מחשבות על ה'סינגל לזמן קצוב'

יו..אם לא ראית אתה חייב...

והכי כדאי לך איתי כי זה עוד סרט שפועל בו אצלי אפקט "מציאות נושכת". בפעם הראשונה בכיתי רק בסוף ולאט לאט, ככל שעברו הזמן וכמות הפעמים שראיתי את הסרטים האלה התחלתי לבכות יותר ויותר מוקדם...עכשיו אני בוכה בכתוביות פתיחה. חוויה.
 

shellush

New member
תודה!!../images/Emo9.gif למרות שבהתחלה...

שכחתי שהתכוונת לחתימה שלי ולא הבנתי מה פיוטי במשפט "צביטה אני מוכנה לתת לך"
כי לזה שרשרת את המחמאה!
 
אני מכירה מישהו שנמצא כרגע

ב"המתנה". לא בדיוק כמו שאתה מתאר (ואני גם לא מצליחה להבין למה ל%$^&$ אתם מחכים,אם אכן הסיפור אמיתי). הוא אמור לנסוע לחו"ל ולא רוצה לפתוח מערכת יחסים פה, כדי לא לשבור לבבות. הפחד הכי גדול שלי הוא, שהוא יכנס למירמור. לא קל לחיות בהמתנה. אני הכי לא מבינה את הברז הזה ש"אני מחליט אם להתאהב או לא". לי זה מעולם לא עבד...גם כשהייתי צריכה ברז כזה כעניין של חיים ומוות (של הלב). בקיצור, לי זה לא היה עובד. ואני בכלל לא מאמינה בלחכות שמשהו יקרה. אני אדם קצת יותר פעיל, או לפחות הייתי רוצה להאמין.
 
קבענו גיל מסויים,

בכדי להיות בטוחים שמיצינו את כל שאר האפשרויות, ושהכי טוב לנו ביחד. ככה, לא נחיה בתחושת החמצה. אני לא שולט בהתאהבויות שלי, תמיד, אבל אני כן יכול למנוע מעצמי מצבים בהם אני אגרר.
 
אם זה מתאים לך...

לי זה נראה קצת לא לעניין. ואם היא באמצע אהבה סוערת, היא תיפרד כדי שתהיו ביחד, וההפך? ואם לא תיפרד או שהיא לא, האם תחכו שגם מערכת יחסים זו תיגמר? לדעתי, יש פה סיכוי גבוה לכאב לב, אם אתה בטוח שהיא עדיין מתכוונת "לכבד את ההסכם". וזו רק דעתי האישית.
 
אלו בדיוק הסוגיות שהעליתי לדיון

אני מאמין, למרות שיש מי מהחברים שלי שיחלוק עליי, שלא ראוי שאתאהב בזמן הזה, או אתחיל קשר. אני מאמין שהקשר הנוכחי שלה (או זה אחריו וכו') ידעך, מכיוון שיש בדעתה לקיים את ההסכם. עניין אותי מה יש לחברי הפורום לומר בנושא.
 
אני לא יודע בדיוק מה לענות,

שהרי אני לא היא, אבל אני מאמין שזו לא כוונתה. היא מתחילה קשר בכוונה שיהיה לה טוב, ושיהיה מישהו שיחלוק איתה דברים רבים. אולי, מנסיון, הקשרים שלה מחזיקים מעמד זמן קצר ? לא יודע. זה לא בהכרח שלילי. אני חושב שרבים עושים את זה, רק מבלי לומר את זה בקול. יוצאים עם מישהו תקופה מסויימת, ואם זה לא זה, עוברים הלאה.
 

אקווה

New member
אבל, אבל, אבל....

אם מראש אתה נכנס לקשר בידיעה שבגיל 25 אתה תתחתן עם אהובתך משכבר, אתה גם מראש לא נותן לו צ'אנס בכלל להיות זה!!!!!!
 
אה, לא

אם לא יהיה משהו רציני אז, אז אולי תתחתן. אם לא תהיה נשוי / מאורס אז, אז אולי תתחתן. אם תחליט לעמוד במילה שלך, אז אולי. אם יבוא לך, אולי. וכן הלאה.
 
אה, מי עוד יכולה לעלות על הדקויות

שאני טומן במשפטיי ? אהבתי גם את כל סימני הקריאה שלך. הם אומרים משהו ?
 
למעלה