מטעמים ממשרד הפנים - תוכניות ומפות

מצב
הנושא נעול.

mem99

New member
מטעמים ממשרד הפנים - תוכניות ומפות

מטעמים ממשרד הפנים - תוכניות ומפות
באתר משרד הפנים יש מאגר אדיר של תוכניות עתידיות ומפות של רכבות. בשעות הקרובות אני אעלה חלק מהם לכאן. מי שרוצה לראות הכל מוזמן להיכנס לאתר ה-GIS של המשרד. שימו לב ישר שעולה האתר יש הודעה על התוכנית החדשה של מסילת השרון (רעננה תל אביב) לא הבאתי אותה כאן כי היא לא כוללת שום מידע שנראה לי חדש. מאיר :->
 

mem99

New member
נתחיל עם הקו לכרמיאל

מטעמים ממשרד הפנים - תוכניות ומפות
באתר משרד הפנים יש מאגר אדיר של תוכניות עתידיות ומפות של רכבות. בשעות הקרובות אני אעלה חלק מהם לכאן. מי שרוצה לראות הכל מוזמן להיכנס לאתר ה-GIS של המשרד. שימו לב ישר שעולה האתר יש הודעה על התוכנית החדשה של מסילת השרון (רעננה תל אביב) לא הבאתי אותה כאן כי היא לא כוללת שום מידע שנראה לי חדש. מאיר :->
נתחיל עם הקו לכרמיאל
נתחיל עם הקו לכרמיאל וההתפצלות שלו מקו החוף. שימו לב שהקו מתפצל דרומית לעכו וכך הרכבות לא יעברו בתחנת הרכבת החדשה והיפה של עכו. הקו הסגול התוחם מציין את גבול התוכנית. שימו לב לתחנה ליד צומת אחיהוד.
 

mem99

New member
והמנהרה המדוברת

מטעמים ממשרד הפנים - תוכניות ומפות
באתר משרד הפנים יש מאגר אדיר של תוכניות עתידיות ומפות של רכבות. בשעות הקרובות אני אעלה חלק מהם לכאן. מי שרוצה לראות הכל מוזמן להיכנס לאתר ה-GIS של המשרד. שימו לב ישר שעולה האתר יש הודעה על התוכנית החדשה של מסילת השרון (רעננה תל אביב) לא הבאתי אותה כאן כי היא לא כוללת שום מידע שנראה לי חדש. מאיר :->
והמנהרה המדוברת
הסימון בכתום הוא הדגשה שלי על פתחי המנהרה בקו לכרמיאל. שמחתי לראות שקניון בין הכרם, מסלול טיול יפה ופסטורלי לא יושמד כתוצאה מהקו.
 

A r i e T

New member
תהיה מנהרה ?

והמנהרה המדוברת
הסימון בכתום הוא הדגשה שלי על פתחי המנהרה בקו לכרמיאל. שמחתי לראות שקניון בין הכרם, מסלול טיול יפה ופסטורלי לא יושמד כתוצאה מהקו.
תהיה מנהרה ?
אם כך, זה פותר את המחלוקת שהתעוררה בין מג'ד אל כרום ודיר אל אסד לרשויות
 

raminec

New member
מנהרה בקו לכרמיאל

והמנהרה המדוברת
הסימון בכתום הוא הדגשה שלי על פתחי המנהרה בקו לכרמיאל. שמחתי לראות שקניון בין הכרם, מסלול טיול יפה ופסטורלי לא יושמד כתוצאה מהקו.
מנהרה בקו לכרמיאל
יש לי הרגשה מצערת שהדבר לא נעשה מתוך הכרה בערכי נוף וטבע, אלא מתוך חיסכון בשמאבים ואילוצים טכניים של שיפועים ועיקולים בתוואי הדרך.
 

mem99

New member
המסליה בתחומי העיר כרמיאל

מטעמים ממשרד הפנים - תוכניות ומפות
באתר משרד הפנים יש מאגר אדיר של תוכניות עתידיות ומפות של רכבות. בשעות הקרובות אני אעלה חלק מהם לכאן. מי שרוצה לראות הכל מוזמן להיכנס לאתר ה-GIS של המשרד. שימו לב ישר שעולה האתר יש הודעה על התוכנית החדשה של מסילת השרון (רעננה תל אביב) לא הבאתי אותה כאן כי היא לא כוללת שום מידע שנראה לי חדש. מאיר :->
המסליה בתחומי העיר כרמיאל
לא הצלחתי להבין מהשרטוט איפה תהיה תחנת הרכבת. הייתי שמח לקבל הסבר מתושבי כרמיאל עד לאן מגיעה המסילה (אזור תעשיה, קניון/תחנה מרכזית ?).
 

