מיגון ייעור בקו לשדרות.

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
מיגון ייעור בקו לשדרות.

מיגון ייעור בקו לשדרות.
כפי ששמתם לב בוודאי, השרשור המקורי עבר שינויים והוסרו ממנו מספר הודעות. אדגיש כי הדבר נעשה בעצה אחת עם פותח השרשור ומסיבות מובנות. בינתיים, אפשר לדווח על חידושן של עבודות המיגון בקו הרכבת לשדרות, שהופסקו כשבוע לאחר פרוץ "צוק איתן". העבודות כוללת את הרחבת סוללת הרכבת וביצוע "מיגון ייעור" לאורך התוואי הגלוי לעין האויב. בחירת אופי המיגון נעשתה לאחר עבודת מטה של צה"ל ובחינה מדוקדקת של מספר רב של תרחישים. בחינה זו החלה זמן רב לפני מבצע "צוק איתן". מצ"ב מספר תמונות להתרשמותכם ואני מבקש בכל לשון של בקשה להימנע מעיסוק בסוגיות הביטחוניות הנלוות לנושא. תודה!





 

בועז ל

New member
A1 - פירוק מכונת הכרייה ממנהרה 3, גשר 10

מיגון ייעור בקו לשדרות.
כפי ששמתם לב בוודאי, השרשור המקורי עבר שינויים והוסרו ממנו מספר הודעות. אדגיש כי הדבר נעשה בעצה אחת עם פותח השרשור ומסיבות מובנות. בינתיים, אפשר לדווח על חידושן של עבודות המיגון בקו הרכבת לשדרות, שהופסקו כשבוע לאחר פרוץ "צוק איתן". העבודות כוללת את הרחבת סוללת הרכבת וביצוע "מיגון ייעור" לאורך התוואי הגלוי לעין האויב. בחירת אופי המיגון נעשתה לאחר עבודת מטה של צה"ל ובחינה מדוקדקת של מספר רב של תרחישים. בחינה זו החלה זמן רב לפני מבצע "צוק איתן". מצ"ב מספר תמונות להתרשמותכם ואני מבקש בכל לשון של בקשה להימנע מעיסוק בסוגיות הביטחוניות הנלוות לנושא. תודה!
A1 - פירוק מכונת הכרייה ממנהרה 3, גשר 10
לאחר 10,720 מ' של עבודה מאומצת, נותרו למכונת הכרייה 10 מ' בלבד להתקדם לתוך אולם החילוץ. למעשה, מדובר ביציאתו של ראש הכרייה בלבד, שנושא עליו את החלקים הכבדים ביותר של המכונה.





 
ייעור!

מיגון ייעור בקו לשדרות.
כפי ששמתם לב בוודאי, השרשור המקורי עבר שינויים והוסרו ממנו מספר הודעות. אדגיש כי הדבר נעשה בעצה אחת עם פותח השרשור ומסיבות מובנות. בינתיים, אפשר לדווח על חידושן של עבודות המיגון בקו הרכבת לשדרות, שהופסקו כשבוע לאחר פרוץ "צוק איתן". העבודות כוללת את הרחבת סוללת הרכבת וביצוע "מיגון ייעור" לאורך התוואי הגלוי לעין האויב. בחירת אופי המיגון נעשתה לאחר עבודת מטה של צה"ל ובחינה מדוקדקת של מספר רב של תרחישים. בחינה זו החלה זמן רב לפני מבצע "צוק איתן". מצ"ב מספר תמונות להתרשמותכם ואני מבקש בכל לשון של בקשה להימנע מעיסוק בסוגיות הביטחוניות הנלוות לנושא. תודה!
ייעור!

