מחר לבוס שלי יש יומהולדת

  • פותח הנושא gmaya
  • פורסם בתאריך

gmaya

New member
מחר לבוס שלי יש יומהולדת ../images/Emo77.gif../images/Emo39.gif

רקע קצר על היחסים בינינו : אני עובדת אצלו בתפקיד מנהלת המשרד ומזכירה אישית שלו(בחברה קטנה פרטית בת 6 עובדים בלבד) כבר 10 חודשים. העניין שהבוס שלי די בדיסטנס עם העובדים (לעיתים הוא שובר אותו איתי), שמעתי מהבנות שעובדות איתי כי הוא לא אוהב שקונים לו מתנות, ובכל זאת אני חושבת שאם אקדיש משהו קטן וסמלי - הוא יהנה (כי הוא אוהב את כל הקטע הזה של כבוד ושהוא הבוס), וכאן אני מתלבטת מה לעשות : שמעתי שהוא אוהב פאי תפוחים, אז חשבתי לקנות לו. מה אתם חושבים/ות, ממליצים/ות ? * אשמח לדעתכם ה-כנה.
 

ShirShir

New member
אני חושבת שזה רעיון טוב מאוד!!!../images/Emo45.gif

אם תביאי עוגת תפוחים תוכלו לחגוג לו ולשמוח בלי יותר מידי "לשבור דיסטנס"... אני בטוהח שבכל מקרה הוא יופתע וישמח. היית רוצה רעיונות נוספים למתנות?
 

gmaya

New member
כן, רצוי מאוד! ../images/Emo45.gif

אם אנחנו כבר בעניין של שבירת דיסנס, ממש הייתי רוצה שלא יהיה, לעיתים קרובות מידי אני ממש מתרגשת, עד כדי כך שזה משפיע על תיפקודי היומיומי במשרד. אני יודעת שאני קצת גולשת מנושא הפורום, אבל בכל זאת הייתי שמחה לשתף אתכם ולשמוע בעיצתכם.
 

ShirShir

New member
../images/Emo77.gifמתנות לבוס../images/Emo26.gif

- בקבוק יין עם הקדשה אישית - מוצר עור איכותי (ארנק, מכתביה...) - עניבה - ספרי קריאה - מנוי למגזין, לספריית וידאו - חולצה - שעון יד - תלוש הזמנה לארוחה זוגית - כרטיסים להצגה - כיסוי עור לפאלם (מחשב אישי)
 

ShirShir

New member
אין שום בעיה לגלוש מהנושא../images/Emo140.gif

שבירת דיסטאנס בין הבוס לעובדים? או רק בינך לבינו? אולי להביא מידי פעם פירות/עוגה/עוגיות ולעשות הפסקה משרדית ל- 15 דק'... קצת מנוחה וקצת זמן איכות חברתי. אצלנו זה קורה מידי יום בסביבות אחה"צ או ב- 10:00 עם הקפה. אנחנו שמים את הכיבוד בקבלה המרכזית, כולם מוזמנים וככה כולם נפגשים במקום אחד לכמה דק'
מה דעתך
אולי לעשות מינהג של חגיגות ביומולדת? אצלנו בכל יומולדת מקשטים לעובד את המשרד, בלונים, מתנה סמלית מהמשרד ב-100 ש"ח, מישהו מכין/מביא עוגה או משהו טעים אחר וחוגגים. אני בכיוון??
 

gmaya

New member
אם אני אעיז להביא את המתנות שהצעת

הוא בטוח יחשוב שאני מאוהבת בו
... - אם שבירת דיסטנס היא בדרך שהצעת, אז אבוד לי. הבן-אדם "וורקוהוליק", בקושי יש לי זמן לאכול סנדויץ' בצהריים. הוא לא בן-אדם רע, איך אני אתאר אותו: מאוד עינייני. וזהו. ניראה לי שאני אסגור על פאי תפוחים, וגם זה too much . אני אעדכן אתכם מחר בהתפתחויות. - הלוואי שלא הייתי כזו ביישנית לידו, איזה כיף למי שיש יחסים קרובים ויפים עם הבוס.
 

ShirShir

New member
צריך פשוט להרגיש כמו שני אנשים....

בוגרים ומבוגרים, קולגות לעבודה וזהו. אין מה להתבייש כ"כ. איך זה אצלכם עם שאר העובדים?? תוכלי להתייעץ אולי גם בפורום "מזכירות", אולי למישהי יש שם רעיון שיעזור.
 
למעלה