מחשבות על ה'סינגל לזמן קצוב'

מחשבות על ה'סינגל לזמן קצוב'

(מתוך אוסף המחשבות שלי, שנקרא "על הרהורי כפירה וארנבי-יער חמודים"). ניקח עלם חמודות בן 24 (בקרוב, בסדר, בקרוב). נבזוק מעליו מעט אבקת סינגליות זמנית. ניתן בו כמיהה עזה לרגש. נכניס בין אוזניו מח חריף ונבון. מעט רוטב חוש-הומור קלוקל, מנגנון שעושה קולות כשמלטפים מאחורי האוזן, תנועות חתוליות במקצת ("נמר, אלה תנועות של נמר. מה פתאום חתול ?") וחיבה עצומה לרוחות שטות, והוא מוכן. נאחוז בערפו בעדינות. הוא שורט. נלחש על אוזנו סיפורי פיות. נזמר לו על אהבה בליווי כינורות. נחמם את דמו מדי פעם ונצפה בו גולש. נאפשר לו לחשוק. נתיר לו לשיר (גם כשהוא מזייף עמוקות, ביטוי שהמציאו בהקשר שלו). נכוון אותו אל נשים מפתות. נלביש אותו במעטה קסם שקט ומושך. ואז נזמין אותו אל המקום בו אנו שומרים את כדור הבדולח שלנו. נצפה בעתידו יחד עימו. המסע יחל בגיל 15, ביום בו פגש את אהבת חייו. נחלוף על התרחשויות מוכרות, עת נשם את אויר התאווה והחשק. נחלוף על פני השנים, עד ליום בו הבטיח לה, והיא לו, שיתחתנו בגיל 25. נזכיר לו שהוא ראה את הפרק הזה של סיינפלד, וחשב שזה יהיה תירוץ יפה להבטיח את עתידו לצידה. נריץ קדימה, ונגיע לזמן בו נפרדו. ניצוץ שובב ואפל בעיניה רמז לו שהיא לא שכחה. "גבר צריך שתהיה לו מילה", אמרה, והוא חי את דבריה. הבזקים. כל שנה, ביום ההולדת שלו, היא מתקשרת. לא מזכירה את ההסכם ולו במילה. אבל הוא יודע. מכיר את אהבת חייו לפרטי פרטים. הבזקים אלימים יותר, התנגשויות עם בת-זוגתו, שהפכה לבת-זוגתו לשעבר. ריב קטנוני וטפשי על משהו שיקרה בעוד שנים, הלא כן ? המראה מתערבל. אנו קופצים בזמן, זינוקים קצרים ומהירים. התלבטויות שלו עם עצמו : האם לספר ? מה לספר ? איך לספר ? שאלות בלתי-פוסקות. כדור הבדולח הפך לכדור מראות. בכל מראה זעירה תמונה שלו פוגש אותה. יש לה יחסים עם מישהו אחר. והוא - חוץ מלפעמים הוא לבד. ערן צור, כך נדמה, כתב עליהם את השיר. פעם היתה מטרידה אותו המחשבה, על כך שהוא יודע משהו שבן-זוגה הנוכחי לא יודע. עכשיו האושר שלו בא ראשון. השבוע דיברו. כדור הבדולח, שהיה לכדור מראות וחזר לסורו, מהבהב. אורו נחלש עד לחשכה. פרפור נשמתו מעלה תמונה אחת ונעלם. הוא לא בטוח, וכמוהו אנחנו, שראה את שהוצג לו. הוא פוטר זאת כלאחר יד. אבל הוא ראה. אם נעצום את עינינו, נראה גם אנחנו. יום הולדת 25. היא מולו. חיוכה כובש אותו. חומה עוטף את גופו, מרומם את נפשו המצפה. פצענו את נפשו. שריטה זעירה, אבל קטלנית. יש לו שנה, שנה, שנה לשרוף. הוא יחיה יום-יום בידיעה שהאושר מחכה. מחכה לו. בעתיד. הוא יודע את התאריך המדויק, את היום שבחודש מסויים שבשנה הבאה. לא נותר לו הרבה זמן, אבל דקי האבחנה שבינינו בודאי יבחינו בסבל העצום שנגרם לו בציפייה. השחיקה הזו, הכאב הזה... הם מכבים את האור שבעיניו.
 

lior29rg

New member
תצבטו אותי בתחת ותנו לי שתי סטירות.