scooby5

Member
זה נראה כאילו

המסליה בתחומי העיר כרמיאל
לא הצלחתי להבין מהשרטוט איפה תהיה תחנת הרכבת. הייתי שמח לקבל הסבר מתושבי כרמיאל עד לאן מגיעה המסילה (אזור תעשיה, קניון/תחנה מרכזית ?).
זה נראה כאילו
המסילה תגיע עד למסוף האוטובוסים של כרמיאל, הנמצא בכניסה הראשית לעיר (אמצעית מתוך 3), והתחנה תהיה במקביל למסוף, מכיוון צפון. לפחות לפי איך שזה נראה כיום.
 

urilei

New member
גם לי נראה

זה נראה כאילו
המסילה תגיע עד למסוף האוטובוסים של כרמיאל, הנמצא בכניסה הראשית לעיר (אמצעית מתוך 3), והתחנה תהיה במקביל למסוף, מכיוון צפון. לפחות לפי איך שזה נראה כיום.
גם לי נראה
קצת קשה לקרוא לזה תחנה מרכזית באמת אבל טכנית ממש לא בעיה להגיע לשם עם מסילה וכנראה התחנה תהיה שם
 

mister K

New member
אם אני לא טועה

המסליה בתחומי העיר כרמיאל
לא הצלחתי להבין מהשרטוט איפה תהיה תחנת הרכבת. הייתי שמח לקבל הסבר מתושבי כרמיאל עד לאן מגיעה המסילה (אזור תעשיה, קניון/תחנה מרכזית ?).
אם אני לא טועה
תחנת הרכבת אמורה להיות בסמוך למסוף אגד שנמצא בכניסה הראשית לעיר מכביש עכו-צפת. המקום מופיע במפה.
 

mem99

New member
מפת קו העיירות בדרום

מטעמים ממשרד הפנים - תוכניות ומפות
באתר משרד הפנים יש מאגר אדיר של תוכניות עתידיות ומפות של רכבות. בשעות הקרובות אני אעלה חלק מהם לכאן. מי שרוצה לראות הכל מוזמן להיכנס לאתר ה-GIS של המשרד. שימו לב ישר שעולה האתר יש הודעה על התוכנית החדשה של מסילת השרון (רעננה תל אביב) לא הבאתי אותה כאן כי היא לא כוללת שום מידע שנראה לי חדש. מאיר :->
מפת קו העיירות בדרום
פירוט התחנות בקו זה בהמשך. שימו לב להתעלמות מרהט. במקום להעביר את הקו צפונית לאופקים וכך לקרב אותו לרהט ולשרת את שתי הערים בחרו נתיב דרומי יותר ובכך התעלמו מרהט למרות שגרים בה יותר תושבים מאופקים (32 אלף לעומת 23 אלף). מוסדות התכנון ממשיכים להנציח את ההתעלמות מהאוכלוסיה הלא יהודית בארץ באמצעות הרכבת. אחר כך מתפלאים שהערים הלא יהודיות הופכות להיות מוקדי אבטלה ופשע.
 

Azazel

New member
לדעתי, תחנה עבור רהט צריכה לקום

מפת קו העיירות בדרום
פירוט התחנות בקו זה בהמשך. שימו לב להתעלמות מרהט. במקום להעביר את הקו צפונית לאופקים וכך לקרב אותו לרהט ולשרת את שתי הערים בחרו נתיב דרומי יותר ובכך התעלמו מרהט למרות שגרים בה יותר תושבים מאופקים (32 אלף לעומת 23 אלף). מוסדות התכנון ממשיכים להנציח את ההתעלמות מהאוכלוסיה הלא יהודית בארץ באמצעות הרכבת. אחר כך מתפלאים שהערים הלא יהודיות הופכות להיות מוקדי אבטלה ופשע.
לדעתי, תחנה עבור רהט צריכה לקום
על הקו הקיים לב"ש.אבל אתה צודק לגבי ההזנחה ללא שום קשר.
 

m a r o k a i

New member
זה מה שאת חושב....

