מטרות לעונה הקרובה

yotide

New member
מטרות לעונה הקרובה

כל מי שרוצה לרשום מטרות לעונה הקרובה שיגיב
 

נמשל

New member
מטרותייייי

לא לקבל התקף לב אחרי שגיליתי שהיריבה לאליפות, שתמיד לא הבנתי למה היא לא מחזקת את ההתקפה, הביאה לקבוצה שלה חלוץ כנראה WC ב-22 מיליון. מי עושה לו טקס ווד שיפצע לה לקראת מחזור אחרון כשאנחנו נפגשים? שאר המטרות פשוטות, לנצח ברצף ולסיים בפסגה ולנסות לעלות ליגה.העונה כנראה בפלייאוף אני אלך על זה, ואנסה לעלות.
 

שחר נוי

New member
הרבה יותר...

אני קניתי טיטניק עם סוליד מסירות, סוליד ווינג ודגל של נבחרת צעירה ב26 מיליון.... אז 22 מיליון זה הרבה הרבה יותר מוורלד, כנראה סופר עם משניות או טיטניק בלי.
 

נמשל

New member
../images/Emo178.gif אבל למה עשית את זה?

ואני בתומי נזלו דמעותי מהמחשבה שזה WC, והנה עכשיו אני בעצם מגלה שזה טיטניק וכל הדמעות בעולם לא יספיקו כדי לתאר את כאבי מהחיזוק המפחיד הזה? לא יכולת לגלות שהוא בכלל סוליד??
 

Thierry Henry

New member
אין מצב בעולם שעם כזה TSI הוא טיטני

מספיק להסתכל על החלוץ שאתה קנית..אין מצב בעולם שההבדל בין טיטני נמוך לטיטני גבוה, גם אם זה סוליד מסירות לעומת וויק, הוא 30 אלף.. זה WC מאוד גבוה לפי דעתי או SN נמוך.
 
אני הגדלתי לעשות ושאלתי...

From ba777ab Subject I had a bet with a friend Whats the skills of this player: Pat Hopkins. You sold him 2 days ago. Thank in advance, Ben. הוא ענה אחרי איזה 10 דקות: From waterhoose Subject Re: I had a bet with a friend supernatural scoring with inadequate passing and supernatural set pieces. Who won? (and what skills did you guess?)
 

Thierry Henry

New member
../images/Emo45.gif תותח אתה.

כמו שאמרתי, אין מצב בעולם שזה יהיה טיטני, SN זה בהחלט הגיוני כמו שרשמתי גם למעלה.
 
הרבה פעמים אני עושה את זה

שמישהו מהליגה שלי קונה שחקן או שאני שואל אותו(והרוב עונים לי) או שאני שואל את זה שהוא קנה את השחקן ממנו.
 

מכביסט05

New member
מסכן נמשל ../images/Emo6.gif

לא מספיק שהוא סופרנצ'ורל, הוא גם עם סופרנצ'ורל סט פיסס
 

tomash11

New member
רגע אני מערבב פה את הרגלי צפרדע

לשון לטאה אחת, מרתיח ו... תמרח כשאתה רואה שועל בלגי עם זנב לבן וזה אמור ליצור פציעה אצל השחקן שלו או הרחקה על הדקה הראשונה. אם זה לא עובד, אני מתנצל מראש על הקרחת.
 

eyalpolan

New member
ממ שאלה מעניינת

בעיקרון בתחילת העונה אמרתי שהמטרה מקום שישי. כרגע אני במקום החמישי עם אותו מספר נקודות כמו המקום השלישי. מצד שני עדין לא הבטחתי את ההישארות. מקום חמישי ומעלה יהיה מצוין, מקום שישי יהיה בסדר גמור.
 

zukim

New member
עד עכשיו הכל בא בהפתעה ../images/Emo13.gif

להתחזק ולהכפיל את יכולת הבקעה. להגדיל את הצטדיון בעוד 2000 מקומות. להנות להגיע ל- 1000 מינוים. והכי חשוב... הכל היה טוב יותר
 
למעלה