ינעל העולם, לאן נעלמת ככה? כרגיל אני מתקשה לרדת לסוף דעתך (אבל היי, חטפתי הרבה מכות בראש בחיים שלי...). אבל מה, הכתיבה משובחת, כרגיל.... געגועי לג'ורג'יה...
 
אני מניח שאולי הייתי צריך לכתוב,

מה יעשה אדם, שהאושר יצלצל לו בדלת עוד שנה. שווה לאהוב ? ראוי לנסות ? יש טעם להתחלות חדשות ? מותר, אסור, רצוי ?
 

lior29rg

New member
Whre the fuck should i know.....

ירו בי פעמיים, חודשיים דפוק בצבא, בעטו לי לפחות 50 פעם בראש, ככה שהשיקול דעת שלי הוא לא משהו ששווה להתייחס אליו...
 

lior29rg

New member
אז בא תצטרף אלי לסופ"ש רגוע של

פרוזאק ושוקים חשמליים נעימים בברבי, אני בטוח ששם יש עוד כמה שדיעותיהם זהות לשלי...
 

lior29rg

New member
מקום נחמד הברבי, נמצא בבת ים, קרוב

לגבול חולון, אנשים נחמדים, לא משעמם שם לרגע....
 
אם אנחנו מדברים על ה'בארבי',

אני מכיר (וזוכר שהם מקפידים לכתוב עם 'א'). מה יש שם בסוף השבוע ?
 
לצערי, אישיות שהשפיעה עמוקות על

חיי, או יותר נכון ההיכרות עימה, הביאה אותי למצב בו אני לא צוחק על נושאים כאלה.
 

lior29rg

New member
דוקא מתוך הכרות עמוקה עם הצד

המטפל , הומור הוא התרפיה הכי טובה לפעמים...........
 

נימשון

New member
../images/Emo45.gif מסכימה עם לילה אור

יש נושאים שלא ראוי להשתמש בהם כבדיחה וזה אחד מהם..
 
טוב אז גם אני באה...

ואם הייתי יודעת שהאושר נמצא במרחק כמה מאות ימים ממני סביר להניח שהייתי משתגעת. אני חושבת שידיעה כזאת תביא אותי למצב שבו הכל נראה לי דפוק ואני רואה את הרע בכל דבר כי הכל נמדד בהשוואה למה שאני חושבת שיבוא. מותר לקוות- ברור שמותר, אבל לא כדאי. אסור לתלות את התקווה לאושר על הבטחה שנעשתה בתקופה טובה יותר (?) כי הנסיבות משנות הכל. תהיה עסוק בלראות את כל הדברים שיכולים לעשות אותך מאושר ברגע זה. ספנסר ג'ונסון כתב ספר קטן כזה עם שורה בכל עמוד שנקרא המתנה, מסופר שם על איש זקן שפוגש ילד וכל מה שיש לו לתת לו זה את מתנת הידיעה שאין עבר כי אנחנו לא יכולים לשנות אותו ואין עתיד כי אנחנו לא יכולים לחזות אותו בוודאות- כל מה שיש לנו זה את עצמנו ואת העולם כאן ועכשיו. תתרכז בלהיות הלילה אור הכי מבסוט שיש. וברוך השב.
 
אני מקבל את החלק הראשון

לגבי השני, אבהיר : כשכתבתי, לגבי התקווה וכו', שאלתי לגבי נשים אחרות. האם זה בסדר, במצב בו אני יודע מה יקרה עוד שנה, ליזום מערכת יחסים עם אחרת ? אכן, היתה תקופה טובה יותר. עכשיו אני שקוע. פה ושם בא האושר, אבל הוא זמני. אני חי חיים מוזרים. לכל הפחות מוזרים מאוד. ברוכה הנמצאה.
 
אה...אז כן אבל רק, ואך ורק אם היא

כוסית. תשלח תמונות עירום (של המועמדת לא שלך...סוטה...) לנמצאה כדי לקבל אישור.
 
למעלה