מידע על ציר טיול

avinoamd2000

New member
מידע על ציר טיול

חבורת אופן מתכננת טיול בציר המפורט מטה. אשר על כן אודה על קבלת מידע בעיקר בענין עבירות לאופניים ובטחון וקרבה לבני דודינו במסלול שעובר בפאתיו הדרומיים מזרחיים של הר חברון בואך מדבר יהודה כדלקמן: סמ"ש ירוק מס.11043 שיוצא מזרחה מהכביש שמגיע מגן לאומי תל ערד להר עמשא ובהמשך מתחבר לסמ"ש אדום מס. 11154 שמתחבר לסמ"ש כחול מס.11155 שמוביל להר חצרון והמשכו 11150 ושמתחבר לסמ"ש שחור מס.11042 שיורד לברכת צפירה. אודה על קבלת מידע הן בנושא עבירות ובעיקר האם יש בעיית בטחון בתנועה בשבילים הנ"ל בהקשר לבני דודנו והאם המסלול עובר בקרבת בתיהם. תודה אבינועם דור
 

ido mazor

New member
../images/Emo23.gif שים מעבר לקו הירוק...

חלקים גדולים מהמסלול שהזכרת עוברים מעבר לקו הירוק, יש שם ישובים של בדואים, ומקומות טובים להסתתרות לאנשים שנמלטים מידי החוק... הקו הירוק עובר פחות או יותר לאורך ירוק 11043. אין שם גדר הפרדה או מכשול כלשהו, וגם סיורי הצבא מעטים מאד (מג"ב). הייתי מוותר על הקטע שמעבר לקו הירוק ונזהר גם בתוך הקו הירוק. השטח משמש גם כשטח אימונים פעיל מאד באש חיה של חי"ר ועוד, לכן אם לרכב אז רק בשבת.
 

Black Tip

New member
מצטרף בהערה על שיקולי ביטחון

יש פעילות בצה"ל ביחס לזה שדרום הר חברון / מדבר יהודה הוא נקודת תורפה. היום פסלנו שם תכנון מסלול מאותן סיבות שעידו ציין. חבל להכניס רוכב בריא למיטה חולה.
 
למעלה