מחר שביתה ברשויות

מחר שביתה ברשויות

רק חסר עכשיו שהרווחה יגידו שהם לא מצטרפים לשביתה בטענה מגוכחת כלשהי
 

dina1001

New member
לדעתי שביתה ברווחה לא ממש תסייע

ברגע שיש שביתה ברשויות זה באמת מאוד מפריע: פתאום לא לוקחים לתושבים זבל וכיוצא באלה. אבל שביתה ברווחה היא פחות יעילה... מקסימום אנשים לא יקבלו קצבאות... זה בעייתי, אני מתחילה לחשוב שצריך לפעול בעוד ערוצים ולא רק בשביתה
 

shery51515

New member
אנחנו מאבדים את המומנטום !!!!!!!!!!

הנושא של איום בשביתה, הפך לאחרונה למשהו שבשיגרה. גם אם העו"סים יאייימו כעת בשביתה, הרי שאיבדנו את הרגע המתאים. שוב נסעה לה הרכבת....בלעדינו.
 

דינגן

New member
ברגע האחרון: השביתה בוטלה

אפשר לקרוא כאן. יש הסכמים שנחתמים בן לילה ויש ש...
 

shery51515

New member
אנחנו חבורה של מטומטמים, אבל ממש !!!

תראו מה קורה מסביב, כולם מגיעים להסדרים, הרשויות, הנמלים, הפרקליטים, רק העובדים הסוציאלים ממתינים, וממתינים, וממתינים, וממתינים....נמאס לקרא? זה עוד יהיה כך הרבה זמן. אלא אם כן נצא לרחובות !! חברים יקרים - שכרינו בידינו. אי אפשר לסמוך על האיגוד שלנו, עם כל הצער שבדבר. כלום לא קורה ואנחנו "מתייבשים" כאן ממש. שיקום מישהו ויאמר שהוא לא מתוסכל מהתנהלות האיגוד. העובדה שמדי זמן מה, יש הודעה סתמית, ריקה מתוכן, של מר דוד גולן, לא מקדמת אותנו לאף מקום. עלינו לדאוג לעצמינו, ולא - אוי ואבוי לנו. בואו נתארגן כאן ונקרא לכל העו"סים באשר הם לצאת להפגנה בכיכרות !! כן, כן, שכולם ישמעו את האמת העצובה על העו"ס, שכרו והאיגוד המדהים שלו.....!!!
 

dina1001

New member
ומאיפה את יודעת מה קרה לפני שהם הגיעו להסדר?

אולי גם אצלם היה משא ומתן? אולי גם הם המתינו?
 

shery51515

New member
את מנסה לעבוד עלי או על עצמך? כנסי בבקשה....

16 שנה זה לא נראה לך מספיק זמן כדי להזיז סוף סוף משהו? כלום לא נעשה בעיניין שכר העוס"ים במהלך תקופה כה ארוכה, ואת עדיין מגנה על האיגוד המטופש שלנו? למה מחכים כל כך הרבה? עד שכולם ינגסו בכספי האוצר ולנו שוב כרגיל לא יוותר דבר? נכון, זו בושה גדולה שאיגוד שאמור לייצג אותנו, לא עושה זאת כלל. אבל הבושה הכי גדולה - היא לא להודות בכך.
 

dina1001

New member
שני דברים...

1. רק עכשיו נפתחו הסכמי השכר. 2. לא תזיק לך שפה קצת יותר מכובדת. את ממש תוקפת אישית גולשים פה בפורום וזה מתחיל להימאס. אנא כווני את האנרגיות שלך לעבר האיגוד, תהיי פעילה, תשני דברים, ואל תוציאי את העצבים עלינו. ועוד אני אודה לך, אם לא "תתלבשי" על סטודנטים בראשית דרכם ותסיטי אותם מהדרך המקצועית בה הם בחרו. הם מודעים למצב השוק והם יעשו את השיקול שלהם בעצמם. תודה.
 
