מידע סותר לגבי קו 53 בפ"ת החל מ-1.1.2015:

מצב
הנושא נעול.
מידע סותר לגבי קו 53 בפ"ת החל מ-1.1.2015:

מידע סותר לגבי קו 53 בפ"ת החל מ-1.1.2015:
לפי אתר קווים מ-1.1.2015 הקו אכן יגיע לתחנת הרכבת קרית אריה ויסע רק דרך אם המושבות הותיקה.
אבל לפי האתרים הממשלתיים כל-קו ו-govmap וכן לפי moovit ו google מסלול הקו לא משתנה.
השינויים בקווים 44 ו 67 כן מופיעים באתרים הללו.
 
זה לא נראה טוב... מקווה שקווים לא חזרו בהם

מידע סותר לגבי קו 53 בפ"ת החל מ-1.1.2015:
לפי אתר קווים מ-1.1.2015 הקו אכן יגיע לתחנת הרכבת קרית אריה ויסע רק דרך אם המושבות הותיקה.
אבל לפי האתרים הממשלתיים כל-קו ו-govmap וכן לפי moovit ו google מסלול הקו לא משתנה.
השינויים בקווים 44 ו 67 כן מופיעים באתרים הללו.
זה לא נראה טוב... מקווה שקווים לא חזרו בהם
מלהגיע לרכבת, בכלל בקווים תמיד העדיפו ש-53 לא יגיע לרכבת קרית אריה. ההגעה לשם מוסיפה לו אולי 2-3 דקות בלבד, והיא חיובית לא רק לנוסעים, אלא גם לנהגים שיכולים לחנות במקום מסודר, וגם ללכת לשירותים של הרכבת ולקיוסק של הרכבת (במידה ויש שם קיוסק).
 
לפי קווים, הקו כן יגיע לתחנת הרכבת

זה לא נראה טוב... מקווה שקווים לא חזרו בהם
מלהגיע לרכבת, בכלל בקווים תמיד העדיפו ש-53 לא יגיע לרכבת קרית אריה. ההגעה לשם מוסיפה לו אולי 2-3 דקות בלבד, והיא חיובית לא רק לנוסעים, אלא גם לנהגים שיכולים לחנות במקום מסודר, וגם ללכת לשירותים של הרכבת ולקיוסק של הרכבת (במידה ויש שם קיוסק).
לפי קווים, הקו כן יגיע לתחנת הרכבת
אם כבר מישהו חזר בו, ייתכן שזה משרד התחבורה.
אגב, כבר שבוע בערך יש לי סימנים שהשינוי הזה אולי לא ייצא לפועל והפרסום באתר קווים הפיח בי תקווה, אבל כנראה נצטרך לראות בפועל מה יקרה ב-1.1.
לדעתי יותר משקווים לא אוהבת את השינוי הזה, משרד התחבורה ושכונת אם המושבות החדשה לא אוהבים אותו (השינוי מוציא את הקו מאם המושבות החדשה ומשאיר אותו בותיקה בלבד).
אותי לא יפתיע אם השינוי הזה (של 53) בסופו של דבר לא יקרה.
נחכה ונראה
 
זה הזמן להוציא את התכנית הישנה- הסטת קו 40

לפי קווים, הקו כן יגיע לתחנת הרכבת
אם כבר מישהו חזר בו, ייתכן שזה משרד התחבורה.
אגב, כבר שבוע בערך יש לי סימנים שהשינוי הזה אולי לא ייצא לפועל והפרסום באתר קווים הפיח בי תקווה, אבל כנראה נצטרך לראות בפועל מה יקרה ב-1.1.
לדעתי יותר משקווים לא אוהבת את השינוי הזה, משרד התחבורה ושכונת אם המושבות החדשה לא אוהבים אותו (השינוי מוציא את הקו מאם המושבות החדשה ומשאיר אותו בותיקה בלבד).
אותי לא יפתיע אם השינוי הזה (של 53) בסופו של דבר לא יקרה.
נחכה ונראה
זה הזמן להוציא את התכנית הישנה- הסטת קו 40
במקום לאוניברסיטת תל אביב- לתחנת הרכבת קרית אריה.
ימשיך מקניון איילון לדרם אם המושבות, ייכנס וישרת את אזור התעשייה קרית אריה, ויסיים ברכבת קרית אריה, ואז יהיה איך להגיד בצורה נורמלית לאזורי התעשייה אזורים וקרית אריה מחלקים אחרים של גוש דן, ויהיה חיבור תדיר בין תחנת רכבת לאזורי התעשיה, וגם תיפתר הבעיה שקו 40 ריק בין קניון איילון לאוניברסיטה.
לגבי שכונת הדר יוסף- להכניס אליה את קו 22.
 
