מטרופולין זכתה במכרז של השרון

מצב
הנושא נעול.

אוהד11

New member
ניסית לברר?
אתה באמת בטוח שהמערכת לא נמצאת תחת רגולציה וביקורת? מדוע התשובות לשאלות שלך חייבות להיות שליליות? ובימי "אגדן" המצב היה נפלא! כולל הפעלת אוטובוסים שלא מתאימים וכו'. נדמה לי גם שבמודיעין הוחלף הזכיין. כל שינוי רדיקלי במערכת חייב לעבור תקופה.
בני, אינני טוען שאגד ודן הן חברות שכולן כליל
השלמות. יחד עם זאת אני עוקב אחר החברות האחרות ומשום מה אינני רואה שהרגולטור (מעניין שטרם נקבעה מילה עברית) לוחץ או מערים קשיים על הזכייניות. ולגבי העיר מודיעין, חברת מרגלית החליטה לאחר תקופה של זכיה חוזרת להשתחרר מהזכיון וחתמה על חוזה/מכרה את הזכיון (מחק את המיותר) עם חברת ואוליה, שאז עוד כונתה קונקס. משרד התחבורה נתן את ידו לעסקה, למרות שבנסיבות הענין הוא אמור היה לפרסם מכרז חדש, ולו רק מסיבה של מראית עין. לא זכור לי שחברת ואוליה במודיעין זכתה לשבחים רבים על שרותיה
 

ארזS

New member
בני, אינני טוען שאגד ודן הן חברות שכולן כליל
השלמות. יחד עם זאת אני עוקב אחר החברות האחרות ומשום מה אינני רואה שהרגולטור (מעניין שטרם נקבעה מילה עברית) לוחץ או מערים קשיים על הזכייניות. ולגבי העיר מודיעין, חברת מרגלית החליטה לאחר תקופה של זכיה חוזרת להשתחרר מהזכיון וחתמה על חוזה/מכרה את הזכיון (מחק את המיותר) עם חברת ואוליה, שאז עוד כונתה קונקס. משרד התחבורה נתן את ידו לעסקה, למרות שבנסיבות הענין הוא אמור היה לפרסם מכרז חדש, ולו רק מסיבה של מראית עין. לא זכור לי שחברת ואוליה במודיעין זכתה לשבחים רבים על שרותיה
באידיש אומרים די זעלבע דרעק...
כמו בערוץ 10 שהרגולטור נכנע, כך גם בנושא הרפורמה/הפרטה בתחב''צ. די זעלבע דרעק... בתרגום מילולי לעברית: אותו החרא... [וסליחה על הביטוי הנכון...] כשהכוונה כמובן היא : אותה הגברת בשנוי האדרת...
 
בני, אינני טוען שאגד ודן הן חברות שכולן כליל
השלמות. יחד עם זאת אני עוקב אחר החברות האחרות ומשום מה אינני רואה שהרגולטור (מעניין שטרם נקבעה מילה עברית) לוחץ או מערים קשיים על הזכייניות. ולגבי העיר מודיעין, חברת מרגלית החליטה לאחר תקופה של זכיה חוזרת להשתחרר מהזכיון וחתמה על חוזה/מכרה את הזכיון (מחק את המיותר) עם חברת ואוליה, שאז עוד כונתה קונקס. משרד התחבורה נתן את ידו לעסקה, למרות שבנסיבות הענין הוא אמור היה לפרסם מכרז חדש, ולו רק מסיבה של מראית עין. לא זכור לי שחברת ואוליה במודיעין זכתה לשבחים רבים על שרותיה
רגולטור=מאסדר (אסדרה וכו')
 
הנוסעים לא נמצאים בכיס של אף אחד ? תמהני, האם
הם לא נמצאים בכיסו של המפעיל ? האם הרגולטור מקפיד לפקח על המפעיל/הזכיין ? ואם הזכיין משתמט מהתחייבויותיו או שאינו מקפיד עליהן ? האם הנוסעים אינם שבויים ? אדרבא, כל המכרזים שפורסמו מאז 2001 והסתיימו לפי המכרז המקורי - הוארכו באופן אוטומטי, ואף אחד אינו יודע מה הסיבה, כי אף אחד לא טרח לפרסם הודעה מה הסיבה להארכת המכרז, ולמעשה גם לא ידוע מתי יפו תוקפו של המכרז המוארך. האם זה מצביע על חופש בחירה של הנוסע ? ניחא, הוחלט לשנות את תנאי ההפעלה של התח"צ בארץ. אין שקיפות לגבי כל התהליך, נקבעים מונופולים אזוריים, שבדיעבד הופכים להיות מעבר לכך, אם זה משום שהזכייניות זוכות במספר מכרזים ואם זה בשל בעלות צולבת. האם הרגולטור מקפיד על עמידת הזכיינית בתנאי המכרז או בתנאים שהיא התחייבה לגביהם ? האם מישהו ממשרד התחבורה או ממשרד התמ"ת בדק את תנאי העבודה של הנהגים ? ומה לגבי הכנסת אוטובוסים שמתאימים לנסיעות מיוחדות ולא לשרותי תח"צ רגילים ? הדבר היחיד שנמצא תחת פיקוח הוא המחיר שמשתנה או נשאר בהתאם להחלטת הממשלה, קרי פעם בחצי שנה.
שאלת הבהרה
"נקבעים מונופולים אזוריים, שבדיעבד הופכים להיות מעבר לכך, אם זה משום שהזכייניות זוכות במספר מכרזים ואם זה בשל בעלות צולבת". תוכל לפרט למה כוונתך?
 

ארזS

New member
מה שמעניין אותי שהמחיר יורד
לא מעניין אותי שזו הממשלה או מועצת החכמים של ש"ס. ביחס למונופול איזורי, סו ווט? הרי העניין הוא שמאז הרפורמה הנוסעים לא נמצאים בכיס של אף אחד. לספר לך מה היה בימי המונופולים?
בני, בחייך...
אתה הרי לא נוסע באוטובוסים. זה א'. ו-ב' זה שהמחירים יורדים בגלל שהחברות החדשות האלה מעסיקות נהגים במשכורת עבדים של 20.70 ש''ח לשעה ללא כל תוספת וללא כל גמול. אני בטוח במאה אחוז שאתה לא היית מסכים לעבוד בשכר עבדים שכזה וגם לא היית מסכים שבנך או בתך יעבדו בתנאים האלה. מה שאתה כותב זאת לדעתי צביעות במקרה הרע של המילה או חוסר מחשבה במקרה הקל של המילה. אתה יודע כמה שאני מעריך אותך לא מהיום, אבל דחילק, תהיה רציני ואל תכתוב מתוך שנאה תהומית ל"מונופולים". אנחנו כבר מכירים את דעתך לא מהיום.
 
בני, בחייך...
אתה הרי לא נוסע באוטובוסים. זה א'. ו-ב' זה שהמחירים יורדים בגלל שהחברות החדשות האלה מעסיקות נהגים במשכורת עבדים של 20.70 ש''ח לשעה ללא כל תוספת וללא כל גמול. אני בטוח במאה אחוז שאתה לא היית מסכים לעבוד בשכר עבדים שכזה וגם לא היית מסכים שבנך או בתך יעבדו בתנאים האלה. מה שאתה כותב זאת לדעתי צביעות במקרה הרע של המילה או חוסר מחשבה במקרה הקל של המילה. אתה יודע כמה שאני מעריך אותך לא מהיום, אבל דחילק, תהיה רציני ואל תכתוב מתוך שנאה תהומית ל"מונופולים". אנחנו כבר מכירים את דעתך לא מהיום.
אתה מסוגל לנהל ויכוח ענייני?
ולא להגיב לגופו של אדם? אם רק נוסעי אוטובוסים מורשים לשיטתך להשתתף בויכוח אז אולי כדאי שלא אביע את דעתי מלכתחילה! .
 

