מיהי הדמות האהובה עליכם במיתולוגיה של וורקרפט

JaneLame

New member
מיהי הדמות האהובה עליכם במיתולוגיה של וורקרפט

נמק, הסבר והדגם. נהיה משעמם פה, אני מנסה להחיות את העניינים.
 

Aountrio

New member
Uther,

חוץ מזה שהוא היה גמד (אני חושב) הוא היה בסדר.. הקריב את עצמו כמו פלאדין אמיתי.
 

JaneLame

New member
במת? תמיד חשבתי שהוא אנושי

יש קווסט יפה בסארו היל שבו אתה מלווה איזה פועל של ארג'נט דון לביקור בקבר של אות'ר, והרוח שלו מדברת איתך. והכיתוב על המצבה שלו דיי מקסים. אני זוכרת שבפסטיבל הקציר האחרון נשלחתי לשם במסגרת קווסט אחר וה-undeads היו איזה עשר רמות מעליי. אני הייתי בוחרת במאגנה אגווין, הקוסמת הדגולה, המלומדת והיהירה. היא לא מתוארת כדמות חיובית ומושלמת (ניצלה את אראן, חשבה שהיא מלכת העולם ושהיא יכולה לעשות מה שהיא רוצה בלי שהמסדר של טיריספול יחלק לה הוראות - ובסוף שילמה מחיר כבד), אבל האומץ והתעוזה שלה מצא חן בעיניי. יש מעט מאוד דמויות פמיניסטיות בוורקרפט, והנשים משורטטות כפנטזיות גבריות סטראוטיפיות או רעיות ותו לא, אבל אגווין והחוצפה המקורית שלה מצאו חן בעיניי. לצערי אני לא יכולה לחשוב על כהנים שהם מודל לחיקוי, כמו שאתה מצאת פלאדין :)
 

Aountrio

New member
שיחקתי WC2

לפני 10 שנים לדעתי.. או יותר.. וזאת תקופה די הזויה בחיי אני לא זוכר כלום.. חוץ מהרבה גריפונים בשמיים.
 

I3lackM

New member
יצאתי אדיוט והדיוט

משום מה הזיתי שמדברים כאן על ברונזבירד. My apologies
 

JuffoWup

New member
תאמינו או לא- Archmage Antonidas

ורק בגלל המשפט האחד שלו לארת'ס: Greetings Prince Arthas, how fares your noble father?
 

michael81

New member
מדיב

וגם ארתס אני מת על דמויות שמפוצצות בכוח שעוברות לצד הרע.(למרות שמדיב חזר בסוף לצד הטוב).
 

JaneLame

New member
ת'כלס מדיב היה מגניב גם בצד הטוב

וגם טיפוס מאוד מצחיק וכריזמטי. יש דברים שלא עוברים במשחקים טוב ובספרים כן.
 

michael81

New member
אם כבר מדברים

אני לא כל כך הבנתי אבל לפי LORE הכללי של וורקפט אז למעשה אין יצור בעולם של וורקפט שיותר חזק משומר. לראיה הקרב האדיר נגד סרגאס לדוגמא שלכאורה אפילו הוא לא עמד מול הכוח האדיר של הטריספאל? סתם מתוך סקרנות.(ושעמום)
 

JaneLame

New member
האמת היא שסרגרס דיי עמד בזה יפה

הוא לא לגמרי מת. הוא פשוט זיהם את אימא של מדיב ועבר לזהם את מדיב עצמו, כמה מאות שנים אחרי כן, כשהוא נולד. זה כנראה טוויסט עלילתי שמטרתו היה להעניש את אגווין על ההיבריס שלה, שחשבה שבתור שומרת היא בעלת כוח אינסופי או משהו כזה, והתנהגה בהתאם. הבנתי רק ששומר הוא רק הקוסם (מייג') הכי חזק שיש, ולא היצור הכי חזק בעולם.
 
אני גם אוהבת את ארת'ס.

למרות שבעיקרון אין לי ממש דמויות החביבות עלי. אני לא הכי מתחברת לגיבורי פנטזיה. מעדיפה את הרקע, הארגונים, הגזעים וכל מה שמסביב... (בשר הטבעות, למשל, הכי אהבתי את הCorsairs of Umbar, שאף זכו לאזכור בסרטים. אבל זה באמת לא קשור).
 

אזרח111

New member
Illidan ....

הוא הROUGE האולטימטיבי
אני מאוד אהבתי לשחק איתו בוורקרפט ... היו לו את היכולות הכי שימושיות. הוא היה יכול להרוג מאסות של חיילם, זה כי הייתה לו את יכולת הבעירה (כל התוקפים היו מקבלים נזק רציני רק מלתקוף אותו), והיה לו גם Evasion (קשה היה לפגוע בו בנוסף) ... אז הוא היה ממש חזק ... והוא היה גם קדוש מעונה ... משהו מגניב
 

אזרח111

New member
חשוב גם לציין ...

שממש נדהמתי שבסצינת הסיום של Frozen throne , ארת'ס הצליח לגבור על Iliidan, זה משחק מכור של ההפקה, כמו בהישרדות. במציאות Illidan היה לוקח אותו בהליכה
 
למעלה