אבל לא הבנתי את הקשר לשאלה מה יקרה עם קו 53

זה הזמן להוציא את התכנית הישנה- הסטת קו 40
במקום לאוניברסיטת תל אביב- לתחנת הרכבת קרית אריה.
ימשיך מקניון איילון לדרם אם המושבות, ייכנס וישרת את אזור התעשייה קרית אריה, ויסיים ברכבת קרית אריה, ואז יהיה איך להגיד בצורה נורמלית לאזורי התעשייה אזורים וקרית אריה מחלקים אחרים של גוש דן, ויהיה חיבור תדיר בין תחנת רכבת לאזורי התעשיה, וגם תיפתר הבעיה שקו 40 ריק בין קניון איילון לאוניברסיטה.
לגבי שכונת הדר יוסף- להכניס אליה את קו 22.
אבל לא הבנתי את הקשר לשאלה מה יקרה עם קו 53
קו 40 הוא אחד הקווים שצפויים אולי להשתנות במסגרת השינויים שיתבצעו במהלך השנה הקרובה עקב העבודות בז'בוטינסקי ובדרך בגין.
לא בטוח שדווקא הוא צריך להיות הקו שיסע בדרך אם המושבות בפתח תקוה.
לא באמת יש צורך בשני קווי אוטובוס ארוכים בין בת ים לפתח תקוה, ועוד כשיש קו רכבת שנוסע במסלול די מקביל בין בת ים לקרית אריה.
אם יש קו שצריך למלא את התפקיד שאתה מייעד לקו 40 זה קו 38.
ודאי שלא יהיה שום צורך במסלול כזה לקו 40 ובנוסף גם ל-38.
ולכן שינוי נכון יותר יהיה לשנות את 38 כך שיתחיל בתחנה המרכזית של פ"ת ויסע דרך שכונות אם המושבות ודרך אם המושבות (אפילו מבלי להיכנס לתוך תחנת הרכבת, מספיק שתהיה לו תחנה בדרך אם המושבות בפינת כביש הגישה לתחנה), ימשיך בששת הימים ואבא הלל ומהבורסה במסלולו הנוכחי או במסלול אחר בתוך ת"א (תלוי מה יקרה ל-82).
אין צורך שקו 40 יהיה אחד מקווי פ"ת-ת"א.
 
כי לצערי ממה שאני מבין 53 כנראה לא ימשיך לרכבת

אבל לא הבנתי את הקשר לשאלה מה יקרה עם קו 53
קו 40 הוא אחד הקווים שצפויים אולי להשתנות במסגרת השינויים שיתבצעו במהלך השנה הקרובה עקב העבודות בז'בוטינסקי ובדרך בגין.
לא בטוח שדווקא הוא צריך להיות הקו שיסע בדרך אם המושבות בפתח תקוה.
לא באמת יש צורך בשני קווי אוטובוס ארוכים בין בת ים לפתח תקוה, ועוד כשיש קו רכבת שנוסע במסלול די מקביל בין בת ים לקרית אריה.
אם יש קו שצריך למלא את התפקיד שאתה מייעד לקו 40 זה קו 38.
ודאי שלא יהיה שום צורך במסלול כזה לקו 40 ובנוסף גם ל-38.
ולכן שינוי נכון יותר יהיה לשנות את 38 כך שיתחיל בתחנה המרכזית של פ"ת ויסע דרך שכונות אם המושבות ודרך אם המושבות (אפילו מבלי להיכנס לתוך תחנת הרכבת, מספיק שתהיה לו תחנה בדרך אם המושבות בפינת כביש הגישה לתחנה), ימשיך בששת הימים ואבא הלל ומהבורסה במסלולו הנוכחי או במסלול אחר בתוך ת"א (תלוי מה יקרה ל-82).
אין צורך שקו 40 יהיה אחד מקווי פ"ת-ת"א.
כי לצערי ממה שאני מבין 53 כנראה לא ימשיך לרכבת
לגבי 40 אני מנסה להשאיר אותו כקו קיים, ושלא יתבטל. הקטע קניון איילון-אוניברסיטה לא מוצלח לקו. ולגבי הקטע בת-ים-ת"א הוא עלול להתבטל בשל קו 1.
קו 38 באמת צריך לנסוע איך שכתבת, אבל לצערי אני לא רואה את זה מתגשם.
קו 1 לא נכנס לתוך קרית אריה, ויש מרחק הליכה לא קטן לאזורים ולצפון קרית אריה מז'בוטינסקי.
וקו 40 לא רק מבת ים אלא גם מתל אביב ומז'בוטינסקי ברמת גן.
 
