בני, אינני טוען שאגד ודן הן חברות שכולן כלילניסית לברר?
אתה באמת בטוח שהמערכת לא נמצאת תחת רגולציה וביקורת? מדוע התשובות לשאלות שלך חייבות להיות שליליות? ובימי "אגדן" המצב היה נפלא! כולל הפעלת אוטובוסים שלא מתאימים וכו'. נדמה לי גם שבמודיעין הוחלף הזכיין. כל שינוי רדיקלי במערכת חייב לעבור תקופה.
השלמות. יחד עם זאת אני עוקב אחר החברות האחרות ומשום מה אינני רואה שהרגולטור (מעניין שטרם נקבעה מילה עברית) לוחץ או מערים קשיים על הזכייניות. ולגבי העיר מודיעין, חברת מרגלית החליטה לאחר תקופה של זכיה חוזרת להשתחרר מהזכיון וחתמה על חוזה/מכרה את הזכיון (מחק את המיותר) עם חברת ואוליה, שאז עוד כונתה קונקס. משרד התחבורה נתן את ידו לעסקה, למרות שבנסיבות הענין הוא אמור היה לפרסם מכרז חדש, ולו רק מסיבה של מראית עין. לא זכור לי שחברת ואוליה במודיעין זכתה לשבחים רבים על שרותיה