מידות צמיגים ל-DR

מידות צמיגים ל-DR

מה ההמלצה מנסיון "החכמים" לגבי סוג צמיגים (אחורי וקדמי) ל-DR 350 מבחינת מידות ? נסיעה בעיקר על אדמה קשה/אבנים. האופנוע 90% נוסע בשטח. לא רואה כמעט כביש. ומבחינת מי נותן תמורה טובה יותר לכסף, האם שווה להשקיע ב-DUNLOP וכאלה או להתפשר על צמיגים ברמה פחותה. (לדוג' VIRAVER) קראתי את הכתבה בפורום פה ונראה לי כי דגם 606 הוא המתאים מבחינת עמידות לפנצ'רים, אורך חיים ואחיזה כמובן.
 

yoe66

New member
ה 606 מאוד מתאים אם אתה רוכב הרבה כביש

הוא צמיג קלאסי לדו"ש לפי תגובות כאן בפורום הטוב ביותר שיש. אם אתה רוכב רק שטח לך על צמיג עם "נטייה" יותר לשטח. עמידות לפנצ'רים תקבל באותה מידה מכולם. עמידות מבחינת אורך חיים זה סיפור אחר, ככל שתקבל צמיג טוב לשטח בדרך כלל תקבל בתמורה אורך חיים קצר יותר. תצטרך להחליט מה יותר חשוב לך. הצמיג של דנלופ לאדמה קשה הוא 739 לא רכבתי עליו אישית ולא יכול להמליץ. יש כאן כתבה במאמרים על צמיגים שווה לקרוא אותה.
 

DAN TAL

New member
ה-606 'כמעט' לא פחות טובים לשטח מה-739.

עד כדי כך,שאם אתה רוכב כל הזמן בכמה סוגי שטח,הוא הבחירה הנכונה יותר מהדגמים היעודיים שלהם. בכל מקרה 'דנלופ' צריך להיות הצמיג הנבחר. אפילו להתקין ולפרק אותו ,קל יותר.
 

SOLO TREKKER

New member
שים לב רק שה- D606 הקדמי לא תואם את מידת

הצמיג ברשיון. מה שמחייב החזקת צמיג קדמי נוסף לצרכי טסט. ====================================================== "אם אי אפשר לעלות עם האופנוע - עלה ברגל. אם עדיין אין אחיזה - תנעל קרמפונים" ======================================================
 

Bulll

New member
דווקא אצלי

זה היה להפך, הקידמי היה מתאים למידות והאחורי לא, אבל גם את זה ניתן לשנות ברישוי.
 

SOLO TREKKER

New member
איך משנים מידת צמיג ברישיון?

====================================================== "אם אי אפשר לעלות עם האופנוע - עלה ברגל. אם עדיין אין אחיזה - תנעל קרמפונים" ======================================================
 

yoe66

New member
עם טיפקס

יש מקום מיוחד במשרד הרשוי בחולון
 
למעלה