מטרופולין זכתה במכרז של השרון

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
כן, מדובר על ארבעת הקווים האלה.
לגבי שינויים, אין לי שמץ של מושג.
 

connex

Active member
כן, מדובר על ארבעת הקווים האלה.
לגבי שינויים, אין לי שמץ של מושג.
נראה תמוה ש461 ישאר אצל סופרבוס
הרי זה קו שהם מפעילים לא מתוך זכייה במכרז להזכיר-הם החלו להפעיל את הקו הזה,247,155,153,156 לא כחלק מאשכול רמלוד אלא כשלוש שנים מאוחר יותר ולכן אם מחליטים שקווי ת"א-לוד עוברים למפעיל חדש אז מן הראוי שכולם יעברו לגבי שינוים-נדמה לי שהתפרסם בהודעת הזכייה שויאוליה אמורה להפעיל קו חדש לתל אביב משכונת הרכבת. אני מקווה ש464 יתוגבר משמעותית שכן יש לו פוטנציאל נוסעים גם בשעות הערב המאוחרות שמסיימים ללמוד באוניברסיטה הפתוחה
 

mister K

New member
נראה תמוה ש461 ישאר אצל סופרבוס
הרי זה קו שהם מפעילים לא מתוך זכייה במכרז להזכיר-הם החלו להפעיל את הקו הזה,247,155,153,156 לא כחלק מאשכול רמלוד אלא כשלוש שנים מאוחר יותר ולכן אם מחליטים שקווי ת"א-לוד עוברים למפעיל חדש אז מן הראוי שכולם יעברו לגבי שינוים-נדמה לי שהתפרסם בהודעת הזכייה שויאוליה אמורה להפעיל קו חדש לתל אביב משכונת הרכבת. אני מקווה ש464 יתוגבר משמעותית שכן יש לו פוטנציאל נוסעים גם בשעות הערב המאוחרות שמסיימים ללמוד באוניברסיטה הפתוחה
לפי ההודעה הרשמית: ארבעה קווים בינעירוניים.
משמע: 460, 462, 464 ו-475 בלבד. מוזר שהקווים עברו לסופרבוס ללא מכרז? נכון. אבל למשרד התחבורה מותר הכל.
 

אורי404

New member
הם לא עומדים להחליף את סופרבוס!
הם יפעילו את הקווים הבודדים שנותרו בימי אגד.
פירוט נוסף על מכרז קווי לוד ל"קונקס"
באתר עיריית לוד. מתוך האתר: חברת "קונקס" זכתה לאחרונה במכרז של משרד התחבורה להפעלת קווי התחבורה הציבורית האזוריים והבינעירוניים מלוד לתל אביב וכן בכל הקווים העירוניים בעיר לוד, כפי שפורסם בשבוע שעבר בתקשורת. המכרז שפורסם במסגרת הרפורמה שמנהיג משרד התחבורה בתחבורה הציבורית כולל 10 קווים: 4 קווים עירוניים, שני קווים אזוריים ו- 4 קווים בינעירוניים. קווים אלה מופעלים כיום על ידי קואופרטיב אגד. תעריפי הנסיעה בקווים אלה יהיו זולים בכ- 15% בממוצע מתעריפי הנסיעה של אגד. כך למשל נסיעה מגני אביב בלוד לתחנה המרכזית בתל אביב תעלה 10.7 שקלים, במקום 12.6 שקלים כיום. נסיעה פנימית בלוד תעלה 3.6 שקלים, במקום 4.9 שקלים כיום. במסגרת המכרז בוצעו מספר שיפורים בקווים הכוללים בין השאר מתן שרות לשכונות שבהן לא פעלה תחבורה ציבורית עד כה, כמו למשל שכונת הרכבת וכן הרחבת השרות לתחנת הרכבת החדשה שנפתחה לאחרונה בשכונת גני אביב שבצפון העיר. חברת "קונקס" הצפויה להפעיל את השרות בתוך 8 חודשים תגדיל את מספר הנסיעות בכ- 30% ותפעיל בכל הקווים אוטובוסים חדשים בלבד. עם תחילת ההפעלה של קווי "קונקס" יונהג "כרטיס חכם" וכן כרטיסי מנוי חודשיים משותפים עם אגד וחברת "סופרבוס", המפעילה את הקווים העירוניים והבינעירוניים ברמלה. בנוסף לכך מתוכנן גם הפעלת כרטיס משותף עם רכבת ישראל.
 

connex

Active member
פירוט נוסף על מכרז קווי לוד ל"קונקס"
באתר עיריית לוד. מתוך האתר: חברת "קונקס" זכתה לאחרונה במכרז של משרד התחבורה להפעלת קווי התחבורה הציבורית האזוריים והבינעירוניים מלוד לתל אביב וכן בכל הקווים העירוניים בעיר לוד, כפי שפורסם בשבוע שעבר בתקשורת. המכרז שפורסם במסגרת הרפורמה שמנהיג משרד התחבורה בתחבורה הציבורית כולל 10 קווים: 4 קווים עירוניים, שני קווים אזוריים ו- 4 קווים בינעירוניים. קווים אלה מופעלים כיום על ידי קואופרטיב אגד. תעריפי הנסיעה בקווים אלה יהיו זולים בכ- 15% בממוצע מתעריפי הנסיעה של אגד. כך למשל נסיעה מגני אביב בלוד לתחנה המרכזית בתל אביב תעלה 10.7 שקלים, במקום 12.6 שקלים כיום. נסיעה פנימית בלוד תעלה 3.6 שקלים, במקום 4.9 שקלים כיום. במסגרת המכרז בוצעו מספר שיפורים בקווים הכוללים בין השאר מתן שרות לשכונות שבהן לא פעלה תחבורה ציבורית עד כה, כמו למשל שכונת הרכבת וכן הרחבת השרות לתחנת הרכבת החדשה שנפתחה לאחרונה בשכונת גני אביב שבצפון העיר. חברת "קונקס" הצפויה להפעיל את השרות בתוך 8 חודשים תגדיל את מספר הנסיעות בכ- 30% ותפעיל בכל הקווים אוטובוסים חדשים בלבד. עם תחילת ההפעלה של קווי "קונקס" יונהג "כרטיס חכם" וכן כרטיסי מנוי חודשיים משותפים עם אגד וחברת "סופרבוס", המפעילה את הקווים העירוניים והבינעירוניים ברמלה. בנוסף לכך מתוכנן גם הפעלת כרטיס משותף עם רכבת ישראל.
גם זאת הודעה עמומה
מה זה קו אזורי? כל קווי המושבים מופעלים ע"י סופרבוס קווי אגד היחידים בלוד זה 1,6,248,460,462,464,475 האם הכוונה לקווים שעוברים בעיר כמו 150 (שממילא הם כבר מפעילים) ו144+249? והעיר עצמה לא כזאת גדולה שמצדיקה 4 קווים עירוניים בנוסף לזה שמפעילה סופרבוס חוץ מזה הפסקה האחרונה מציינת כרטיסים משותפים עם סופרבוס ברמלה כך שמשתמע שסופרבוס תצא מלוד ותתרכז רק ברמלה
 
מטרופולין זכתה במכרז של השרון
שאלה על חופשי חודשי
עד עתה חברת קוים היתה כלולה גם בחופשי חודשי של דן? מעתה קוי השרון שחלקם דן וחלקם אגד - האם יהיו כלולים? כלומר קוי מטרופולין? כי אם לא - הדבר יהווה פגיעה בתושבי רובע צפון מזרח של תל אביב שמשתמשים הרבה בקוים 47/48 ואם כן זה כמובן ישפר מאד את השירות, בהנחה שזה יכול גם לקוים שהם עכשיו קוי אגד.
 

mister K

New member
שאלה על חופשי חודשי
עד עתה חברת קוים היתה כלולה גם בחופשי חודשי של דן? מעתה קוי השרון שחלקם דן וחלקם אגד - האם יהיו כלולים? כלומר קוי מטרופולין? כי אם לא - הדבר יהווה פגיעה בתושבי רובע צפון מזרח של תל אביב שמשתמשים הרבה בקוים 47/48 ואם כן זה כמובן ישפר מאד את השירות, בהנחה שזה יכול גם לקוים שהם עכשיו קוי אגד.
מוקדם לדעת, אך סביר שהחופשי חודשי יהיה משותף.
 

אוהד11

New member
מוקדם לדעת, אך סביר שהחופשי חודשי יהיה משותף.
סביר או לא סביר, מאחר שעד עתה מרבית החברות
אינן משתפות פעולה זו עם זו, או ששיתוף הפעולה מצוצמם, ומשרד התחבורה אינו מזדרז להפעיל את הכרטוס המשותף, יתכן שלא יהיה חופשי-חודשי משותף
 

danezeq

Member
סביר או לא סביר, מאחר שעד עתה מרבית החברות
אינן משתפות פעולה זו עם זו, או ששיתוף הפעולה מצוצמם, ומשרד התחבורה אינו מזדרז להפעיל את הכרטוס המשותף, יתכן שלא יהיה חופשי-חודשי משותף
במקרה כזה -אני אלה לאוטובוס ואסרב לשלם
 

ארזS

New member
שאלה על חופשי חודשי
עד עתה חברת קוים היתה כלולה גם בחופשי חודשי של דן? מעתה קוי השרון שחלקם דן וחלקם אגד - האם יהיו כלולים? כלומר קוי מטרופולין? כי אם לא - הדבר יהווה פגיעה בתושבי רובע צפון מזרח של תל אביב שמשתמשים הרבה בקוים 47/48 ואם כן זה כמובן ישפר מאד את השירות, בהנחה שזה יכול גם לקוים שהם עכשיו קוי אגד.
הנה בבקשה עוד סוגיה
שממש לא משפרת את השירות אלא ההיפך מכך.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה