מחשב אחד, גלישה בשתי תחנות?

גלעד#

New member
מחשב אחד, גלישה בשתי תחנות?

שלום, רציתי לברר האם ניתן לגלוש באינטרנט באמצעות שתי תחנות, הכוונה היא שיהיה מחשב בחדר אחד שבאמצעותו ניתן יהיה לגלוש בשתי תחנות. תחנה אחת בחדר אחר? האם יש מקלדת אלחוטית שיכולים להשתמש בה בחדר אחר? תודה לכל העונים
 

illidan

New member
מה ז"א תחנה?

מסך? או מחשב אחר?? אם הכוונה לשני מחשבים אפשר לחבר אותם ברשת ולגלוש בשניהם על אותו חיבור אינטרנט...
 
תבהיר עצמך

2 מסכים ו-2 מקלדות שיחוברו לאותו מחשב בו זמנית? לא ניתן, ברמת העיקרון.
 

H N 1

New member
בניגוד למה שענו לך

זה קיים ואפשרי. ישנן שתי אפשרויות: 1 - חיבור של עכבר מקלדת ומסך נוספים לאותו מחשב ושימוש בו במקביל (מי שנוגע ראשון לוקח פיקוד, או ע"י מתג). מצריך מתאם מיוחד, קיימים בשוק מתאמים ל-עד 5 עמדות. 2 - כרטיס פנימי במחשב שמאפשר שימוש משתי עמדות כאילו היו שני מחשבים - צריך לזכור שהמשאבים מתחלקים באופן שווה, ככה שאם מישהו גולש ומשתמש בג'אווה למשל אז גם השני מואט בהרבה. לגבי המתאמים - תצטרך לחפש קצת באינטרנט.
 
אני לא משוכנע שזה משתלם

לדעתי, הוא איננו מתכוון לאופציה מספר אחת. בנוגע לאופציה מס' 2, כשאתה מביא בחשבון את העלות של הציוד הנדרש (כרטיס ייעודי, כרטיס מסך נוסף, כבליאדה רצינית ואת הביצועים), אני לא משוכנע שזה עדיף על פני רכישת מחשב נוסף. אתה מכיר מקרה כזה במציאות?
 

H N 1

New member
מכיר גם מכיר

מכיר גם של האופציה הראשונה וגם של השניה. זה לא קשור לעלויות דווקא - מה שאני מכיר זה בסביבה שקטה (שכל מחשב מוסיף לה רעש שמהווה בעיה). אבל גם ראיתי ישום של זה במשרד עו"ד כשהעו"ד יושב בצד השולחן שלו ומכתיב למזכירה תוך כדי שהוא עסק בחיפוש חומר. אני לא אומר שזה פתרון נפלא, אני יכול לתת פתרונות טובים יותר - אבל זה קיים.
 
אז ספר קצת יותר

מהי העלות של האופציה השניה? אלו אופציות נוספות היית מציע? בנוגע לשקט, אפשר לפתור זאת בדרכים שונות, למשל מקלדת מחרישנית ושימוש בטכנולוגיות אלחוט לריחוק מהציוד המזמזם.
 
למעלה