מחר זה יום מאוד חשוב לכוחותינו

מחר זה יום מאוד חשוב לכוחותינו ../images/Emo11.gif

יום הנישואין הראשון של איש הרוח ושלי
 

הרב סגל

New member
../images/Emo49.gif

חתונה זה "דבר נמשך" כל הזמן מחדש במלאות שנה שלמה מאחל לכם הרחבה רבה בכל בבנים חיים ופרנסה
 

נע מה

New member
מזל טובבבבבב../images/Emo65.gif

בס"ד הגעתי עכשיו הביתה מסוף שבוע של גן עדן אצל חברה שלי מראש העין
והנשואין שלהם מזכיר לי שראיתי את המזל טובים שרצים להם לפני שנה שלא נכנסתי לכאן ולא כתבתי כלום אבל אריאלה ואיש הרוח היו כאן והם עוד כאן כדמות מאוד מוכרת ובולטת
מאחלת לכם
ותמשיכו לנהל את הפורומים שלכם כמו שאתם יודעים כי אתם עושים עבודה נפלאה
 

giingiit

New member
אמא של!!! מהרי לפה!!! מצאנו את זו

שהלכה לך לאיבוד אתמול, השניה, זוכרת? זו שעלתה לירושלים???? נעמה, התגעגענו אליך. תתקשרי. הטלפון שלך תמיד על מזכירה.
 
מזל טוב ליום נשואין

בסד איזה בשורה משמחת מה כך מודיעים בלי חצוצרות , היכן העוגה ,פרחים טוב אני סומכת על איש הרוח , מזל טוב ממני ומבני משפחתי , שתמשיכו לעשיר זה את זה ולשמור זה עלזה , שישמור עלכם ה" יחד כול החיים , הרבה אושר ועושר ובעזרת ה" לשנה הבאה היה מי שיהפוך לכם את השולחן , וגם שיגרום לכם לעבור מידי פעם לפורום להיות הורים של , עליזה
 
מזל טוב נשמה שלי

יום נישואין שמח לך ולאיש הרוח. שתזכו להרבות שנים ביחד ושיהיו שנים מאושרות ומתוקות.
 
תודה רבה ../images/Emo13.gif

בעזרת השם שתעשה הרבה נחת רוח לבורא עולם ותמצא מרגוע לנשמתך
 

אני אנה

New member
איש הרוח - השתחרר מעול רציני...

איש הרוח - השתחרר מעול רציני... כתוב בתורה שחתן "נקי יהיה לביתו שנה אחת, ושמח את אשתו אשר לקח". האם זה קל כל כך ? - לא ולא ! מידי בוקר קם איש הרוח וחשב "במה אני יכול לשמח את אשתי היום ?". יום אחד קנה פרחים. יום אחד - איזה שי צנוע. יום אחד הפתיע והכין ארוחת בוקר נפלאה. ו... פתאום ... נגמרו הרעיונות, ועדיין נותרו למעלה מ 330 יום עד שתגמר השנה הראשונה. אבל, מצוה מן התורה "ושימח את אשתו", לא איש הרוח יוותר על זה. אז הביא הפתעה לכלב, והמשיך בעוד ועוד רעיונות. ולאחרונה , הוא מתקשה בלמצוא רעיונות חדשים שיפתיעו את אריאלה. אבל "עקשן" הוא "עקשן" , והוא מוצא. עכשיו שעברה שנה, הוא השתחרר מהעול הזה, והוא לא מפסיק להפתיע. למה ? ... כי הוא התרגל. מזל טוב וכל טוב לאריאלה ולמוטי.
 
יפה!! אהבתי. תודה רבה ../images/Emo13.gif ו...שאלה

תמיד שמעתי שבחגים ובכל מיני אירועים הגבר צריך להביא מתנה לאישתו ויש שאומרים שאפילו תכשיטים. האם זאת סתם המצאה לשלום בית או שזה כתוב באיזשהו מקום?
 
לאיש...... ולאריאלה. ../images/Emo48.gif

מיטב הברכות והאיחולים, לרוב שנות אושר ונחת. לבנין עדי עד, בית שתורה וגדולה יתאחדו בו על שולחן אחד. ושהשמחה - שמחת התורה, שמחת המצוות - תשרה במעונכם תמיד. ולמי שדאג לאיש על שירד ממנו עול ה-"ושימח". אל דאגה, האורגן לא נסגר, והשיר הזה ימשך שנים רבות שמחות ומאושרות. ולך אריאלה. הלכה פסוקה בשו"ע, שלחגים מחוייב הבעל לשמח את אשתו בתכשיט, או בגד, ולדעת מרן הסטייפלר זי"ע, החיוב הוא לפי מה שיש לו ולא יותר. ומאחר ולדברי יודעי ח"ן שפע הפרנסה בא בזכות האשה. אז, במעשייך - יעטרך זהב ויהלומים, ובמעשייך - שרשרת פושטית מהשוק.
רק שמחות ובשורות טובות.
 
למעלה