מידיבוס יוטונג באגד

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

New member
מנהל


 

alonsit1

New member
כמיטב המסורת! העיקר לחסוך שני גרושים.

כמיטב המסורת! העיקר לחסוך שני גרושים.
עוד דגם משובח בשרשרת מכובדת של דגמים נפלאים: האיריזארים של מאן, ה-B10 של וולוו, הדאף המגושם שלפחות נוסע - כמה טוב לדעת שמה שהיה הוא שיהיה.
 
חולק עליך לגבי הוולבו B10B.

כמיטב המסורת! העיקר לחסוך שני גרושים.
עוד דגם משובח בשרשרת מכובדת של דגמים נפלאים: האיריזארים של מאן, ה-B10 של וולוו, הדאף המגושם שלפחות נוסע - כמה טוב לדעת שמה שהיה הוא שיהיה.
חולק עליך לגבי הוולבו B10B.
אחלה אוטובוס, רק שצריך לנהוג בו כמו שנהג צריך לנהוג באוטובוס ולא כמו בפולאריס RZR, כנהוג במקומותינו.

אגב, עד היום אפשר לראות וולבואים כאלה, אפילו באגד, שעדיין נמצאים במצב טוב גם אחרי 10 שנות שירות ומעל מליון ק"מ.
 

alonsit1

New member
מסכים למדי! אנוכי הקטן מבלה משמרות שלמות

חולק עליך לגבי הוולבו B10B.
אחלה אוטובוס, רק שצריך לנהוג בו כמו שנהג צריך לנהוג באוטובוס ולא כמו בפולאריס RZR, כנהוג במקומותינו.

אגב, עד היום אפשר לראות וולבואים כאלה, אפילו באגד, שעדיין נמצאים במצב טוב גם אחרי 10 שנות שירות ומעל מליון ק"מ.
מסכים למדי! אנוכי הקטן מבלה משמרות שלמות
על B10 חביב, גם אם ישן ודי בלוי, ונהנה מכל רגע. באמת, בלי ציניות. האוטו נוסע נפלא, נוח ונעים, אבל מה לעשות, הזמן והבלאי המואץ עושים את שלהם וכל הזמן יש תקלות אינסופיות עם הדגם הזה. אפילו המוסך הטוב ביותר, עם התחזוקה השוטפת הכי משובחת, לא יועילו פה. כל דבר טוב מסתיים, עם כל הצער שבדבר, וגם ה-B10 עשה את שלו מעל ומעבר. הגיע הזמן לחדש אבל בחייאת, יוטונג זה הכי טוב שמצאו שם למעלה?! אוי ואבוי!
 

mister K

New member
דאף SB4000 ממש לא מגושם

כמיטב המסורת! העיקר לחסוך שני גרושים.
עוד דגם משובח בשרשרת מכובדת של דגמים נפלאים: האיריזארים של מאן, ה-B10 של וולוו, הדאף המגושם שלפחות נוסע - כמה טוב לדעת שמה שהיה הוא שיהיה.
דאף SB4000 ממש לא מגושם
זה הדגם הבינעירוני הכי חזק שקיים באגד (אולי למעט האיריסבוס הניסיוני).
דאף יורו 3 עם 370 כ"ס זה מטוס.

ואני לא מאמין שבאמת ירכשו את הסיני באופן סדרתי.
 
כשנוהגים באוטובוס הזה, התחושה

דאף SB4000 ממש לא מגושם
זה הדגם הבינעירוני הכי חזק שקיים באגד (אולי למעט האיריסבוס הניסיוני).
דאף יורו 3 עם 370 כ"ס זה מטוס.

ואני לא מאמין שבאמת ירכשו את הסיני באופן סדרתי.
כשנוהגים באוטובוס הזה, התחושה
שהנהג מקבל היא של אוטובוס כבד ומגושם, אי אפשר להתווכח עם זה.
 

alonsit1

New member
וגם ההגה כל כך קשה משום מה, עם נטייה מוזרה

כשנוהגים באוטובוס הזה, התחושה
שהנהג מקבל היא של אוטובוס כבד ומגושם, אי אפשר להתווכח עם זה.
וגם ההגה כל כך קשה משום מה, עם נטייה מוזרה
לרטוט בעוצמה במהירות נמוכה - למשל, בחנייה. ישד דגמים מוצלחים יותר.
 
את הרטט הזה אנחנו מכירים טוב מאוד

וגם ההגה כל כך קשה משום מה, עם נטייה מוזרה
לרטוט בעוצמה במהירות נמוכה - למשל, בחנייה. ישד דגמים מוצלחים יותר.
את הרטט הזה אנחנו מכירים טוב מאוד
גם במרצדס OC500 לדורותיו, ולפעמים גם במאן R33 זה קורה.
אבל כן, בדאף זה מורגש הכי חזק.
 

alonsit1

New member
בסניף שלי, OC500 זה סוג של מדע בדיוני

את הרטט הזה אנחנו מכירים טוב מאוד
גם במרצדס OC500 לדורותיו, ולפעמים גם במאן R33 זה קורה.
אבל כן, בדאף זה מורגש הכי חזק.
בסניף שלי, OC500 זה סוג של מדע בדיוני
אפילו בתור נוסע לא יצא לי לנסוע בו - מעולם לא אחזתי בהגה הדגם, ומה בשם שמיים זה מאן R33?
 
השלדות של מאן שנמצאות בשירות אגד

בסניף שלי, OC500 זה סוג של מדע בדיוני
אפילו בתור נוסע לא יצא לי לנסוע בו - מעולם לא אחזתי בהגה הדגם, ומה בשם שמיים זה מאן R33?
השלדות של מאן שנמצאות בשירות אגד
הן מטיפוס 18.350 A51 המיושן, והמאנים שמיוצרים בשנים האחרונות הם מטיפוס יותר מתקדם (הרבה יותר מתקדם!), טיפוס 18.360 R33, זה שם קוד הדגם.
קיימות מספר יחידות כאלה בשירות אגד הסעים (לשעבר אגד תיור ונופש), ובחברות ההסעה הפרטיות הם נפוצים מאוד.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה