מחשב נייד ללימודי משפטים...
שלול לכולם, אני עומד לפני התחלת לימודי המשפטים שלי, ומעוניין לרכוש מחשב נייד. רציתי להתייעץ עם הפורום, מהו הגודל המומלץ למחשב? מצד אחד, המחשבים הקטנים (13 אינץ') שהם קלים ונוחים, ומצד שני החבר'ה עם המסך הגדול היפים (אך גם מעט יותר כבדים). בנוסף מה עדיף ? תיק צד/תיק גב? ולמקצועות שדורשים - מחברת/דפדפת? תודה לכולם!
שלול לכולם, אני עומד לפני התחלת לימודי המשפטים שלי, ומעוניין לרכוש מחשב נייד. רציתי להתייעץ עם הפורום, מהו הגודל המומלץ למחשב? מצד אחד, המחשבים הקטנים (13 אינץ') שהם קלים ונוחים, ומצד שני החבר'ה עם המסך הגדול היפים (אך גם מעט יותר כבדים). בנוסף מה עדיף ? תיק צד/תיק גב? ולמקצועות שדורשים - מחברת/דפדפת? תודה לכולם!