מחשבותיכם בנושא אחריות על שילדה ושירות מהחנות
מעניין אותי לדעת כמה פרטים בנוגע לאחריות וקבלת שירות מהחנות או היבואן בזמן (לא עלינו) הפעלת אחריות בעקבות סדק/שבר בשילדה. אני אשמח אם תוכלו להגיב לשאלות הבאות: 1. כמה זמן לדעתכם זה הגיוני לחכות לשילדה חדשה במקום אחת שנסדקה/נשברה? 2. למי שהתנסה - כמה זמן בפועל חיכית לשילדה חדשה? 3. האם זה מקובל שבעל החנות/יבואן יספק שילדה חלופית עד שתגיע השילדה החדשה? 4. למי שהתנסה - האם בפועל קיבלת שילדה חלופית? (ולאיזה תקופה) 5. האם גבו מכם כסף על "העברת" המכלולים מהשילדה הישנה לחדשה ו/או לאופניים חלופיים (אם היו)? תודה לכל העונים!
מעניין אותי לדעת כמה פרטים בנוגע לאחריות וקבלת שירות מהחנות או היבואן בזמן (לא עלינו) הפעלת אחריות בעקבות סדק/שבר בשילדה. אני אשמח אם תוכלו להגיב לשאלות הבאות: 1. כמה זמן לדעתכם זה הגיוני לחכות לשילדה חדשה במקום אחת שנסדקה/נשברה? 2. למי שהתנסה - כמה זמן בפועל חיכית לשילדה חדשה? 3. האם זה מקובל שבעל החנות/יבואן יספק שילדה חלופית עד שתגיע השילדה החדשה? 4. למי שהתנסה - האם בפועל קיבלת שילדה חלופית? (ולאיזה תקופה) 5. האם גבו מכם כסף על "העברת" המכלולים מהשילדה הישנה לחדשה ו/או לאופניים חלופיים (אם היו)? תודה לכל העונים!