מחשבות של יום שבת

New York23

מחשבות של יום שבת

צהריים אני כל כך בודדה דמעות זולגות על לחיי רוצה כל כך להתקשר אליך לשמוע את קולך, רק לדקה..... -אסור! -לא אכפת לי שאסור! רוצה עכשיו! -תרגעי ומיד! -את בחרת בזה, משלימה בעצב. פולטת אנחה ארוכה. לילה בבר עם חברים רוצה אותך איתי, מהרהרת בך אני בשירותים מביטה במראה ואז בהבזק חד הבנתי! אתה שם איתי. מאחורי מבטך מלווה אותי מלטף חמימות נעימה מתפשטת בין רגלי אתה תמיד איתי אני תמיד שלך אצבעותינו משולבות יחדיו מחייכת מסיטה את עיני מהמראה לרגע ואז חוזרת ומביטה, החיוך נפער עכשיו אני צוחקת כבר מתפוצצת מאושר! -"הכל בסדר שם?" -"כן! אני מאושרת שבא לי לצעוק!!" -"אמרתי לך לא לשתות מרטיני!" פתחתי את הדלת לעולם לא תהיי לבד יותר. בוקר הנג אובר קל מאזינה למוסיקה בסאב ווי In a way its all A matter of time I will not worry for you You be just fine Take my thoughts with you And when I look behind You'll surely see a face that you recognize You're not alone You're not alone I'll wait till the end of time Open your mind Baby its time for me and you You're not alone I'll wait till the end of time Open your mind Baby its time for me and you You're not alone I'll wait till the end of time Open your mind Baby its time for me and you You're not alone I'll wait till the end of time Open your mind Surely its plain to see It is the distance That makes life a little hard Two minds that once were close Now so many miles apart I will not falter though I hold on to your hope Safely back where you belong And see how our love is grown You're not alone I'll wait till the end of time Open your mind Surely its plain to see You're not alone I'll wait till the end of time Open your mind You're not alone I'll wait till the end of time Open your mind Surely its plain to see מחייכת לעצמי..

../images/Emo13.gif

לא נכון את יותר!

לא, את יותר! לא, את! את! לאאאאאאא, את יותר!
בנות! להרגע! יש מספיק הייד לכולן!

למעלה