רק צריך שטיפה יתחילו
להריץ את קו 369 או 369 א' ממש כל 20 דקות והנוסעים יהיו מאושרים, היום עליתי לאחד כזה דחוס מצומת מלאכי לתל אביב, רק ביבנה זכיתי למקום ישיבה,
רק צריך שטיפה יתחילו
להריץ את קו 369 או 369 א' ממש כל 20 דקות והנוסעים יהיו מאושרים, היום עליתי לאחד כזה דחוס מצומת מלאכי לתל אביב, רק ביבנה זכיתי למקום ישיבה,