 

בועז ל

New member
פירוק המכונה

מיגון ייעור בקו לשדרות.
כפי ששמתם לב בוודאי, השרשור המקורי עבר שינויים והוסרו ממנו מספר הודעות. אדגיש כי הדבר נעשה בעצה אחת עם פותח השרשור ומסיבות מובנות. בינתיים, אפשר לדווח על חידושן של עבודות המיגון בקו הרכבת לשדרות, שהופסקו כשבוע לאחר פרוץ "צוק איתן". העבודות כוללת את הרחבת סוללת הרכבת וביצוע "מיגון ייעור" לאורך התוואי הגלוי לעין האויב. בחירת אופי המיגון נעשתה לאחר עבודת מטה של צה"ל ובחינה מדוקדקת של מספר רב של תרחישים. בחינה זו החלה זמן רב לפני מבצע "צוק איתן". מצ"ב מספר תמונות להתרשמותכם ואני מבקש בכל לשון של בקשה להימנע מעיסוק בסוגיות הביטחוניות הנלוות לנושא. תודה!
פירוק המכונה
בדומה להוצאת המכונה של "מנרב", גם כאן הוכנה פלטת בטון לפילוס דרכה החוצה של מכונת הכרייה. בשונה ממכונת הכרייה של "מנרב", המכונה של "שפיר" מסוגלת לדחוף את עצמה החוצה מס' מטרים נוספים ללא הבטון, באמצעות מערכת הג'קים שלה. בתמונות נראית המכונה יוצאת אל תושבת שהוכנה עבורה מראש, שעליה יפורקו חלקים שמשקלם עולה על מאה טון כ"א.



 

davidfainshtein

Member
מנהל
לא יודע, בועז. לי זה נראה כמו

פירוק המכונה
בדומה להוצאת המכונה של "מנרב", גם כאן הוכנה פלטת בטון לפילוס דרכה החוצה של מכונת הכרייה. בשונה ממכונת הכרייה של "מנרב", המכונה של "שפיר" מסוגלת לדחוף את עצמה החוצה מס' מטרים נוספים ללא הבטון, באמצעות מערכת הג'קים שלה. בתמונות נראית המכונה יוצאת אל תושבת שהוכנה עבורה מראש, שעליה יפורקו חלקים שמשקלם עולה על מאה טון כ"א.
לא יודע, בועז. לי זה נראה כמו
פעולת מעיים.
 

בועז ל

New member
דו"ח מנהרה + לראשונה בגשר 10

מיגון ייעור בקו לשדרות.
כפי ששמתם לב בוודאי, השרשור המקורי עבר שינויים והוסרו ממנו מספר הודעות. אדגיש כי הדבר נעשה בעצה אחת עם פותח השרשור ומסיבות מובנות. בינתיים, אפשר לדווח על חידושן של עבודות המיגון בקו הרכבת לשדרות, שהופסקו כשבוע לאחר פרוץ "צוק איתן". העבודות כוללת את הרחבת סוללת הרכבת וביצוע "מיגון ייעור" לאורך התוואי הגלוי לעין האויב. בחירת אופי המיגון נעשתה לאחר עבודת מטה של צה"ל ובחינה מדוקדקת של מספר רב של תרחישים. בחינה זו החלה זמן רב לפני מבצע "צוק איתן". מצ"ב מספר תמונות להתרשמותכם ואני מבקש בכל לשון של בקשה להימנע מעיסוק בסוגיות הביטחוניות הנלוות לנושא. תודה!
דו"ח מנהרה + לראשונה בגשר 10
טוב, אז דו"ח כריית המנהרות שלנו התכווץ באדיבותה של מנהלת הפרויקט והפך למוצר דיאטטי שכולל רק את מנהרה 3 הדרומית. במנהרה הצפונית השלימה אתמול המכונה את יציאתה אל ה-chamber בעוד שבמנהרה הדרומית נמשך המסע אל נקודת הפריצה. 10,081 מ' נרשמו במנהרה זו נכון לאתמול בבוקר. ובאשר ל'הקדמת' פריצת המנהרה הצפונית והטקס שלא היה: לסחבקכם נודע כי עלות יום עבודה של המכונה נאמדת בכחצי מיליון ש"ח לקבלן. יש המפרשים זאת כאחת הסיבות לאי "המתנתה" של המכונה ליום הטקס.

