כן, מדובר על ארבעת הקווים האלה.
לגבי שינויים, אין לי שמץ של מושג.
כן, מדובר על ארבעת הקווים האלה.
לגבי שינויים, אין לי שמץ של מושג.
נראה תמוה ש461 ישאר אצל סופרבוסכן, מדובר על ארבעת הקווים האלה.
לגבי שינויים, אין לי שמץ של מושג.
לפי ההודעה הרשמית: ארבעה קווים בינעירוניים.נראה תמוה ש461 ישאר אצל סופרבוס
הרי זה קו שהם מפעילים לא מתוך זכייה במכרז להזכיר-הם החלו להפעיל את הקו הזה,247,155,153,156 לא כחלק מאשכול רמלוד אלא כשלוש שנים מאוחר יותר ולכן אם מחליטים שקווי ת"א-לוד עוברים למפעיל חדש אז מן הראוי שכולם יעברו לגבי שינוים-נדמה לי שהתפרסם בהודעת הזכייה שויאוליה אמורה להפעיל קו חדש לתל אביב משכונת הרכבת. אני מקווה ש464 יתוגבר משמעותית שכן יש לו פוטנציאל נוסעים גם בשעות הערב המאוחרות שמסיימים ללמוד באוניברסיטה הפתוחה
461 לא יעבור?כן, מדובר על ארבעת הקווים האלה.
לגבי שינויים, אין לי שמץ של מושג.
פירוט נוסף על מכרז קווי לוד ל"קונקס"הם לא עומדים להחליף את סופרבוס!
הם יפעילו את הקווים הבודדים שנותרו בימי אגד.
גם זאת הודעה עמומהפירוט נוסף על מכרז קווי לוד ל"קונקס"
באתר עיריית לוד. מתוך האתר: חברת "קונקס" זכתה לאחרונה במכרז של משרד התחבורה להפעלת קווי התחבורה הציבורית האזוריים והבינעירוניים מלוד לתל אביב וכן בכל הקווים העירוניים בעיר לוד, כפי שפורסם בשבוע שעבר בתקשורת. המכרז שפורסם במסגרת הרפורמה שמנהיג משרד התחבורה בתחבורה הציבורית כולל 10 קווים: 4 קווים עירוניים, שני קווים אזוריים ו- 4 קווים בינעירוניים. קווים אלה מופעלים כיום על ידי קואופרטיב אגד. תעריפי הנסיעה בקווים אלה יהיו זולים בכ- 15% בממוצע מתעריפי הנסיעה של אגד. כך למשל נסיעה מגני אביב בלוד לתחנה המרכזית בתל אביב תעלה 10.7 שקלים, במקום 12.6 שקלים כיום. נסיעה פנימית בלוד תעלה 3.6 שקלים, במקום 4.9 שקלים כיום. במסגרת המכרז בוצעו מספר שיפורים בקווים הכוללים בין השאר מתן שרות לשכונות שבהן לא פעלה תחבורה ציבורית עד כה, כמו למשל שכונת הרכבת וכן הרחבת השרות לתחנת הרכבת החדשה שנפתחה לאחרונה בשכונת גני אביב שבצפון העיר. חברת "קונקס" הצפויה להפעיל את השרות בתוך 8 חודשים תגדיל את מספר הנסיעות בכ- 30% ותפעיל בכל הקווים אוטובוסים חדשים בלבד. עם תחילת ההפעלה של קווי "קונקס" יונהג "כרטיס חכם" וכן כרטיסי מנוי חודשיים משותפים עם אגד וחברת "סופרבוס", המפעילה את הקווים העירוניים והבינעירוניים ברמלה. בנוסף לכך מתוכנן גם הפעלת כרטיס משותף עם רכבת ישראל.
מעניין מאוד..מטרופולין זכתה במכרז של השרון
עד כמה שידוע לי ההחלפה תתבצע בינואר 2011.מעניין מאוד..
מישהו יודע מתי ההחלפה צפויה להתבצע בפועל? כמה זמן בד"כ זה לוקח מהמכרז ועד השינוי?
ייקח הזמן. מדובר בין היתר בהצטיידותמעניין מאוד..
מישהו יודע מתי ההחלפה צפויה להתבצע בפועל? כמה זמן בד"כ זה לוקח מהמכרז ועד השינוי?
שאלה על חופשי חודשימטרופולין זכתה במכרז של השרון
מוקדם לדעת, אך סביר שהחופשי חודשי יהיה משותף.שאלה על חופשי חודשי
עד עתה חברת קוים היתה כלולה גם בחופשי חודשי של דן? מעתה קוי השרון שחלקם דן וחלקם אגד - האם יהיו כלולים? כלומר קוי מטרופולין? כי אם לא - הדבר יהווה פגיעה בתושבי רובע צפון מזרח של תל אביב שמשתמשים הרבה בקוים 47/48 ואם כן זה כמובן ישפר מאד את השירות, בהנחה שזה יכול גם לקוים שהם עכשיו קוי אגד.
סביר או לא סביר, מאחר שעד עתה מרבית החברותמוקדם לדעת, אך סביר שהחופשי חודשי יהיה משותף.
במקרה כזה -אני אלה לאוטובוס ואסרב לשלםסביר או לא סביר, מאחר שעד עתה מרבית החברות
אינן משתפות פעולה זו עם זו, או ששיתוף הפעולה מצוצמם, ומשרד התחבורה אינו מזדרז להפעיל את הכרטוס המשותף, יתכן שלא יהיה חופשי-חודשי משותף
טובמוקדם לדעת, אך סביר שהחופשי חודשי יהיה משותף.
הנה בבקשה עוד סוגיהשאלה על חופשי חודשי
עד עתה חברת קוים היתה כלולה גם בחופשי חודשי של דן? מעתה קוי השרון שחלקם דן וחלקם אגד - האם יהיו כלולים? כלומר קוי מטרופולין? כי אם לא - הדבר יהווה פגיעה בתושבי רובע צפון מזרח של תל אביב שמשתמשים הרבה בקוים 47/48 ואם כן זה כמובן ישפר מאד את השירות, בהנחה שזה יכול גם לקוים שהם עכשיו קוי אגד.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.