שסטודנטים יעשו את הבחירות שלהם

זה ממש לא מעניין אף אחד. מה שחשוב הוא אי תיפקודו של האיגוד. זה אמור להפחיד לא רק את בעלי הנסיון אלא גם את דור העתיד. האיגוד כרגע נמצא בידיים של חבורת אימפוטנטים ואותם יש להחליף מוקדם ככל האפשר לפני שיביאו עוד נזק לעובדים ולמקצוע
 

dina1001

New member
כן אבל נמאס כבר לשמוע אתכם

אתם כל הזמן חוזרים על עצמכם, וטוחנים שוב ושוב את אותן ההודעות. גם אם היה לי חשק לעשות משהו בעניין המאבק כבר הוצאתם לי את החשק הזה לגמרי, ורק השגתם מטרה הפוכה. תקימו לכם פורום מאבק וזהו...
 

dina1001

New member
ועוד הערה אחרונה

מי שבטוח בצדקת דרכו - לא מרגיש צורך להציף כל הזמן. אז אולי אתה ושרי כלל לא בטוחים בטענות שלכם? בזה אני מסיימת, שדינגן תעשה לגביכם מה שהיא רואה לנכון... אני כבר התייאשתי.
 
../images/Emo45.gif מצטרפת לכך שגם לי נמאס

לכן גם לא כותבת כאן יותר. כי לא נעים לי להיכנס ולקרוא בכל פעם את ה"צעקות". לא נכנסת איתם לויכוחים, למרות שלא מסכימה עם רוב דבריהם. כולנו רוצים שינוי, כולנו ממתינים שהמשא ומתן יניב פירות, או מה שיותר הגיוני- יגיע למבוי סתום, ואז מוכנים לעשות הכל ולצאת לכל מאבק שיידרש. לצערי, המקום כאן הפך עבורי להיות לא נעים, בגלל קומץ מתלהמים. חבל.
 

דינגן

New member
ל shimitavori11111 וגם ל shery51515

הפורום הזה נועד לעובדים סוציאלים ולסטודנטים שבדרך, כך שזה ממש- כן מעניין הבחירות שעושים סטודנטים. הנכונות של עוסי"ם ותיקים ללוות סטודנטים בהתייעצויות ושאלות היא בעיני חלק משמעותי ומרגש בפורום. ולא. לא רק אי תפקודו (לדעתך) של האיגוד מעניין. מעניינים עוד הרבה מאוד נושאים הקשורים בתחום. אני יכולה להעיד על עצמי שגדילתי המקצועית נתרמה רבות דרך הפורום והכותבים בו. הבחירות שלי בהכשרות מסוימות ובמקומות לימוד ספציפים נעשו באופן ישיר, בעקבות המלצות של חברים כאן. ההודעות הרבות בנושא היחיד: האיגוד ותפקודו, מלמדות שאותך מעסיק כרגע נושא אחד ויחיד אשר בעיניך חשוב מכל. לגיטימי לכתוב ביקורת בפורום, אבל כדי שנוכל להמשיך ביחד, כמה הערות להמשך: * ראשית, אני חוזרת ומבקשת ממך להשתמש בשפה נקיה ולא בהכפשות. הייתי על סף מחיקת הודעתך זו אלמלא היו נמחקות איתה גם התגובות של אחרים עליה. אנא קרא את הודעותיך לפני שאתה שולח אותן. אם יש בהן מילים שאתה עצמך היית נפגע מהן אילו היו מופנות אליך, הימנע משליחת ההודעה. * אתה, כעו"ס ותיק, ודאי מורגל בעבודה עם אנשים וברגישות לתחושותיהם. אפשר לבקש ממך בקשה? נסה גם להקשיב לרחשי הפורום ולא רק להשמיע. משתתפים קבועים מציינים שהפורום הופך למקום לא נעים להיות בו ונמנעים מלהיכנס אליו, בעקבות ההודעות המתלהמות על האיגוד. זה כואב לי מאוד באופן אישי, בוודאי כמנהלת הפורום, וגם לך, אני חושבת שזה צריך "להזיז". אז נכון שאני מאפשרת פה פלורליזם, אבל גם מבקשת התחשבות.
 

shery51515

New member
אני כותבת דברים כהוויתם. לא מיפה ולא מטייחת..

בהתייחס לשני הדברים שציינת: א) אני לא תוקפת ולא פוגעת באופן אישי באף משתתף כאן. וכי מדוע שאעשה זאת? אם את מרגישה פגועה מדברי, כדאי שתבדקי את עצמך ומה הרגיז אותך. אם הודעותי נמאסו עלייך - את מוזמנת להמנע מקריאתם. ב) מן הראוי שמישהו יאיר את עיני הסטודנטים שנמצאים בראשית דרכם ולא ילכו שולל אחרי חלומות של מקצוע מפרנס, הסטודנטים אינם מודעים כלל למצב השוק, שאם לא כך מן הסתם היו בוחרים בדרך מקצועית מתגמלת ומכבדת יותר. סמכי קצת יותר על חוכמתם של הסטודנטים שידעו לנווט את דרכם במציאות הקשה, ולא יתנו לאף אחד "להתלבש" עליהם ולהסיטם. אל תזלזלי בהם, להיפך - האמיני בהם יותר !!! להזכירך - תנועת "עוס"ים שינוי" בנויה אך ורק מסטודנטים. אני בונה עליהם לטווח הרחוק.
 
חייב להגיב

הבורות שלך צועקת מכל הודעה, אני ממש לא מבין איך כל זה בא מפה של עו"ס. א. את עושה את זה כל הזמן!!! ב. רגע אחת את רומזת שהסטודנטים בורים ולא יודעם לאן הם נכנסים ורגע אחר את קוראת להאמין בהם? אולי תחליטי? ג.הפרקליטים היו בדיונים שנתיים לפני השביתה, איגוד הנמלים היה 10 חודשים אנחנו בקושי חודשיים, אז למה את מצפה? תקראי ותחקרי לפני שאת צועקת. סטודנט- שהיה ער למצב השכר אבל לא לאיכות האנשים
 
../images/Emo45.gif בעיקר לגבי פסקה ג'

ואני כבר מזמן לא סטודנטית, ומרגישה בושה מהשפה וההתלהמות.
 

doritos9

New member
שרי צודקת ובגדול

אנשים פה כל כך מתרגזים על כך שהאמת מוטחת להם בפרצוף.. כנראה שאין למה לצפות לגבי שינוי אמיתי בשכר שלנו, האם זה חשוב רק לקומץ של עוס'ים? הרי מדובר בעתיד שלנו.. בגדול, יכולה לאמר שמאוד מעציב אותי המצב שבו עוס' מוכן לעבוד בשכר כל כך נמוך ומשפיל, כיום אני מחפשת עבודה ואני קרובה לסף ייאוש, אני כבר צברתי לעצמי וותק ועדיין המצב מאוד גרוע היום בשוק, בשביל שכר זעום צריך לעבור ראיונות ברמה של חקירות שבכ' באמת אבסורד... היחס הוא מחפיר והוא גורם לתסיסה. בקיצור , אני חושבת שצריך להחליט בין האנשים שמאוד כואב להם המצב בכיס ... להחליט עד מתי נספוג עוד עלבונות כאלו.. אפשר להתחיל לעשות רשימות דרך האי מייל ואני בטוחה שיש נכונות גדולה להאבק ולצאת לרחוב. אין לנו מה להפסיד , אנחנו מפסידים כל יום כשמשלמים לנו כאלו פרוטות ואנחנו עוד צריכים להצטדק על מה ולמה אנחנו עוס'ים...
 
כתבה שהתפרסמה-נמצאת בדף הראשי באתר האיגוד

מבקשת להפנות את תשומת ליבכם לכתבה שהתפרסמה ב "דה מרקר" ומובאת בדף הראשי באתר האיגוד. האיגוד כאילו מתגאה בכך שכתבה שכזו פורסמה כי זה מוכיח עד כמה הוא מעלה את הנושא הבעייתי של שכר העו"ס לכותרות. אבל מה? בכתבה רשום שהשכר של עו"ס התחלתי הוא 6,500 ש"ח. אז באמת, על מה אנחנו בוכים? שמעתי הבטחת הכנסה איפושהו....? נציגי האיגוד היקרים, בכל פעם אני קוראת הודעות הקוראות להתאגד ולתמוך בכם על מנת שלא להחליש את רוח הלחימה ולפעמים אני באמת משתכנעת. אך אז מגיע דבר כמו זה שממש מפיל אותי לקרשים ומעלה את חמתי!!!!!!!!!!!!!
 
למעלה