עוברים לחדשות 10: ארבע מעליות מתוכננות לפעול בניצבי היציקה המאוזנת של גשר 10. שתיים מהן כבר הותקנו בניצבים 6 ו-8. בניצב 7 כבר הוחל בהתקנתה של מעלית נוספת, שאליה תצטרף עוד אחת בניצב 9. אתמול בוצעו לראשונה שתי יציקות בניצבים 6 ו-9 במסגרת שלב היציקה המאוזנת. בעוד מספר ימים תוסרנה תבניות היציקה ונוכל להתרשם מהמראה. עד כאן.

 

בועז ל

New member
חידונת
לקיסר וילהלם (וגם למי שיודע פרט לג'ינג'י).

מיגון ייעור בקו לשדרות.
כפי ששמתם לב בוודאי, השרשור המקורי עבר שינויים והוסרו ממנו מספר הודעות. אדגיש כי הדבר נעשה בעצה אחת עם פותח השרשור ומסיבות מובנות. בינתיים, אפשר לדווח על חידושן של עבודות המיגון בקו הרכבת לשדרות, שהופסקו כשבוע לאחר פרוץ "צוק איתן". העבודות כוללת את הרחבת סוללת הרכבת וביצוע "מיגון ייעור" לאורך התוואי הגלוי לעין האויב. בחירת אופי המיגון נעשתה לאחר עבודת מטה של צה"ל ובחינה מדוקדקת של מספר רב של תרחישים. בחינה זו החלה זמן רב לפני מבצע "צוק איתן". מצ"ב מספר תמונות להתרשמותכם ואני מבקש בכל לשון של בקשה להימנע מעיסוק בסוגיות הביטחוניות הנלוות לנושא. תודה!
חידונת
לקיסר וילהלם (וגם למי שיודע פרט לג'ינג'י).
וילהלם, יש לי משהו בשבילך. נסה לקבוע היכן צולם האוביקט שבתמונה ותקבל עוד קצת חומר מהמקום באור יום.

 

בועז ל

New member
יש לנו בינגו


65 ליד צומת נחל עמוד?
יש לנו בינגו

"נתיבי ישראל" מעבירה אלינו תמונות נוספות מפרויקטים נוספים. והפעם כביש 65 עם גשר נחל עמוד שנראה בתמונות. נקווה שגם קטע עפולה-צומת גולני יזכה להסתערות השר הממונה ויהפוך במהרה לכביש 2X2 תקני (זהו: נמאס לי מה"דו מסלולי דו נתיבי" המתיש).
ותודה רבה-רבה לאסתי נאמן מ"נתיבי ישראל" על העברת התמונות.



 
נסעתי שם לפני 3 שבועות

יש לנו בינגו

"נתיבי ישראל" מעבירה אלינו תמונות נוספות מפרויקטים נוספים. והפעם כביש 65 עם גשר נחל עמוד שנראה בתמונות. נקווה שגם קטע עפולה-צומת גולני יזכה להסתערות השר הממונה ויהפוך במהרה לכביש 2X2 תקני (זהו: נמאס לי מה"דו מסלולי דו נתיבי" המתיש).
ותודה רבה-רבה לאסתי נאמן מ"נתיבי ישראל" על העברת התמונות.
נסעתי שם לפני 3 שבועות
הנסיעה קשה מאד בגלל העבודות, הרבה פקקים וחסימות, אבל יש תקווה שבעוד כ-3 שנים זמן הנסיעה יפחת בכרבע שעה.
כיום הנסיעה ללא הפרעות נמשכת כשעתיים, אני זוכר היטב שנמשכה יותר משלוש שעות בילדותי. יש לאן לשאוף.

בנוסף, הקמת גשר במקום הסוללה (בהנחה שזו תיפרץ) תחזיר את הנחל למצב זרימה נורמלי בחורפים.
 

