מטבעות זהב חיים וייצמן

francolana

New member
מטבעות זהב חיים וייצמן

מעוניינת למכור את שני המטבעות. האם מישהו יכול לייעץ לגבי מחיר ואיפה כדאי למכור?





 

גלעד133

New member
מטבעות זהב ויצמן

ערך הסט - 100 לירות ו 50 לירות סביב 5500 ש"ח כשהגדול מהווה שני שליש מהסכום והקטן שליש. יצאו באלפי עותקים ואינם נדירים. קונים פוטנציאליים - סוחרים או אספנים. נסי לפרסם באתר קולקט ובמקביל בדקי חבר'ה של מכירות פומביות כמו אישתר, פסרל, הזדמנות ודומיהם. תמצאי את כולם באתר bidspirit דברי עם בתי המכירות ונסי לראות אצל מי מהם תוכלי לקבל פטור מעמלה כמוכרת או עמלה מינימלית. אם תרצי עזרה מעבר שלחי לי מסר בפרטי.
גלעד
 

גלעד133

New member
החברה למדליות

כפול זה טוב. יש פריטים שמופיעים אצלם פי 4 ויותר שכמובן אינם נמכרים. לא מוצא טעם להרחיב פה אבל אין שום אינדיקציה בין מה שהחברה דורשת לבין המציאות. אם תרצי לרכוש סט כזה נוסף סביב 5700 - 5800 ש"ח מסוחר שירצה לקלף כמה שקלים עני לי ואשאיר לך באתר כמה שמות וכתובות כאלה.
 

atlaskarta1

New member
מעונין

אם המטבעות ללא פגיעות מעונין בסט מציע 1500 דולר ארהב מזומן תודה מראש על כל תשובה
 

francolana

New member
המטבעות במצב מצוין

אבל אם אלו המחירים אשאיר אותם אצלי
תודה
 

גלעד133

New member
סט ויצמן

מנסה שוב, הכיתוב הקודם שלי לא עלה. כתבתי שסוחרים ימכרו סביב 3800 + - לא סביב 3400 כפי שהצעת. אם תרצה כתובות צור קשר במסר. אני אספן לא סוחר ולי אין סט מיותר, רק אחד. אם אתה אוסף ומעוניין בהחלפות יש לי הרבה כפולים. צור קשר במסר
גלעד
 

רוזן71

New member
סט מטבעות ויצמן..

בס"ד
הערכה שקיבלת מדויקת וההצעה הוגנת.
כדי להשלים את התשובה הייתי מוסיף שכדאי לבדוק את האות "מ" מתחת למילה ישראל. אם ה"מ" נמצאת אז ערכם של המטבעות כפי שכתב לך גלעד.
אולם כדאי לשים לב, יש מטבעות ויצמן ללא האות "מ" (10 סטים בלבד) שזה כבר ערך גבוה פי כמה.
 
למעלה