ארזS

New member
אתה מסוגל לנהל ויכוח ענייני?
ולא להגיב לגופו של אדם? אם רק נוסעי אוטובוסים מורשים לשיטתך להשתתף בויכוח אז אולי כדאי שלא אביע את דעתי מלכתחילה! .
לדעתי אני מנהל ויכוח ענייני
ועיקר הויכוח הענייני הוא ענייני ולא לגופו של אדם... מה שכן לגופו של אדם זה שדעותיך ושנאתך התהומית ידועות לחלק נכבד מהמשתתפים בדיון, ולכן אתה ממש לא אובייקטיבי בדברים שאתה כותב. בהחלט מותר לך להביע את דעותיך גם אם אינך נוסע באוטובוסים. אבל מכיוון שאני מגיב לדברים שלך, חלק מהתוכן הענייני, מה לעשות, עוסק בין השאר גם במי שכותב את הדברים שזה אתה, ואם אני שואל אותך את השאלות [שלא הגבת עליהן בתגובתך הקודמת] אין זה אומר שאני כותב לגופו של אדם...
 
לדעתי אני מנהל ויכוח ענייני
ועיקר הויכוח הענייני הוא ענייני ולא לגופו של אדם... מה שכן לגופו של אדם זה שדעותיך ושנאתך התהומית ידועות לחלק נכבד מהמשתתפים בדיון, ולכן אתה ממש לא אובייקטיבי בדברים שאתה כותב. בהחלט מותר לך להביע את דעותיך גם אם אינך נוסע באוטובוסים. אבל מכיוון שאני מגיב לדברים שלך, חלק מהתוכן הענייני, מה לעשות, עוסק בין השאר גם במי שכותב את הדברים שזה אתה, ואם אני שואל אותך את השאלות [שלא הגבת עליהן בתגובתך הקודמת] אין זה אומר שאני כותב לגופו של אדם...
שאלת שאלה או הבעת דיעה לגופו של אדם?
לא ראיתי שאלה אחת שלך בפוסט שעליו הגבתי. כן חיוית את דעתך על הרגלי הנסיעה שלי כשמדובר בכלל בנושא מאקרו כלכלי. אני יכול להביע את דעתי גם בנושא שבו אני לא מעורב אישית למעט הסיבה "השולית" של תשלום מיסים שמימנו עשרות שנים תחבורה ציבורית לא יעילה ובזבזנית... ואגב, הראה לי הוכחה אחת. אחת, ארז, לכך שאני "שונא" ועוד "באופן תהומי" את אגד ודן. ולגבי מידת האוביקטיביות שלי, הקוראים ישפטו.. אם זה מה שיש לך לומר על דעתי שמנוגדת לדעתך, אין לי מה להוסיף....
 

ארזS

New member
שאלת שאלה או הבעת דיעה לגופו של אדם?
לא ראיתי שאלה אחת שלך בפוסט שעליו הגבתי. כן חיוית את דעתך על הרגלי הנסיעה שלי כשמדובר בכלל בנושא מאקרו כלכלי. אני יכול להביע את דעתי גם בנושא שבו אני לא מעורב אישית למעט הסיבה "השולית" של תשלום מיסים שמימנו עשרות שנים תחבורה ציבורית לא יעילה ובזבזנית... ואגב, הראה לי הוכחה אחת. אחת, ארז, לכך שאני "שונא" ועוד "באופן תהומי" את אגד ודן. ולגבי מידת האוביקטיביות שלי, הקוראים ישפטו.. אם זה מה שיש לך לומר על דעתי שמנוגדת לדעתך, אין לי מה להוסיף....
זה ממש פשוט ...
מאז שאני מכיר אותך [יותר מיום וחצי] קראתי ושמעתי את דעתך בנושא הנדון. ואני חושב שפשוט לא אכפת לך שאנשים יעבדו בשכר עבדים , העיקר לשבור את המונופולים השנואים עליך. דרך אגב, ברוב המקומות שבהן היתה הרפורמה לא חל שיפור ובוודאי שלא נשבר המונופול, אלא רק הוחלף במונופול אחר... לכן באמת ובתמים אינני מבין את דעתך ואני חושב שאתה לא נגד מונופולים אלא נגד אגד ודן המכונים על ידך אגדן. ואכן ישפטו הקוראים.
 
זה ממש פשוט ...
מאז שאני מכיר אותך [יותר מיום וחצי] קראתי ושמעתי את דעתך בנושא הנדון. ואני חושב שפשוט לא אכפת לך שאנשים יעבדו בשכר עבדים , העיקר לשבור את המונופולים השנואים עליך. דרך אגב, ברוב המקומות שבהן היתה הרפורמה לא חל שיפור ובוודאי שלא נשבר המונופול, אלא רק הוחלף במונופול אחר... לכן באמת ובתמים אינני מבין את דעתך ואני חושב שאתה לא נגד מונופולים אלא נגד אגד ודן המכונים על ידך אגדן. ואכן ישפטו הקוראים.
לא. זה לא פשוט!
כי מה שאתה אומר הוא שאני לא הגון בהבעת דיעותיי ושאני מונע על ידי שנאה אישית. בכך אתה מראש שומט את הזכות שלי להבעת דיעה עניינית ומעביר את הדיון לפסים פסיכולוגיים . ואגב, לא שמעתי אותך מנתח פסיכולוגית משתתפים אחרים בשרשור הזה שדעתם, אוי ואבוי, קרובה לדעתי.ואם נמשיך הלאה בדאגה שלך לטיעונים כאלה ואחרים, אתחיל לנתח כמה וכמה טיעונים הפוכים ומי הם שמביעים אותם, כולל הרגלי הנסיעה שלהם או מקום העבודה שלהם.אבל אני לעומתך לא נוהג להגיב לגופו של אדם. ולכן לא אמשיך להביע את דעתי האישית והעניינית, לפחות לא בשירשור הזה. אה, כן, למען ההגינות, זכות היוצרים לביטוי "אגדן" שמורה, למיטב ידיעתי לאביתר..
 

ארזS

New member
לא. זה לא פשוט!
כי מה שאתה אומר הוא שאני לא הגון בהבעת דיעותיי ושאני מונע על ידי שנאה אישית. בכך אתה מראש שומט את הזכות שלי להבעת דיעה עניינית ומעביר את הדיון לפסים פסיכולוגיים . ואגב, לא שמעתי אותך מנתח פסיכולוגית משתתפים אחרים בשרשור הזה שדעתם, אוי ואבוי, קרובה לדעתי.ואם נמשיך הלאה בדאגה שלך לטיעונים כאלה ואחרים, אתחיל לנתח כמה וכמה טיעונים הפוכים ומי הם שמביעים אותם, כולל הרגלי הנסיעה שלהם או מקום העבודה שלהם.אבל אני לעומתך לא נוהג להגיב לגופו של אדם. ולכן לא אמשיך להביע את דעתי האישית והעניינית, לפחות לא בשירשור הזה. אה, כן, למען ההגינות, זכות היוצרים לביטוי "אגדן" שמורה, למיטב ידיעתי לאביתר..
חלילה וחס לא טענתי שאתה לא הגון !!!
ולא כתבתי שאתה מונע משנאה אישית. אי לכך אנא אל תשייך לי דברים שלא אמרתי עליך ולא על אף אחד אחר. ומכיוון שאינני פסיכולוג ולא מתיימר להיות כזה הרי ברור שלא ביצעתי כל ניתוח פסיכולוגי ולא העברתי את הדיון לפסים פסיכולוגיים אני פשוט מאוד זוכר לא מהיום, לא מאתמול ולא משלשום את השנאה שהבעת למונופולים. האם זה שקר ? הרי אלה דברים שאתה כתבת במשך תקופה לא קצרה. אז מה אישי פה ? שאני מזכיר את הדברים שאתה כתבת ? לא, בני. זה לא אישי. ממש ממש לא אישי נגדך, כי אני אפילו מאוד מחבב אותך כבן אדם. זה מאוד ענייני. ואל תהפוך את זה לאישי ולפסיכולוגי... זכותך לא להגיב יותר [ואגב גם בתגובתך הקודמת כתבת שאין לך מה להוסיף...]. ובשיפור התחבורה הציבורית שלא על חשבונם של עמלים ונדכאים ננוחם...
 
חלילה וחס לא טענתי שאתה לא הגון !!!
ולא כתבתי שאתה מונע משנאה אישית. אי לכך אנא אל תשייך לי דברים שלא אמרתי עליך ולא על אף אחד אחר. ומכיוון שאינני פסיכולוג ולא מתיימר להיות כזה הרי ברור שלא ביצעתי כל ניתוח פסיכולוגי ולא העברתי את הדיון לפסים פסיכולוגיים אני פשוט מאוד זוכר לא מהיום, לא מאתמול ולא משלשום את השנאה שהבעת למונופולים. האם זה שקר ? הרי אלה דברים שאתה כתבת במשך תקופה לא קצרה. אז מה אישי פה ? שאני מזכיר את הדברים שאתה כתבת ? לא, בני. זה לא אישי. ממש ממש לא אישי נגדך, כי אני אפילו מאוד מחבב אותך כבן אדם. זה מאוד ענייני. ואל תהפוך את זה לאישי ולפסיכולוגי... זכותך לא להגיב יותר [ואגב גם בתגובתך הקודמת כתבת שאין לך מה להוסיף...]. ובשיפור התחבורה הציבורית שלא על חשבונם של עמלים ונדכאים ננוחם...
שים לב ארז
לזה:"מה שכן לגופו של אדם זה שדעותיך ושנאתך התהומית ידועות לחלק נכבד מהמשתתפים בדיון, ולכן אתה ממש לא אובייקטיבי בדברים שאתה כותב." לעומת זה:"ולא כתבתי שאתה מונע משנאה אישית. אי לכך אנא אל תשייך לי דברים שלא אמרתי עליך ולא על אף אחד אחר." מה שאני מבקש בסיכומו של דבר הוא שכאדם ומנהל, תדאג לנווט את הויכוח כאן בהגינות ואל תפסול בבקשה עמדה של בן אדם בגלל הרגלי הנסיעה שלו או אהבות ושנאות". ברגע שאחוש שזה כך, אשמח לטעון שוב את טיעוני הענייניים ביחס לאגד, הרפורמה וכו'.
 

harhanegev

New member
בני, תחרות הרי אין כאן, כאשר חברה אחת זוכה
במכרז אזורי והופכת להיות מונופול אזורי, לעומת שתי חברות שהתחרו במתן השרות עד היום. המחיר, במקרה זה, אינו תחרותי, כי משרד התחבורה בשיתוף האוצר קבע מלכתחילה את המחיר. כך הוא גם עשה בנוגע למכרז של קווי נתניה-ת"א.
אוהד, על איזו תחרות בדיוק אתה מדבר?
נקודות ההשקה בין אגד לדן באזור השרון הן מעטות מאוד, בדרך כלל הנוסע מתלבט בין אוטובוס לרכבת,בין אוטובו ורכבת לרכב פרטי, ובמרחקים קצרים מאוד בין אוטובוס לבין 2 רגליו. המקרים בהם יש לנוסע התלבטות בין אגד לדן הם מעטים מאוד. יתרה מזאצ, הכפילות הטפשית הובילה איתה מצב מקומם בו יש 2 כרטיסי חופשי-חודשי מרחבי שרון-תל-אביב, אחד של אגד ואחד של דן, ולא כרטיס משותף כפי שהיה הגיוני לעשות. באזור דרום גוש דן משרד התחבורה ידע יפה מאוד לדאוג שיתקיים חופשי-חודשי משותף, אך בשרון משום מה החליטו שהנוסעים יהיו פראיירים.
 

