מחשבה.............

מחשבה.............

המשפט שהוא אמר....."את יודעת, אף פעם לא יצאתי עם מלאה....." אז...............אפילו לא נפגשת, אפילו לא דברת וכבר אתה מצהיר הצהרות לא יודעת, יורד לי החשק ומהר מכאלה................(במיוחד שהוא לא בקטע של לשבת ולהכיר אלא רק לראות ואם יש קליק אז שנמשיך.....) בזמן האחרון קצת מרים לי גבה כל הגברים האלה שבאמת "רוצים למצוא את האחת........." כקוראת סמויה אבל עקבית - אתן/ם מקסימים ונעימים לי תמיד
 
כל כך מבינה אותך...

אם אתה לא נמשך - למה להיפגש? ובכלל - למה פנית אליי? או למה נענית להזמנה שלי? גם אני לא נמשכת לכל הגברים ולכן לא מנסה. יודעת מה אוהבת ומסתפקת בזה. "רוצה למצוא את האחת"? אחלה! עכשיו תבדוק שוב ברשימה שלך ותמחק את כל מה שלא ממש רלוונטי לחיים. לא אוהב מלאה? אין בעיה. רק תדע להגיד את זה יפה, בלי לרדת לרמות נמוכות. וכמובן - ברוכה הבאה!
 
תלוי למה התכוון המשורר באומרו

יכול להיות שהוא מתכוון לזה שאת לא מתאימה לו... אבל כן, זה חוסר טאקט. אגב, אני תמיד יצאתי עם מלאות
 
זה התחיל ב"תשלחי לי עוד תמונות"

מה, הפכנו את תחילת ההיכרות לאודישן.............. וזהו, באמת שירד לי החשק..... מקווה להיות פעילה כאן קצת יותר....
 
אולי הוא מלהב מזה?

את יודעת, אם לא אכלתי אף פעם סושי ופתאום טעמתי אחד...וזה טעים לי - אז מן הסתם אני ארצה עוד :)
 
לגיטמי, דווקא בעיני מראה שהוא כן

פתוח להכיר מישהי מלאה, מכיוון שהוא לא שולל על הסף
 
רגע, רגע, רגע......

אולי הוא התכוון שעובדתית, הוא אף פעם לא יצא עם מלאה אבל אותך הוא ישמח להכיר?? חשבת על זה?
 

האגס 1

New member
לא יודע למה

אבל משום מה זה לא נשמע לי שלילי במיוחד. אולי, כמו שרובנסית אומרת, הוא התכוון שאת נשמעת לו כ"כ חיובית, ושהוא כן מתכוון לצאת איתך, אבל משום מה הוא תקע שם גם את עניין ה"מלאה". זה נשמע מיותר להגיד "אף פעם לא יצאתי עם מלאה", אבל זה לא נשמע לי כמו רמיזה לפסילה. זה נשמע לי מסוג הדברים שאנשים אומרים ושניה אח"כ כבר לא יודעים למה הם אמרו את זה. בכלל, בשיחות היכרויות, אנשים נופלים הרבה פעמים בכל מיני דברים שהם אל התכוונו להגיד ואוכלים את עצמם אחרי זה, ולכן שיחות כאלה הן לא באמת אינדיקציה. שווה לפגוש אותו בכל זאת ולתהות על הקנקן יותר טוב, ולקבל אינדיקציה מלאה יורת לגביו מאשר אמירה רגעי ואולי מקרית, ואם לא לפגוש - לפחות לשוחח שוב, ולהתרשם בצורה אמינה יותר.
 
צודק אבל..........

מר בחור לא ממש מעוניין בלשבת ולהכיר, מבחינתו, לבוא, לראות להשאר או להסתלק........ ולכן - כבר דיי ירד לי החשק
 

האגס 1

New member
אז אם זה ככה

זה באמת מסביר למה זה מוציא לך את החשק. גם אני לא הייתי רוצה להכיר מישהי שתפסול או תאשר אותי ברגע (כאילו שהיא איזהו ועדת קבלה או משהו כזה). ואם זה באמת כך - אין קשר למלאה או לא מלאה. הוא היה מתנהג ככה גם עם כל מראה אחר שלך.
 
כשהוא צודק, הוא צודק........

לא נפגשת עם מישהו שלא מוכן להשקיע חצי שעת קפה כדי להכיר אותי
 

magenta73

New member
מה שהוא אמר בעצם

זה - בואי ניפגש ונראה אם את באמת רק מלאה או שאת שמנה פחד. כאילו, אני מוכן לעד לקילו מסויים, אם לא תעמדי ביעד - נקסט. ו"רוצים למצוא את האחת" מותק, זה רוצים את הפנטזיה. עזבי אותך מהם.
 
למעלה