מחשבי צלילה ומכשירי שיקוף

נפולאון

New member
מחשבי צלילה ומכשירי שיקוף

האם העברת מחשב צלילה \ מיני דיסק וכו במכשיר הרנטגן שבגבול גורמת לנזק כלשהו למכשיר ?
 

TheAce

New member
שום נזק לא יגרם לציוד הנ"ל,

אלא אם כן יאמר לך אחרת ע"י מפעיל מכשיר השיקוף. ארי.
 

TheAce

New member
אכן Famous צודק,

לגבי סרטי צילום, המכונות של "פעם" יכלו לגרום להם נזק אבל אין יותר מכונות כאלה בשימוש. ולגבי המסוף בסיני, חזרנו לפני כשבוע מסיני והעברנו הרבה מחשבים מסוגים שונים, מצלמות סטילס ווידאו, מינידיסק, קומפקדיסק, נגן MP3 ו... שכחתי משהו?? שום נזק. ארי.
 

Famous

New member
שום נזק ../images/Emo70.gif ../images/Emo73.gif

כמי שהעביר במכשירי שיקוף (בצד המפעיל את המכשיר) אלפי מכשירים אלקטרוניים מכל סוג ומין, אני יכול לספר שמעולם לא נגרם שום נזק לאף אחד מהמכשירים כתוצאה מפעולת השיקוף. הנזק היחיד שמכונות השיקוף יכולות לגרום הוא לסרטי צילום או מדיומים אחרים הרגישים לקרינה אלקטרומגנטית. גם דיסקים ודיסקטים, קלטות אודיו ווידאו ושאר מדיות מגנטיות לא מושפעים ממכשירי השיקוף, למרות שיש אגדה אורבנית שמספרת את ההיפך. אם אתה בכל זאת רוצה תשובה ספציפית לגבי מחשב צלילה, שלי עבר מספר פעמים במכונות השיקוף בטאבה וגם פעם אחת בנתב"ג ולא קרה לו כלום כמובן. כבודק, העברתי מספר רב של מחשבי צלילה במכונות השיקוף ולמיטב ידיעתי לאף אחד מהם לא נגרם נזק.
 

אילוניק

New member
פיימוס האם ידועה לך אם קיימת

רגישות למחשב צלילה עם משדר תודה על התשובה
 

Famous

New member
אין שום סיבה שתהיה ../images/Emo70.gif ../images/Emo73.gif

מכיוון שהמשדר הוא מכשיר אלקטרוני כמו כל מכשיר אחר, הסיבה האפשרית היחידה שאני רואה לדאגה של מישהו היתה אם היו אומרים לי שבגלל שהמשדר והמקלט הם מכשירים שאמורים לשדר ולקלוט אנרגיה אלקטרומגנטית, האנרגיה הנפלטת ממכשירי השיקוף עלולה לפגוע בהם. מכיוון שגם העוצמה וגם התדרים שבהם מדובר שונים באופן כל כך מהותי, זה מאד מאד מאד בלתי סביר שתהיה השפעה. ומנסיוני (גם עם מכשירי קשר, טלפונים סלולריים וכו') אכן אין השפעה. ולדוגמה מהחיים - אני מכיר מחשב אלאדין עם משדר ומקלט שעבר את הגבול לסיני לפחות 50 פעמים ועוד +20 פעמים במכונות השיקוף בנתב"ג ובנמלי תעופה שונים בעולם, והוא מתפקד מצוין.
 
למעלה