בועז ל

New member
קטע גולני-עמיעד הוא קטע אני נוסע בו תדירות בדרכי לצפון.

נסעתי שם לפני 3 שבועות
הנסיעה קשה מאד בגלל העבודות, הרבה פקקים וחסימות, אבל יש תקווה שבעוד כ-3 שנים זמן הנסיעה יפחת בכרבע שעה.
כיום הנסיעה ללא הפרעות נמשכת כשעתיים, אני זוכר היטב שנמשכה יותר משלוש שעות בילדותי. יש לאן לשאוף.

בנוסף, הקמת גשר במקום הסוללה (בהנחה שזו תיפרץ) תחזיר את הנחל למצב זרימה נורמלי בחורפים.
קטע גולני-עמיעד הוא קטע אני נוסע בו תדירות בדרכי לצפון.
התוואי, שבוודאי מוכר לך היטב, הוא תוואי טרשים קשה ואני מתרשם שהולך להיות שם פרויקט הנדסי מעניין. חבל שקצת רחוק לי...
 
העבודות בעיצומן

קטע גולני-עמיעד הוא קטע אני נוסע בו תדירות בדרכי לצפון.
התוואי, שבוודאי מוכר לך היטב, הוא תוואי טרשים קשה ואני מתרשם שהולך להיות שם פרויקט הנדסי מעניין. חבל שקצת רחוק לי...
העבודות בעיצומן
לפי הסימנים בשטח, חוץ מהכפלת הכביש יהיו מחלפונים בבעינה, עילבון, צומת צלמון (שיהפוך מצומת כפול למחלף אחד, לפי מה שנראה בשטח), רביד/מסד (כנ"ל), וכמובן קדרים/נחל עמוד.
הבולדוזרים כבר נגסו "ביסים" רציניים בהרים ויש מקומות שהנתיבים הנוספים כבר פנויים לגמרי וכבושים (עוד לא אספלט בשלב זה).
כמו כן נבנה גשר להולכי רגל (כנראה) ליד "קבר חבקוק" המזוייף.

לאחר סיום 65/85, יש כוונה להפוך גם את 77 לכביש מהיר עם מחלפונים בבית רימון, תורעאן וציפורית, כך שהרמזורים ייעלמו לחלוטין. אך זו תכנית לטווח ארוך יותר (10-7 שנים להערכתי).
 

בועז ל

New member
תודה על העדכון!

העבודות בעיצומן
לפי הסימנים בשטח, חוץ מהכפלת הכביש יהיו מחלפונים בבעינה, עילבון, צומת צלמון (שיהפוך מצומת כפול למחלף אחד, לפי מה שנראה בשטח), רביד/מסד (כנ"ל), וכמובן קדרים/נחל עמוד.
הבולדוזרים כבר נגסו "ביסים" רציניים בהרים ויש מקומות שהנתיבים הנוספים כבר פנויים לגמרי וכבושים (עוד לא אספלט בשלב זה).
כמו כן נבנה גשר להולכי רגל (כנראה) ליד "קבר חבקוק" המזוייף.

לאחר סיום 65/85, יש כוונה להפוך גם את 77 לכביש מהיר עם מחלפונים בבית רימון, תורעאן וציפורית, כך שהרמזורים ייעלמו לחלוטין. אך זו תכנית לטווח ארוך יותר (10-7 שנים להערכתי).
תודה על העדכון!
 
מה קרה לדמד"נ

יש לנו בינגו

"נתיבי ישראל" מעבירה אלינו תמונות נוספות מפרויקטים נוספים. והפעם כביש 65 עם גשר נחל עמוד שנראה בתמונות. נקווה שגם קטע עפולה-צומת גולני יזכה להסתערות השר הממונה ויהפוך במהרה לכביש 2X2 תקני (זהו: נמאס לי מה"דו מסלולי דו נתיבי" המתיש).
ותודה רבה-רבה לאסתי נאמן מ"נתיבי ישראל" על העברת התמונות.
מה קרה לדמד"נ
בדיוק כשחשבתי על דמת"נ (כביש 1)
 

אלון ל 2

New member
כל השינויים הללו מבורכים מאד

חידונת
לקיסר וילהלם (וגם למי שיודע פרט לג'ינג'י).
וילהלם, יש לי משהו בשבילך. נסה לקבוע היכן צולם האוביקט שבתמונה ותקבל עוד קצת חומר מהמקום באור יום.
כל השינויים הללו מבורכים מאד
כביש 1, כביש 31, כביש 65, כביש 90 (הערבה) ועוד ועוד ועוד,


אבל

מה זה שווה אם מציבים שם מצלמות מהירות שמעשירות את קופת המדינה ?

גם ככה חוקי המהירות בארץ מתאימים לתקופה העותומאנית או במקרה הטוב למנדט הבריטי.

ראו בגרמניה, באיטליה, בפולין, בבולגריה, כמה מותר לנסוע שם. אפילו באוסטרליה...
 

בועז ל

New member
סתם סקרנות: איזו מהירות תיחשב בעיניך כמהירות סבירה לכבישים

כל השינויים הללו מבורכים מאד
כביש 1, כביש 31, כביש 65, כביש 90 (הערבה) ועוד ועוד ועוד,


אבל

מה זה שווה אם מציבים שם מצלמות מהירות שמעשירות את קופת המדינה ?

גם ככה חוקי המהירות בארץ מתאימים לתקופה העותומאנית או במקרה הטוב למנדט הבריטי.

ראו בגרמניה, באיטליה, בפולין, בבולגריה, כמה מותר לנסוע שם. אפילו באוסטרליה...
סתם סקרנות: איזו מהירות תיחשב בעיניך כמהירות סבירה לכבישים
המהירים בארץ?
 
120 קמ"ש בכביש 1 ו- 130 קמ"ש בכביש 6 בהחלט מהירות סבירה ו-

סתם סקרנות: איזו מהירות תיחשב בעיניך כמהירות סבירה לכבישים
המהירים בארץ?
120 קמ"ש בכביש 1 ו- 130 קמ"ש בכביש 6 בהחלט מהירות סבירה ו-
ורק שתדע שדווקא במהירויות כאלה קל יותר לחמוק מתאונות בדרך-כלל. כלי הרכב המודרניים בנויים למהירויות כאלה ואין שום סיבה לא לאשר מהירות מקסימלית של 120 קמ"ש בכביש 1. רוב הכביש משער הגיא ועד מחלף לוד בנוי למהירות כזו.
 

raminec

New member
זו המהירות שבה נוסעים

120 קמ"ש בכביש 1 ו- 130 קמ"ש בכביש 6 בהחלט מהירות סבירה ו-
ורק שתדע שדווקא במהירויות כאלה קל יותר לחמוק מתאונות בדרך-כלל. כלי הרכב המודרניים בנויים למהירויות כאלה ואין שום סיבה לא לאשר מהירות מקסימלית של 120 קמ"ש בכביש 1. רוב הכביש משער הגיא ועד מחלף לוד בנוי למהירות כזו.
זו המהירות שבה נוסעים
הנהגים בכבישים הללו בכל מקרה. לפי דעתי קביעת מהירות מקסימלית נמוכה במקום שמאפשר נסיעה בטוחה במהירות גבוהה יותר גורם לאורך זמן לזלזול גורף של הנהגים במגבלות המהירות הרשומות בשלטים. ככה כאשר מגיעים למקום שהוא באמת מסוכן נהגים מתעלמים מהמגבלה ביודעם שה- waze יתריע בפניהם על מכמונות מהירות. אני חושב שרוב הנהגים לא מאמינים שלמגבלת המהירות יש בסיס מדעי שקשור לבטיחות הנוסעים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה