מחשב נייד באוניברסיטת חיפה

RoyBO

New member
אל תשכחו שאין אחריות של רוב החברות אם

קונים מחשב בחו"ל.
 

NFish

New member
הבהרות לגבי המחירים

שלום לכולם! כמה הבהרות: 1. עדיין לא בהאתי את המחשב לארץ, מקווה שהמכס לא יתפוס אותי. 2. המחירים אכן ללא מע"מ, שנע אכן בין 2% ל - 8%. 3. המחריים פה מאוד זולים, יחסית לכל מחשב. 4. אחריות - אני קניתי מחשב של טושיבה, ולכן האחריות תקפה גם בארץ, זה נאמר לי בפירוש. אותו הדבר לגבי מחשבי HP. 5. שימו לב למפרט הבא ולמחיר, כולל מיסים: AMD - מעבד כפול (שני מעבדים) של 1.8 גיגה הרץ. זיכרון םנימי 2 גיגה. VISTA 160 GB להארד דיסק קורא צורב DVD מצלמה מובנית כרטיס רשת אלחוטי כרטיס גרפי ATI XPESS, סה"כ זיכרון משותף 940 MB. מחשב כזה, תלוי בחברה שתקנה, יעלה כולל מיסיים בין 650 ל - 750 דולר, שזה אומר פחות מ - 3,000 שקל.... החיסרון היחיד - בארץ האחריות לשנתיים ופה לשנה, אבל אפשר להאריך את האחריות תמורת תוספת כסף....
 

shayf1

New member
תבדוק טוב טוב

אני חושש שטעות בידיך - אין אחריות בישראל עבור מחשבים שנרכשו בחו"ל - ולא משנה מה אמרו לך שם - תקרא טוב בתעודת אחריות שאומרת - שאחריות תינתן אך רק אם אותו דגם של מחשב משווק בארץ. זה השיקול הכי חשוב שלך - אחריות!!!!
 

vinney

Well-known member
אחריות על לפטופים היא בד"כ בינלאומית

ולכל היצרנים הגדולים יש נציגות בארץ. כמובן שלכל מקרה צריך לוודא, אבל הכותב אמר שאכן ווידא ("ולכן האחריות תקפה גם בארץ, זה נאמר לי בפירוש."), אז לא צריך להפחיד אותו סתם.
 

stkachov

New member
כן אבל

אם הוא אומר שזה דגם שבכלל לא נמכר בארץ, אז אפילו אם יסכימו לתת לו אחריות, יכול להיות שמבחינה פיזית לא ניתן יהיה לממשה בארץ. יכול להיות שישלחו את הלפטופ שלו לתיקון באירופה או אסיה או איפה שלא יהיה, פשוט כי אין את החלפים המתאימים לדגם שלו.
 

vinney

Well-known member
זה משהו אחר

בהרבה מקרים עושים את זה לכל הדגמים (בHP למשל...). אבל הוא יקבל טיפול.
 

NFish

New member
הדגם הספציפי לא קיים

אבל הטכנולוגיה קיימת ויש מחשבים עם רכיבים דומים בארץ, אבל מספר הדגם שונה... הסדרה - SATELLITE רצה בארץ הרבה זמן...
 
כנראה שיש לך טעות כי רק למחשבי לנובו

יש אחריות בינלאומית מלאה, למחשבי דל יש אחריות בינלאומית על החלקים אבל לא על עלות התיקון.
 

NFish

New member
כנראה שאני לא אדע תשובה סופית עד

שאני אזדקק לאחריות ואני מקווה מאוד שזה לא יקרה... בכל אופן, דיברתי עם המוקד של טושיבה, ושאלתי מה קורה אם אני נמטייל בארץ והמחשב מתקלקל, היא אמרה לי שקיימים בישראל מתקנים מורשים למחשבי טושיבה ושאני צריך פשוט לגשת אל אחד מהם...
 
יש אחריות- זה כתוב באימייל שנשלח אליי

ע"י אחראית מח' מחשבים ניידים בחברת המפעיל בע"מ איילת קרקו. המפעיל הינו המשווק הרשמי של ניידי טושיבה בישראל. איילת אמרה לי באופן ברור: "בהמשך לשאלתך אכן כן! באם המחשב עם אחריות בנלאומית אנחנו מכבדים אותה. לשרותך בכל שאלה איילת קרקו מח' מחשבים ניידים חב' מפעיל 03-9183377 "
 

22ק ו ס ם

New member
המכס לא בודקים מחשבים ניידים

תיכנס לכל פורום של ישראלים בחו"ל ותראה שאף אחד לא נבדק על זה. היום כשלפטופים כל כך נפוצים, אנשים יוצאים ונכנסים איתם לארץ כל הזמן. אין למוכסים זמן להתעסק עם זה. המחשבים בארה"ב אכן יהיו יותר זולים בממוצע מאלו שבארץ. יש כל הזמן מבצעים, ובטח בתקופה הזו שזו תקופת החזרה ללימודים. אפשר להשיג דילים טובים מאוד. לא צריכה להיות לך שום בעייה איתם בארץ כי כל הלפטופים עובדים על מתחים משתנים. תצטרך רק מעביר לתקע וזהו. לגבי אחריות אני באמת לא יודע, ואת זה צריך לבדוק.
 
אני חושב לקנות Thinkpad X61

הדגם שנמכר בארה"ב עולה בארץ מעל ל-10,000 ש"ח, בארה"ב עולה 1300$ (בערך 5,600 ש"ח). מה אתה אומר, כדאי לי?
 

RoyBO

New member
כדאי מאוד.

בנוסף אאל"ט לנובו נותנים שירות ומקבלים את האחריות הבינלאומית כאשר קונים מחשב בארה"ב. תהנה, מחשב פצצה.
 
למעלה