מידע נוסף : בחירות 2001 .

bermad

New member
מידע נוסף : בחירות 2001 .

חברים יקרים !! מידע נוסף הגיע לשולחני הבוקר ממזכירות האגודה . עד הבוקר הוגשו 11 מועמדות ומועמדים את שמם לבחירה . חלק מהחברים מוכרים לי , יש בפירוש על מי לסמוך !! הבעייה שאני מבחין בה כעת היא פירסום המועמדים לפני ההצבעה . התיכנון הוא להפיץ את רשימת המועמדים והאני מאמין שלהם רגע לפני ההצבעה , כלאמר בכניסה לכנס , תוך כדי שתיית קפה ושמיעת הרצאה של ד"ר פולטי , כל אחד יצטרך לקרוא ולהחליט מיהם אנשיו המועדפים . אני מבין שאין אפשרות לשלוח את חוברת המתמודדים בדואר לכלל החברים , אבל אני חושב שבמידה ויש אפשרות צריך לתת במת פירסום כאן באתר . תחשבו על זה , במיוחד אתה דני . בכל מקרה אני אמסור עוד פרטים חדשים במידה ויהיו . להתראות ויום נעים .
 

קצפת~

New member
אבי......נו מי ברשימה?

חייבת לדעת...זו הדקה ה-90 ורוצה לדעת לצד מי אני הולכת "לבלות" ב-4 השנים הבאות במידה ואציג מועמדות..וכמובן במידה ואבחר....... כי אתה יודע.....רוצה לדעת שיש על מי לסמוך. אנא צור קשר....או דרך הפורום...או דרך האיי.סי.קיו........אני אמנם בלתי נראית אבל הוא פתוח.
 

danistar

New member
מה זה כנראה ?? את בפנים בקולות ../images/Emo24.gif

הדובדבנים וכל סוגי הקפה למיניהם .. אחרת אין כיבוד ...
 

danistar

New member
אבי אין לי בעיה עם כך../images/Emo13.gif

שכל מועמד ירשום כאן את האני מאמין שלו כל עוד הוא שומר על גבולות הנימוס וכמובן לא תוקף את האחרים . אני אקדיש להם חלק בקישורי הפורום .. ככה כך אחד יוכל להיכנס דרך קישורי הפורום ולקרוא את ההודעות של כל המועמדים. מה שאני מבקש זה במידה ואתם מעוניינים רק תודיעו לי מתי הם כתבו ואיפה ההודעה כדי שאוכל להוסיפה. אם יש לך רעיונות נוספים אנא צור איתי קשר ב ICQ( בכרטיס האישי ) .
 
למעלה