מחר אני כנראה מעביר את כל ארבעת הקווים

מחשבות

New member
מחר אני כנראה מעביר את כל ארבעת הקווים

מגולן ליופון. כבר עובר כל גבול העניין הזה שפשוט לא ניתן להשיג אותנו כמעט אף פעם.
 

shoosh2607

Member
מנהל
דיל לחצי שנה

סמסים + שיחות ללא הגבלה
3 ג'יגה (אחרי זה היא נעצרת)
69 ש"ח
 

יומני

New member
אז ביופון עדיף - ב-58 שקל לחודש, למשך שנה,

מקבלים אותו דבר והרשת של יופון מבוססת בעצם על רשת פלאפון (וגם על הכתומה).......
 

shoosh2607

Member
מנהל
אני העברתי אותם לגולן

לפני כמה חודשים והם הודיעו לי שלא אכפת להם לשלם עוד כמה שקלים אבל הם מוכנים לחזור רק לאחת הוותיקות

מחיר הוא כפי הנראה לא חזות הכל....
 

shoosh2607

Member
מנהל
אינטרנט

הראשונה - איטנטרנט איטי מדי
השני - הודעות ווטסאפ מגיעות אליו מאוחר ואחרי שמגיעות לכולם (כמו שכבר כתבתי - זה קריטי כנראה אצל ילדים)
 

backbencher

New member
מה דעתך, אולי זו הסיבה?

People around the world send 19 billion WhatsApp messages per day, including 200 million voice messages and 100 million videos.

מהו המכשיר, ואיך מוגדרת החיבוריות שלו למיתוג מנות (אם את יודעת)?

ביממה - 86400 שניות.
פרוש הדבר כ- 220000 מסרים בשניה (בהנחה של פיזור עומס אחיד לאורך כל שעות היממה, בממוצע גלובאלי)

בהחלט אפשרי כי לא יורגש שינוי לטובה לאחר התניידות לרשת אחרת...
 

shoosh2607

Member
מנהל
אז ככה

כשבאופן קבוע יושבים עשרה אנשים יחד ששייכים לאותה קבוצה בווטסאפ וכולם חוץ ממנו מקבלים את ההודעות, אני לא מאמינה שזו בעיה באפליקציה.
המכשיר הוא אייפון 5. לגבי החיבוריות - אין לי מושג.
מאד סביר להניח, לאור הנתונים הללו, שהבעיה תיפתר.
לגבי המכשיר השני (הבחורה) גם אצלה זה אייפון (4 אם אני לא טועה) ונמאס לה מהאיטיות....
 

backbencher

New member
טוב, אין לי הסברים אפשריים נוספים.

עדכני נא אותנו איך הביצועים של Whatsapp ברשת החדשה...
 

shoosh2607

Member
מנהל
זה בסדר

אני לא חושבת שאתה אחראי לכל הבעיות בגולן

לגבי הבחורה - היא כבר היתה בפלאפון אז שם לא נראה לי שתהיה בעיה.
לגבי הילד - אעדכן. בוודאי.
תודה ויום מקסים
 

עומר TT

New member
מוזר

אני שלחתי להם מייל, חזרו אלי במייל, אחרי שהחזרתי מייל שאמר שהבעיה לא נפתרה הם התקשרו אלי כמה פעמים באותו יום ושוב למחרת לוודא שהעניין נפתר.
 

AD HOC

New member
הוא לא התכוון שלא הצליח להשיג את גולן

אלא שאנשים שמתקשרים אליו ואל בני משפחתו לא מצליחים להשיג את המשפחה כי יש להם בעיות קליטה קשות בגולן.

גם אני בגולן, שירות הלקוחות היה זמין ואדיב אבל את הבעיות לא הצליחו לפתור לאורך כמה שבועות אז עברתי ליופון ונפתרו הבעיות (וגם ביופון השירות זמין ואדיב. חבל רק שאי אפשר לעשות יותר דברים לבד באתר כמו בגולן).
 

AD HOC

New member
אם כי אני מנסה להשיג את גולן בטלפון

עם קו אחד שעוד נשאר אצלם מאז יום חמישי ולא מצליחה - ביום ה' הייתי מקום 40 ומשהו בתור, בחרתי באפשרות שיחזרו אלי בחזרה ולא חזרו.
הבוקר ב-10 התקשרתי והייתי מספר 38 בתור - בחרתי באפשרות שיחזרו אלי ולא חזרו עדיין.
עכשיו התקשרתי שוב - ואני מספר 52 בתור. הפעם אני אחכה (ואני מקווה שהחיוג למספר הכוכבית שלהם לא נחשב במניין 60 הדקות של התוכנית הקלה!
)

אולי הייתי צריכה בתפריט הטלפוני לבחור באופציה של הצטרפות לגולן כדי שיענו לי
 

backbencher

New member
אני מקבל תגובה מהירה יותר כאשר אני בוחר

אנגלית. השיחה - נמשכת בעברית, ואיש מנציגי השירות לא נזף בי מעולם על השימוש בטריק זה (גם לא כל כך נזקקתי לסיוע)...
 
למעלה