מחר הסינגל של רן יוצא

קודם כולללל

לא הכחרתי אותך לעשות שום דבר שאת לא רוצה אמרתי לך רק תחשבי על זה וכניראה לא חשבת על זה......... אני לא רוצה לפגוע בך אבל את לא באמת מכירה אותו את חושבת שאת מכירה אותו אין לי שןם בעיה נגדך או נגדר רן. אני פשוט לא מבינה..... טוב עזבי....
 

Roni My Star1

New member
../images/Emo221.gifממממ,אתה טועה במשהו D:

כן,הוא ממכר את כל הבנות בעולם אולי. אבל רוב הבנות הן מתחת לגיל 12 D:
 

Roni My Star1

New member
../images/Emo221.gifאוי נוו,אני עמה >< [כן אני יודעת שזאת.

כלבה ביפנית] "מחקרים הוכיחו כי רן דנקר ממכר.." וניצן?אהבתי :p
 

nofarosh11

New member
למה לא להאמין ? אני באופן אישי מכירה לפחות

איזה 3-4 כאלו !
 
3-4 מתוך ה2000 מעריצות שלו ? זה לא ממש

עוזר לתאוריה שלך, זה רק מחזק את התאוריה שלי..
 

nofarosh11

New member
מזתומ'רת מעיצה כנה ?

סליחה ? למה אני שיקרתי למישהו ? גם אם אני אוהבת אותו רק בגלל היופי שלו (ובמקרה שלי זה ממש לא רק בגלל זה למרות ששוב- אם הוא לא היה נראה ככה אז לא הייתי מתעניינת בו מלכתחילה) אין לי במה להתבייש , ואפח'ד לא צריך להסתיר את זה ! נכון , בהתחלה באמת הצעניינתי בו רק בגלל המראה שלו אבל אחר-כך שראיתי איך הוא משחק ושר אז זה מה שגרם לי להערצה. ושוב , ברור שהמרה עזר לי להתעניין בו בכלל מההתחלה , אבל למה לרשור "סופסוף מעריצה כנה " למה אתה חושב ששיקרתי לך בזה ? אם באמת הייתי אוהבת אותו רק בגלל היופי אז הייתי כותבת את זה. (חפרתי..
 
את סותרת את עצמך,

מה שגרם לך להתעניין בו (כלומר להתחיל להעריץ אותו) היה היופי, ומצד שני את אומרת שאחרי שראית אותו משחק אז רק התחלת להעריץ אותו. אבל בתוכך , את יודעת שאני צודק. אני כבר דיברתי עם מעריצה לא של רן דנקר דווקא, ועזרתי לה וגרמתי לה להבין למה היא מעריצה, גרמתי לה לעצור לרגע לחשוב את מה היא מעריצה, למה היא מעריצה, והגענו למסקנה שאת היופי, וממש קצת את הכישרונות. כשהיא גילתה את זה היא דיי הייתה מאוכזבת מעצמה... אבל חצי המעריצות של רן דנקר גם אובססיביות, פקאצות, ומשוגעות על היופי שלו, ככה שזה ברמה כלכך גבוהה שאי אפשר להכניס להן מילה עליו.... ודווקא פה נמצאו כמה נורמאליות שחושבות עם הראש ולא עם העיניים.
 
מה קשור כנות לשקרים?

היא הראשונה שבאמת הודתה, שהיא מעריצה אותו קודם כל בגלל היופי. לא אמרתי שיש במה להתבייש, אבל שימי לב אפילו לתגובות של המעריצות שלו בדף של השיר להשמעה.. זה הערצה עיוורת ומזעזעת! במקום להגיב על השיר, מגיבים - איזה חתיך. ופה מגיעה הנקודה שלי, שלא משנה מה הוא יעשה יעריצו את זה, גם אם הוא יעשה סרט פורנו וגם הוא ישתתף ברוקדים עם כוכבים, על הכל יעריצו אותו, והאם זה בגלל שתמיד הוא עושה הכל כלכך טוב? האם הוא כלכך מושלם? לא! הוא פשוט נראה טוב! זה הכל... על המוכשרות שלו אני חולק. כי קודם כל בשיר הזה ספציפית מבחינת שירה הוא גם האמת איכזב אותי, כי כמו ששמענו אותו שר בעבר יש לו יכולות הרבה יותר גבוהות, וכאן הקול שלו היה ככה-ככה , אין לי הסבר לזה. מבחינת משחק, הוא משחק לא לא אמין! כן, הגיע הזמן שתשמעו את האמת, רן לא יודע לשחק וכי אני משווה אותו לשחקנים איכותיים, ואפילו לשחקני טלנובלה אחרים, ולשחק הוא לא יודע, הוא פשוט עובר מסך כי הוא יפה, אז שוב זה מוסיף לו פלוסים, והרי למה מקבלים אותו לתפקיד. ? כי הוא בדיוק מה שיביא רייטינג, ואיך מביאים רייטינג, אנשים שם בטלוויזיה לא טיפשים, הם יודעים שהמעריצות מעריצות בגלל היופי, ולכן הם לוקחים שחקנים יפים, בחיים לא תראי שחקן מכוער אבל מוכשר... אבל הנה, דווקא הוא מצא משו שהוא מצטיין בו, להיות יפה - דוגמן. ושוב אני לא חולק על היכולות שלו מבחינת שירה, אני חושב שהוא יכול לשיר מצויין! אבל הפעם הוא לא הוכיח את זה , לפחות לא בשיר הספציפי הזה. -- וואי כמה מכות אני אקבל מהמעריצות שלו -- -- אין מה לעשות אמרתי מה שאני חושב.. --
 

nofarosh11

New member
חח.. מכות לא תקבל.. ../images/Emo8.gif

כי אי אפשר דרך המחשב..
חח סתם.. אתה אמרת את הדעה שלך - וזה בסדר גמור , כל אחד ודעתו. אני פשוט אמרתי מה שאני חושבת.. ומה שכתבתי זה מה שבהנתי מההודעה שלך , מצטערת אם הבנתי לא נכון..: ] (כנ"ל לגבי ההודעה שלמעלה.. )
 

Roni My Star1

New member
../images/Emo221.gifאתה תקבל מכות ממני D:

סתם כי בא לי XD.
מסכימה עם כל מילה,אות,סימן פיסוק ורווח שניכתב בהודעה
.
 
למעלה