mister K

New member
אוהד, על איזו תחרות בדיוק אתה מדבר?
נקודות ההשקה בין אגד לדן באזור השרון הן מעטות מאוד, בדרך כלל הנוסע מתלבט בין אוטובוס לרכבת,בין אוטובו ורכבת לרכב פרטי, ובמרחקים קצרים מאוד בין אוטובוס לבין 2 רגליו. המקרים בהם יש לנוסע התלבטות בין אגד לדן הם מעטים מאוד. יתרה מזאצ, הכפילות הטפשית הובילה איתה מצב מקומם בו יש 2 כרטיסי חופשי-חודשי מרחבי שרון-תל-אביב, אחד של אגד ואחד של דן, ולא כרטיס משותף כפי שהיה הגיוני לעשות. באזור דרום גוש דן משרד התחבורה ידע יפה מאוד לדאוג שיתקיים חופשי-חודשי משותף, אך בשרון משום מה החליטו שהנוסעים יהיו פראיירים.
בהחלט יש תחרות.
ברעננה והרצליה בין כל קווי אגד לת"א לבין קווים 47 ו-48 של דן. בכפר סבא בין קו 567 לקו 149. באשר לחופשי חודשי המשותף שלא קיים, לא נותר לא אלא להסכים איתך לחלוטין. זה בזיון מארץ הבזיונות שכרטיס כזה לא קיים. מחוייב שיהיה כרטיס כזה כמו בחולון בת ים וחייבים להנהיג כרטיס כזה עד ינואר 2011.
 

harhanegev

New member
בהחלט יש תחרות.
ברעננה והרצליה בין כל קווי אגד לת"א לבין קווים 47 ו-48 של דן. בכפר סבא בין קו 567 לקו 149. באשר לחופשי חודשי המשותף שלא קיים, לא נותר לא אלא להסכים איתך לחלוטין. זה בזיון מארץ הבזיונות שכרטיס כזה לא קיים. מחוייב שיהיה כרטיס כזה כמו בחולון בת ים וחייבים להנהיג כרטיס כזה עד ינואר 2011.
אבל כמה השקה כבר יש?
בתור תושב כפר סבא לשעבר, לא שמעתי עוד על הנוסע למרכז תל אביב שהעאדיף את 567 על 149 או על הנוסע לבני ברק / רמת גן שהעדיף 149 על 567. חוץ ממחלף מורשה ורכבת מרכז, אין הרבה תחרות, והתחרות היא בעיקר מול הרכבת, וגם היא חלקית עקב מיקומי תחנות הרכבת. לגבי רעננה והרצליה- שם יש יותר מסלולים משותפים, אך עם כל אילוצי משרד התחבורה לא ראיתי מאפיינים חיוביים של תחרות.
 

ארזS

New member
אבל כמה השקה כבר יש?
בתור תושב כפר סבא לשעבר, לא שמעתי עוד על הנוסע למרכז תל אביב שהעאדיף את 567 על 149 או על הנוסע לבני ברק / רמת גן שהעדיף 149 על 567. חוץ ממחלף מורשה ורכבת מרכז, אין הרבה תחרות, והתחרות היא בעיקר מול הרכבת, וגם היא חלקית עקב מיקומי תחנות הרכבת. לגבי רעננה והרצליה- שם יש יותר מסלולים משותפים, אך עם כל אילוצי משרד התחבורה לא ראיתי מאפיינים חיוביים של תחרות.
יאיר , ועכשיו כשתהיה תחרות
בין מטרופולין למטרופולין ונהגים יעבדו בתנאי עבדות זה כן יהיה בסדר לדעתך ?
 

harhanegev

New member
יאיר , ועכשיו כשתהיה תחרות
בין מטרופולין למטרופולין ונהגים יעבדו בתנאי עבדות זה כן יהיה בסדר לדעתך ?
זה בכלל משנה מה בסדר לדעתי?
בתחום החופשי חודשי האחיד, שהיה צריך להיות קיים כבר לפני כ-15 שנה כשהחליט משרד התחבורה להכניס את דן לתוך גוש אגד, כנראה שסוף סוף יהיה בסדר. תחרות ותוצרי תחרות למען הלקוח ממילא כמעט לא היו. איך יהיה בתחום הדיוק, הציוד הנייד וכל שאר הפרמטרים- מוקדם להתנבא, אבל אפשר להעריך שיהיה דומה לאזורים אחרים בהם פועלת חברת מטרופולין.
 

ארזS

New member
זה בכלל משנה מה בסדר לדעתי?
בתחום החופשי חודשי האחיד, שהיה צריך להיות קיים כבר לפני כ-15 שנה כשהחליט משרד התחבורה להכניס את דן לתוך גוש אגד, כנראה שסוף סוף יהיה בסדר. תחרות ותוצרי תחרות למען הלקוח ממילא כמעט לא היו. איך יהיה בתחום הדיוק, הציוד הנייד וכל שאר הפרמטרים- מוקדם להתנבא, אבל אפשר להעריך שיהיה דומה לאזורים אחרים בהם פועלת חברת מטרופולין.
ועכשיו תגיד לי בבקשה
איזו הרגשה יש לך כשאתה עולה לאוטובוס ויודע שהנהג עובד תמורת 20.70 ש''ח ברוטו לשעה, והנהג שעבד יומיים לפניו וקיבל 21.5 ש''ח [שגם זה גרוע] נאלץ ללכת הביתה בלי פרנסה ? כמו כן איזו תחרות ותוצרי תחרות יהיו במצב החדש ?
 

harhanegev

New member
ועכשיו תגיד לי בבקשה
איזו הרגשה יש לך כשאתה עולה לאוטובוס ויודע שהנהג עובד תמורת 20.70 ש''ח ברוטו לשעה, והנהג שעבד יומיים לפניו וקיבל 21.5 ש''ח [שגם זה גרוע] נאלץ ללכת הביתה בלי פרנסה ? כמו כן איזו תחרות ותוצרי תחרות יהיו במצב החדש ?
תשובה
את דעתי על תנאי העבדות שממשלת ישראל כופה על החברות החדשות כבר כתבתי, ואכתוב שוב: זה דבר רע ובלתי ראוי ואידיוטי לחלוטין, אני מעדיף שהמחירים ירדו קצת פחות ושהנהגים יקבלו שכר נורמלי ותנאים נורמליים. אני מקוה שתנאי השוק פשוט יכתיבו את זה, כאשר תוך 5-10 שנים יהיו מעט מידי בעלי רישיון לאוטובוס, וגם בעלי הרישיון לאוטובוס יעדיפו לעבוד בעבודות אחרות, ואז לממשלת ישראל לא תהיה ברירה. ממש כמו שכבר מתחיל לקרות בנושא מורים. לגבי ה"תחרות" בין אגד לדן בקוי גוש אגד- תחרות כמעט ולא היתה, תוצרי תחרות לטובת הלקוח בכלל לא היו.
 

ארזS

New member
תשובה
את דעתי על תנאי העבדות שממשלת ישראל כופה על החברות החדשות כבר כתבתי, ואכתוב שוב: זה דבר רע ובלתי ראוי ואידיוטי לחלוטין, אני מעדיף שהמחירים ירדו קצת פחות ושהנהגים יקבלו שכר נורמלי ותנאים נורמליים. אני מקוה שתנאי השוק פשוט יכתיבו את זה, כאשר תוך 5-10 שנים יהיו מעט מידי בעלי רישיון לאוטובוס, וגם בעלי הרישיון לאוטובוס יעדיפו לעבוד בעבודות אחרות, ואז לממשלת ישראל לא תהיה ברירה. ממש כמו שכבר מתחיל לקרות בנושא מורים. לגבי ה"תחרות" בין אגד לדן בקוי גוש אגד- תחרות כמעט ולא היתה, תוצרי תחרות לטובת הלקוח בכלל לא היו.
לאור תשובתך
אני מבין שדעתך שלילית לחלוטין על ההפרטה/רפורמה המדוברת. פשוט לא יתכן אחרת... אחרת אתה סותר את עצמך, וסליחה מראש אם אני טועה ולא הבנתי את דבריך בצורה הנכונה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה