרונות עם שאלות בצד..: *אין עינית--> זה ממש הכרחי עינית?! *אין הגנת מסך--> אפשר הסבר מזה הגנת מסך!? *בכדי להעביר תמונות למחשב צריך לחבר את המצלמה למטען שלה ואז לחבר למחשב. צריך לקחת את המטען לכל מקום. *חובה להשתמש בתושבת שמגיעה עם המצלמה מסורבל מעט אבל לא מפחית את ההנאה מהשימוש בה--> אוף, מזה תושבת?! *מגיעה בלי נרתיק. *זום אופטי רק X3--> לא מספיק?! אז ככה- זה יותר מדי חסרונות?! יש איזשו חיסרון שבגללו באמת לא כדאי לקנות את המצלמה הזאת?! מה אתם חושבים?!
נועה.
 
תצטרכי לשמור עליה בתיק מרופד מיוחד

שהמסך הגדול לא יישבר או יישרט. אבל את זה קונים בנפרד לכל מצלמה. פרט לכך?זה כמו 'ערסל',כמו למחשבי כף יד. נסי למצוא תמונות.באתר של PBASE למשל.
 

Ben LeVi 232

New member
נראה לי שהדרישה הראשונה

טיפה לא הגיונית (30 פריימים בשניה?!)
 

Ben LeVi 232

New member
חשבתי על זה

אבל אמרתי שממתי משנה כמה פריימים בשניה יש בוידאו..24-25 זה סטנדרד לא?
 

amni

New member
30 פריימים לשניה הוא סטנדרד אמריקאי

לשידורי טלוויזיה. נקרא NTSC או משהו כזה. 25 פריימים לשניה מקורו בסטנדרד האירופאי של שידורי טלוויזיה הניקרא PAL . 24 פריימים לשניה , הוא סטנדרט מקובל בסרטים ביתיים. מכיוון שהיום רוב מכשירי הצפחה הביתיים (מסכים , מכשירי DVD ווידאו טייפ ישנים הם "מולטי סיסטם" , הרי כל המהירויות מקובלות.
 

DyingToLiVe

New member
יש ברשותי את המצלמה ../images/Emo8.gif

את מוזמנת להסתכל בגלרייה שלי, הקישור בחתימה. חוץ מזה התמונות שלה בISO מעל 100 ממש זוועתיות, עדיף כל הזמן לצלם ב50, היא נוחה, יש המון מצבי צילום מוכנים מראש, אחלה של דבר, בטרייה עם אורך חיים מדהים! שרדה כבר הרבה טיולים איתי, די חזקה יחסית, זה הכל בערך.
 

rafid1

Active member
מנהל
נו, אם אתה כבר משתפך --->

איך הווידאו ? בטח בכלל לא השתמשת...
 
-->

אתה מדבר פה עם מישי שלא מבינה כלום במצלמות [משמע אין לי מושג מזה ISO, ממש אשמח להסבר].
נועה.
 
עוד שאלות אליך..

כתוב שיש 8.3mb מובנה, זה מספיק?! אם לא, אפשר להוסיף!? איפה אתה קנית ובכמה כסף!?
נועה.
 

karpe

New member
המלצה - ניקון S6

מכילה כל מה שרצית + WIFI, אפשר למצוא ב-1600 חדשה. יש גם יד שניה ב-1200 בערך - חדשה בקופסה מעובדי חברת מארוול שקיבלו אותה במתנה. חפשי בלוחות יד שניה.
 
למעלה