מחשבות בעת טקס הזכרון בהר הרצל

Ayelet CA

New member
מחשבות בעת טקס הזכרון בהר הרצל

עצוב, כי לא ככה זה אמור היה להיות. כי פעם הם נלחמו וקיוו, והקימו והגנו, והיום, מה נשאר מזה היום? התקווה מתפוגגת לאיטה, המלחמות כבר לא תמיד כל כך צודקות, ויש גם מלחמות בתוכנו, כבר אין מה להקים, וההגנה היא על הקיים כדי שלא ייהרס, אבל זה לא תמיד מצליח. עצוב. שזה עצוב בעיקר כשחושבים על המחיר האנושי שעם ישראל שילם במשך כל השנים הללו. כל כך עצוב וכל כך חבל
 

Mrs G

New member
"נשברים בחול" - שם חדש לפורום.

כל מי שדיברתי איתו אתמול והיום מדבר בכזאת פטאליות. אבל - " אנו נושאים לפידים..." לא מכירה מישהו שלא מצטמרר מהשיר והמעמד.
 

BigMatilda

New member
what do u mean "nothing to build"?

how about some schools, so we dont have 40+ kids in every room? how about some hospitals, so that the "old lady from the corridor" will get a decent room? how about a reasonable infrastructure for arab villages, and maybe an arab city (NONE has been built since 48!) how about infrastructure for agricultutre? just a few ideas...
 

Ayelet CA

New member
הניסוח היה לא טוב

הכוונה היא שכבר באמת לא מקימים שום דבר (חוץ מאשר בניינים פרטיים על שטחים ששייכים לציבור), ובקושי מצליחים לשמור על הקיים שלא ייהרס.
 

KajaGugu

New member
ואולי לא צריך "להקים"?

עם כל הפאתוס אתם שוכחים שהרבה אנשים פשוט רוצים לחיות בישראל כמו שחיים במקומות אחרים, בלי תחושה של שליחות וקוממיות. הרבה חיים כאן יותר טוב מאיך שרובכם חיים בחו"ל. כיתות לימוד? זקנות במיסדרון? את כל אלה צריך לתקן, לא רק בישראל אלא גם בארצות הברית ,אירופה ואסיה.
 
למעלה