מפת קו העיירות בדרום
פירוט התחנות בקו זה בהמשך. שימו לב להתעלמות מרהט. במקום להעביר את הקו צפונית לאופקים וכך לקרב אותו לרהט ולשרת את שתי הערים בחרו נתיב דרומי יותר ובכך התעלמו מרהט למרות שגרים בה יותר תושבים מאופקים (32 אלף לעומת 23 אלף). מוסדות התכנון ממשיכים להנציח את ההתעלמות מהאוכלוסיה הלא יהודית בארץ באמצעות הרכבת. אחר כך מתפלאים שהערים הלא יהודיות הופכות להיות מוקדי אבטלה ופשע.
זה מה שאת חושב....
אם הרכבת לא תעבור באופקים עצמה אף תושב אפילו יחשוב על להשתמש בה. בשביל לקחת אוטובוס לרכבת בשביל להגיע לב"ש אף אחד לא יעלה כי יש את האוטובוסים שעושים סיבוב בעיר וכשהיום יש את מטרופולין מצומת גילת (קוים 353 ו351) שהוא זול אז עדיף לקחת אוטובוס. מדובר באוכלוסיה עם מצב כלכלי מאוד אבל מאוד קשה
 

m a r o k a i

New member
בקשר למטרופולין הכוונה לכיוון ת"א

זה מה שאת חושב....
אם הרכבת לא תעבור באופקים עצמה אף תושב אפילו יחשוב על להשתמש בה. בשביל לקחת אוטובוס לרכבת בשביל להגיע לב"ש אף אחד לא יעלה כי יש את האוטובוסים שעושים סיבוב בעיר וכשהיום יש את מטרופולין מצומת גילת (קוים 353 ו351) שהוא זול אז עדיף לקחת אוטובוס. מדובר באוכלוסיה עם מצב כלכלי מאוד אבל מאוד קשה
בקשר למטרופולין הכוונה לכיוון ת"א
 

to to

New member
בלי פוליטיקה בפורום!

מפת קו העיירות בדרום
פירוט התחנות בקו זה בהמשך. שימו לב להתעלמות מרהט. במקום להעביר את הקו צפונית לאופקים וכך לקרב אותו לרהט ולשרת את שתי הערים בחרו נתיב דרומי יותר ובכך התעלמו מרהט למרות שגרים בה יותר תושבים מאופקים (32 אלף לעומת 23 אלף). מוסדות התכנון ממשיכים להנציח את ההתעלמות מהאוכלוסיה הלא יהודית בארץ באמצעות הרכבת. אחר כך מתפלאים שהערים הלא יהודיות הופכות להיות מוקדי אבטלה ופשע.
בלי פוליטיקה בפורום!
 
לפי מה שראיתי

מטעמים ממשרד הפנים - תוכניות ומפות
באתר משרד הפנים יש מאגר אדיר של תוכניות עתידיות ומפות של רכבות. בשעות הקרובות אני אעלה חלק מהם לכאן. מי שרוצה לראות הכל מוזמן להיכנס לאתר ה-GIS של המשרד. שימו לב ישר שעולה האתר יש הודעה על התוכנית החדשה של מסילת השרון (רעננה תל אביב) לא הבאתי אותה כאן כי היא לא כוללת שום מידע שנראה לי חדש. מאיר :->
לפי מה שראיתי
כביש 531 ומסילת הרכבת בערננה יעברו בתוכה ממש? האם זה כך או שאני לא קראתי נכון את המפה הלא ברורה שהייתה שם?
 

mem99

New member
תחנת שדרות

מטעמים ממשרד הפנים - תוכניות ומפות
באתר משרד הפנים יש מאגר אדיר של תוכניות עתידיות ומפות של רכבות. בשעות הקרובות אני אעלה חלק מהם לכאן. מי שרוצה לראות הכל מוזמן להיכנס לאתר ה-GIS של המשרד. שימו לב ישר שעולה האתר יש הודעה על התוכנית החדשה של מסילת השרון (רעננה תל אביב) לא הבאתי אותה כאן כי היא לא כוללת שום מידע שנראה לי חדש. מאיר :->
תחנת שדרות
התחנה מסומנת בריבוע צהוב/כתום
 
וכך יישמע הכרוז בתחנת שדרות:

תחנת שדרות
התחנה מסומנת בריבוע צהוב/כתום
וכך יישמע הכרוז בתחנת שדרות:
נוסעים נכבדים, שימו לב הרכבת לבאר-שבע תצא...... "שחר אדום !!!!! שחר אדום !!!!!!!! שחר אדום !!!!!!
 
../images/Emo6.gif שלא נדע, אני מאחלת להם

וכך יישמע הכרוז בתחנת שדרות:
נוסעים נכבדים, שימו לב הרכבת לבאר-שבע תצא...... "שחר אדום !!!!! שחר אדום !!!!!!!! שחר אדום !!!!!!
שלא נדע, אני מאחלת להם
לא לשמוע יותר את המילים "שחר אדום". אני שמעתי פעם את הרמקולים על ניידת משטרה של שלומי שמבקשים מהתושבים לא לצאת מהבתים בגלל הקטיושות בררררררר לא נעים בכלל
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה