מחשבות אנמיות

kiki girl

New member
מחשבות אנמיות

אתם יודעים כמה מחשבות עוברות לי בראש כשאני יושבת בכיתה או כשאני הולכת ברחוב וכדי לצמצם את הנושאים של המחשבות אז הנושא העיקרי הוא:"וואי היא רזה מעניין אם היא אנורקסית", היא אוכלת עכשיו במבה אבל זה בטח הדבר הראשון שהיא הכניסה היום לפה", "היא שותה שוקו ואוכלת ציפ'ס אבל בטח היא מסוגלת לא לאכול כל היום"."תשבי זקוף ותכניסי בטן, הוא מסתכל לי על הבטן?","מעניין מה היא או הוא חושבים עליי...." ואני יכולה עוד להמשיך למזלי כרגע זה לא מפריע לי להתרכז בשיעור בצורה דרסטית אבל זה כן היה גורם מאוד מרכזי לכך שהפסקתי בכיתה י"ב בסוף השנה ללכת לבית ספר.... אבל בינתיים יש סוף קצת טוב אני כרגע משלימה את הבגרויות ומקווה שהשלוש הבגרויות האחרונות שנשארו לי יהיו מספיק טובות כדי להתקבל למכללה שאני רוצה ללמוד בא פסיכולוגיה. אני לא זוללת ואני אפילו לא יכולה להיזכר מתי היה ההתקף בולמוס האחרון שלי אחרי שהשמנתי 8 קילו חזרתי לעצמי אבל הכל נשאר על אש קטנה כמו שאומרים זה עדיין שם. וזה לא מפריע לי שאני מודדת, ושוקלת ואוכלת רק זה ורק זה אבל תמיד שאני רואה מישהי כל כך רזה אבל באמת מקל ויש לה גוף של רקדנית ורואים עליה אני כל כך מקנאה אני לא אוהבת הקינאה הזאת, אבל אני גם רוצה שיראו עליי שאני רקדנית עם גוף שדוף ופנים יפות,והילדה הזאת שאיתי בקורס כולם מסתכלים עליה וראיתי מישהי שאומרת לבת שלידה "איזה גוף יש לה" בצורה קנאית... חשבתי בהתחלה שבטח יש לה בעיות אכילה אבל אחר כך הכרתי אותה והיא ממש לא כמו שחשבתי והיא כל כך חמודה ומאוד התחברנו כי גם היא רקדה.אני אוהבת להיות בחברה ולהיות מוקפת בחברים היה לי תקופה ארוכה מאוד שהייתי לבד עם עצמי אני יודעת שזה היה בגללי. בכל אופן בשבילי כרגע זה טוב גם עם יש את המחשבות האלה כי אני יוצאת מהבית כל יום קצת החוצה ומכירה אנשים ואני ילדה מאוד חברותית אז זה מאוד עושה לי טוב. אני מרגישה תחושת אנמיות כבר כלפי הנושא הזה כל כך ברור לי לסרב לציפס שלה או לעוגיה שלו, נהפך כבר חלק מהחיים ואת האמת זו תחושה קצת מפחידה קשה לי לאכול דברים כאלו(אוכל לא בריא) וכאילו שאני אוכלת בריא עכשיו..אני רק מקווה שהמחשבות האלה ילכו ויתמעטו מתישהו... אני מצטערת שרשמתי כל כך הרבה... ואפילו לא היה לי משהו חשוב להגיד. sorry
 
מחשבות...

חלק נכבד מהמחלה הן המחשבות וכמו שאת מספרת הן לא עזבו והן על אש קטנה והאמת שקיימת הדאגה מתי תתעצם האש. את אומרת שזה לא הפריע לך להתרכז בשיעור אך לא סיימת י"ב... הן מפריעות לך. חוסמות אתך. אולי דווקא עכיו שאת מרגישה יחסית בסדר זה הזמן לטפל במחשבות הלוו? את לא רוצה מדורה... :) ונראה לי שאין הכרח להשלים עם מה שנראה לך מובן מאליו. לי.
 

wings to fly

New member
...

הרבה פעמים הייתי רוצה לנתק את הראש מהגוף. מרגישה שיש לי עולם שלם של מחשבות בראש, ולא תמיד אני צריכה את העולם החיצון... לא יודעת מה יותר להגיד לך.. מזדהה לחלוטין.. אם תביני פעם איך להיפטר מהמחשבות האלה את מוזמנת לחלוק עם עולם..
 

berr

New member
ג'ינס נמוך מותן

יש ימים, שזה כל מה שאני רואה מסביבי. מתניים. לא אנשים. רק את המתניים שלהם. שלהן, יותר נכון - כי זה תופס רק על בחורות. אני מסתובבת ברחוב, ולכולן יש מתניים, וכולן רזות (וזה בכלל לא שינה כמה שקלתי. יכולתי להיות בתת-משקל), ולאף אחת אין בעיות בחיים - כי יש לה מתניים כאלה רזות. וזה חוסם אותי - אני לא רואה שיש להן בעיות. אני לא רואה שהן לא מושלמות, בדיוק כמו שאני לא מושלמת. אני זוכרת שכבר מגיל 10, אמרה לי אמא להכניס את הבטן כשאני הולכת ברחוב. מה השטות הזו??? זה גורם לגב עקום! למה לא ללכת זקוף ולהיות שלמה. אז כבר בגיל 10 הייתי בטוחה שכל העולם מסתכל לי על הבטן. כמו שכל העולם מסתכל בדיוק מה אני אוכלת. כמו שכל העולם מסתכל לי על פרקי הידיים - אם הן שמנות או לא... ובסה"כ, אנחנו די שקועים בעצמנו. אדם הולך ברחוב- או שהוא שקוע בבעיותיו, או שיש לו יום טוב- ואז הוא רואה דברים טובים. ומה זה בכלל משנה? אני אומרת לעצמי שוב ושוב, שלא משנה לי מי שאיני מכירה. אני רוצה לראות את עצמי מבפנים. ולא דרך עינים של אנשים אחרים. רוצה. ומנסה. לא תמיד מצליח לי.
 

CRAZYIT

New member
והראש מלא במחשבות...

והן רצות מכאן לכאן ומכאן לשם ומאליה לאחת אחרת.. ולפעמים אי אפשר לעצור אותן. ולאמר דיי.. אפשר רק לנסות לטפל בכך. במיוחד עכשיו כשאת אוכלת בריא ומסודר.
<< אין לך מה להצטער שרשמת ארוך, אני שמחה שבאת ושיתפת!!!>>
 
למעלה