עשינו היום את מסלול הר הרוח הידוע גם כ- 20K לצערי אני עדיין לא מצוייד בפולאר עם מד גובה. האם למישהו יש את המידע כמה גובה טיפוס מצטבר במסלול הנ"ל? תודה מראש דורי
לפולאר יש מספר דגמים החל מהפשוטים שמודדים דופק בלבד ועד לשעונים מתקדמים המותאמים במיוחד לצרכיהם של רוכבי אופניים. דגמי S710i S720i למשל מודדים בנוסף לדופק, חישובי שריפת קלוריות ומדידות פיזיולוגיות שונות, בעזרת חיישנים שמותקנים על האופניים מדידות כמו מהירות, מרחק, מהירות סיבובי פאדל, כוח רגליים, גובה, טמפרטורה ועוד. ככל הנראה אחד מן הדגמים שציינתי יהיו שלי בזמן הקרוב.