אבל 40 שאתה מציע בכל מקרה לא מהווה תחליף ל-53

כי לצערי ממה שאני מבין 53 כנראה לא ימשיך לרכבת
לגבי 40 אני מנסה להשאיר אותו כקו קיים, ושלא יתבטל. הקטע קניון איילון-אוניברסיטה לא מוצלח לקו. ולגבי הקטע בת-ים-ת"א הוא עלול להתבטל בשל קו 1.
קו 38 באמת צריך לנסוע איך שכתבת, אבל לצערי אני לא רואה את זה מתגשם.
קו 1 לא נכנס לתוך קרית אריה, ויש מרחק הליכה לא קטן לאזורים ולצפון קרית אריה מז'בוטינסקי.
וקו 40 לא רק מבת ים אלא גם מתל אביב ומז'בוטינסקי ברמת גן.
אבל 40 שאתה מציע בכל מקרה לא מהווה תחליף ל-53
53 מקשר בין אזורים במרכז ובדרום פתח תקוה לבין צפון פתח תקוה.
אתה כותב על קישור בין ערים אחרות בגוש דן לבין קרית אריה.
להיפך, דווקא אם 53 (וקווים נוספים) כן יגיע לתחנת הרכבת ותחנת הרכבת תהפוך למסוף אוטובוסים מרכזי, יהיה טעם שקו כמו 40 יגיע לתחנת הרכבת כתחנת קצה ואז יהיה אפשר לעבור מקווים עירוניים לקו 40 ולהיפך.
אבל לאף אחד אין אסטרטגיה של להפוך את תחנת הרכבת בקרית אריה למסוף אוטובוסים מרכזי.
במיוחד אחרי שהשקיעו כסף רב במתח"מ ליד הקניון הגדול.
במצב הנוכחי של מצבת קווי האוטובוס בתחנת קרית אריה ובדרך אם המושבות, להביא לשם קו כמו 40 יהיה בזבוז משווע.
אין שום דבר קדוש במספר "40". אפשר גם לבטל את קו 40 ולהעביר תשומות שלו לקווים אחרים, בין השאר גם ל-38.

כמו כן, לקו האדום הרק"לי צפויה להיות שלוחה עם תחנה מול פארק אזורים ותחנה ליד תחנת הרכבת בקרית אריה.
 
אגב לא הבנתי איפה יהיה מקום במסוף הקניון הגדול

אבל 40 שאתה מציע בכל מקרה לא מהווה תחליף ל-53
53 מקשר בין אזורים במרכז ובדרום פתח תקוה לבין צפון פתח תקוה.
אתה כותב על קישור בין ערים אחרות בגוש דן לבין קרית אריה.
להיפך, דווקא אם 53 (וקווים נוספים) כן יגיע לתחנת הרכבת ותחנת הרכבת תהפוך למסוף אוטובוסים מרכזי, יהיה טעם שקו כמו 40 יגיע לתחנת הרכבת כתחנת קצה ואז יהיה אפשר לעבור מקווים עירוניים לקו 40 ולהיפך.
אבל לאף אחד אין אסטרטגיה של להפוך את תחנת הרכבת בקרית אריה למסוף אוטובוסים מרכזי.
במיוחד אחרי שהשקיעו כסף רב במתח"מ ליד הקניון הגדול.
במצב הנוכחי של מצבת קווי האוטובוס בתחנת קרית אריה ובדרך אם המושבות, להביא לשם קו כמו 40 יהיה בזבוז משווע.
אין שום דבר קדוש במספר "40". אפשר גם לבטל את קו 40 ולהעביר תשומות שלו לקווים אחרים, בין השאר גם ל-38.

כמו כן, לקו האדום הרק"לי צפויה להיות שלוחה עם תחנה מול פארק אזורים ותחנה ליד תחנת הרכבת בקרית אריה.
אגב לא הבנתי איפה יהיה מקום במסוף הקניון הגדול
ואיך האוטובוסים בכלל ייכנסו וייצאו משם? ואיפה יהיה מקום לקראוון או למבנה נוחות לנהגים ולסדרן?
וכבר כמה אוטובוסים יכולים להיכנס למתחם הקטן הזה?
לדעתי חוץ מ-3 קווים שצריכים לצאת מהחרש (למשל 27 לראש העין, 22 לכיוון כפג ו-5 לכפר קאסם), צריכיך להעביר לשם את כל קווי החרש + 426 של אגד + קווי פ"ת-אלעד (79) + קווי אפיקים (שיעופו מהמסוף המאולתר והלא חוקי שעשו לעצמם באמצע ז'בוטינסקי ושחוסם את כל התנועה!) + אחד מקווי אגד השרון (551 או 561 או 571) + 127 דן.
איפה יהיה מקום לכל אלה? אולי אפשר לעשות מסוף בתחנת רכבת קרית אריה כמו שהצעת!
 
