מחשבות פרישה והחלטה שהיא לא החלטה.

../images/Emo189.gif

זה לא קצת מפחיד לסוע לבד לדרום אמריקה, ז"א ירדת מהמטוס , ומה הלאה ? לאן הולכים ? אני חושב שעצם השאלה מראה כמה שאני עתודאי טוב
 

mike76tlv

New member
תעשה לעצמך טובה

לך אחר צהריים אחד ל"למטייל" בדיזנגוף סנטר ותקשיב להרצאה על טיולים בדרום אמריקה (או אוסטרליה או הודו או תאילנד או או whatever). זה כבר יעשה לך חשק. אגב, המטייל-הישראלי-אחרי-צבא-הטיפוסי לעיתים רחוקות מטייל לבד (גם אם הוא נוסע לבד) אלא ב"שבטים", ועושה בדיוק אותם מסלולים כמו שכל הישראלים-אחרי-צבא-הטיפוסיים עושים (not that there's anything wrong with it).
 
חופשי זה לגמרי לבד! ../images/Emo3.gif

אבל גם ביחד זה נחמד. אני במקומך הייתי מתחיל ללמוד ספרדית. ke pasa? El Atudios el loko signos thrios yearos inos Zahalos. Mamamios!
 

StasikD

New member
אני כבר אקרא מחר,

אבל איך זה שאת מגיעה לפה פעם בכמה חודשים ואנשים מבקשים ממך להשיא עצה? יש סיכוי שאם נחליף תמונות בכרטיס-אישי אנשים יבקשו אותה ממני?
הוא בטח היה מעדיף לקבל ממך פירוט על כוס קפה.
 

goidelg

New member
אני מניח שאנשים מעדיפים עצה נשית.

רינה- לבחור שלא לבחור היא בחירה? לזרום כמו אובייקט במקום לחיות כסובייקט, אלה חיים? אדם צריך להחליט לכאן או לכאן, ואם הוא בוחר להישאר במסלול זו אמורה להיות בחירה, וכנ``ל ההיפך. את לא כותבת כאחת שהחליטה, את כותבת כאחת שמתלבטת עדיין. זה לא רע, השאלה היא האם את מרגישה בנוח עם המצב הזה? האם את שלמה עם הבחירה שלך שלא לבחור? אם את היית ממליצה גם לאחרים לזרום עם הגורל?
 

Rinushkaa

New member
אמרתי שאין לי תשובה ואין לי פתרון

לא נתתי שום עצה מלבד לספר את סיפורי האישי אני לא חייה כסובייקט והבחירה שלא לבחור כמוהה כלבחור להשאר ולתת לעתיד להציע את אשר הוא טומן בחובו. אתה צודק שאדם צריך לדעת לבחור, אני עוד לא למדתי איך עושים את זה. שתי האופציות קוסמות לי ושתי האופציות טומנות המון אי וודאות מבחינתי. כך או כך הבנתי שאני בוחרת בין שתי אופציות שאף אחת מהן לא מכילה התחלה אמצע או סוף ברורים. בעצם, הסוף כן ידוע מראש... מה שהבנתי הוא שההתלבטות הזאת גורמת לי למצב נפשי רעוע מאוד ואמנם גרגמל חושב שאני דרמטית ומקשקשת קישקושי ניו אייג' אבל כל בחירה שהייתי עושה היא נכונה כי היא תלויה בסופו של דבר במה שאנחנו עושים ממנה, לכן בחרתי להפסיק להסתכל לצד השני ולהפסיק להתחרט. עשיתי מה שעשיתי צעדתי לתוך עולם מסויים ועכשיו אני אנצל אותו בצורה הטובה ביותר, נמאס לי לחיות על ספקות ומה אם.
 

Rinushkaa

New member
הייתי ממש בשוק כשקיבלתי את ההודעה

הוא בטח עשה חיפוש על פרישה והיו לי לא מעט הודעות בנושא... (גם האופציה השנייה אפשרית
)
 

niruzu

New member
רינה היקרה

אין ספק, באר שבע זה ה-מקום בארץ. העיר הזאת כל כך קסמה לי, שאני ממשיך לחיות בה, גם אחרי התואר. הייתי באותו מצב כמוך. הטיול הזה שאת משתוקקת אליו כל כך, גם אני מקווה שיום אחד אצא אליו. ולגבי ההחלטה שלא להחליט- זה מה שגם אני החלטתי. הייתי מאוד קרוב לצאת מהצבא על 21, וכרגע זה בהשהייה. ואני עדיין במסלול הדפוק הזה. כבר 8 חודש בצבא, נרקב שם, אבל אני יודע דבר אחד- יש אור בקצה המנהרה! קבע אני לא אעשה, וגם את תצליחי להתחמק אם מאוד תרצי. אז הטיול יחכה עד סוף שרות החובה. ויהיה גם תואר ביד. ואני אצא אליו בלי דאגות. זאת אופציה. תחשבי על זה. לך זה יכול לקרות בגיל 24 אפילו. כל הפלצנים למיניהם- היא צודקת. מי שמחליט להיות מאושר, יהיה כזה. העיקר שהשליטה תהיה בידיים שלך. תני בראש רינה, בהצלחה והכי חשוב... תזרמי
 

Rinushkaa

New member
נרק אומר שהוא מבזבז זמן

לא בהכרח שהוא סובל... הוא לא נשמע כבחור דכאוני במיוחד
 

niruzu

New member
אדון פלצן

1. מתחיל להיות מסריח באזור. 2. רינה ענתה במקומי
 
חמור ../images/Emo13.gif

1. אז אולי תואיל בטובך להוציא את האף שלך מהתחת של המפקד שלך? 2. נו אז? אתה אמור להיות מאושר מזה שאתה מבזבז זמן בצבא ,לא? הכל תלוי בך הרי.
 
למעלה