נדמה לי שמבנה דווקא כן בנו

אגב לא הבנתי איפה יהיה מקום במסוף הקניון הגדול
ואיך האוטובוסים בכלל ייכנסו וייצאו משם? ואיפה יהיה מקום לקראוון או למבנה נוחות לנהגים ולסדרן?
וכבר כמה אוטובוסים יכולים להיכנס למתחם הקטן הזה?
לדעתי חוץ מ-3 קווים שצריכים לצאת מהחרש (למשל 27 לראש העין, 22 לכיוון כפג ו-5 לכפר קאסם), צריכיך להעביר לשם את כל קווי החרש + 426 של אגד + קווי פ"ת-אלעד (79) + קווי אפיקים (שיעופו מהמסוף המאולתר והלא חוקי שעשו לעצמם באמצע ז'בוטינסקי ושחוסם את כל התנועה!) + אחד מקווי אגד השרון (551 או 561 או 571) + 127 דן.
איפה יהיה מקום לכל אלה? אולי אפשר לעשות מסוף בתחנת רכבת קרית אריה כמו שהצעת!
נדמה לי שמבנה דווקא כן בנו
המסוף הזה עקרונית מיועד לקווים עירוניים, לא לקווים כמו 426, 79, אפיקים, 551, 561, 571, 127, 201, 202 וכד'.
במסגרת העבודות שכבר מתבצעות על הקמת פורטל שנקר, יוקמו מסופים משני צידי ז'בוטינסקי עבור תחנות אוטובוס.
פורטל שנקר ישמש תחנת קצה לקווים אזוריים ובינעירוניים.
כך יהיו בשני הקצוות של הקטע של הקו האדום בפתח תקוה מסופים לקווים אזוריים ובינעירוניים - בתחנה המרכזית ובפורטל שנקר.
המתח"מ ליד הקניון הגדול מיועד לקווים עירוניים שיקשרו בין אזורים שונים בפתח תקוה לבין הקו האדום.
למשל, את קווים 16 ו 62 יהיה טבעי להעביר ממסוף שניידר הקטן, למתח"מ.
 
היכן בנו מבנה?

נדמה לי שמבנה דווקא כן בנו
המסוף הזה עקרונית מיועד לקווים עירוניים, לא לקווים כמו 426, 79, אפיקים, 551, 561, 571, 127, 201, 202 וכד'.
במסגרת העבודות שכבר מתבצעות על הקמת פורטל שנקר, יוקמו מסופים משני צידי ז'בוטינסקי עבור תחנות אוטובוס.
פורטל שנקר ישמש תחנת קצה לקווים אזוריים ובינעירוניים.
כך יהיו בשני הקצוות של הקטע של הקו האדום בפתח תקוה מסופים לקווים אזוריים ובינעירוניים - בתחנה המרכזית ובפורטל שנקר.
המתח"מ ליד הקניון הגדול מיועד לקווים עירוניים שיקשרו בין אזורים שונים בפתח תקוה לבין הקו האדום.
למשל, את קווים 16 ו 62 יהיה טבעי להעביר ממסוף שניידר הקטן, למתח"מ.
היכן בנו מבנה?
ממה שאני רואה המסוף הקטן הזה נמצא ברציפים שבין ז'בוטינסקי ובין הקניון הגדול.
 
תיכנס לקישור הבא

היכן בנו מבנה?
ממה שאני רואה המסוף הקטן הזה נמצא ברציפים שבין ז'בוטינסקי ובין הקניון הגדול.
תיכנס לקישור הבא
[URL]http://www.ram-handasa.com/?categoryId=92927&itemId=211333[/URL]
תוכל למצוא שתי תמונות עם מבנה קטן כחלק מהקונסטרוקציה הגדולה שמקשרת בין הכניסה לקניון לבין המסוף, הגשר והמנהרה למת"צ (ליד המעבר של הכביש הצמוד לקניון).
 
היום כבר מופיע באתר כל-קו המסלול החדש של קו 53

מידע סותר לגבי קו 53 בפ"ת החל מ-1.1.2015:
לפי אתר קווים מ-1.1.2015 הקו אכן יגיע לתחנת הרכבת קרית אריה ויסע רק דרך אם המושבות הותיקה.
אבל לפי האתרים הממשלתיים כל-קו ו-govmap וכן לפי moovit ו google מסלול הקו לא משתנה.
השינויים בקווים 44 ו 67 כן מופיעים באתרים הללו.
היום כבר מופיע באתר כל-קו המסלול החדש של קו 53
מ-1.1.2015.
באתרים האחרים עדיין לא מעודכן המסלול החדש.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה