הנזם הכחול
New member
מחר אני טסה לישראל וזה מה ששמתי בטרוֹלִי:
ג'ינס דק, כהה וצמוד מכנסיים ארוכים לבנים שתי חולצות כפתורים לבנות חצאית שחורה עד הברך גופייה שחורה בגזרת מעטפת חולצת טריקו שחורה עם סרט קשירה בצוואר סנדלי עקב שחורים, סנדלי עקב לבנים, נעלי בובה באדום עמום, בגד ים (שיהיה), תיק קלאץ' לבן בנוסף לשחור שאקח עליי לטיסה ושתי מטפחות לצוואר. אין מה לעשות- אמרו לי שהלחות בשמיים ואני מכירה את עצמי, אני ארגיש מגעיל ואחליף בגדים חמש פעמים ביום... בגלל זה כל כך הרבה ביגוד לחמישה ימים בקושי. הצעות ייעול?
ג'ינס דק, כהה וצמוד מכנסיים ארוכים לבנים שתי חולצות כפתורים לבנות חצאית שחורה עד הברך גופייה שחורה בגזרת מעטפת חולצת טריקו שחורה עם סרט קשירה בצוואר סנדלי עקב שחורים, סנדלי עקב לבנים, נעלי בובה באדום עמום, בגד ים (שיהיה), תיק קלאץ' לבן בנוסף לשחור שאקח עליי לטיסה ושתי מטפחות לצוואר. אין מה לעשות- אמרו לי שהלחות בשמיים ואני מכירה את עצמי, אני ארגיש מגעיל ואחליף בגדים חמש פעמים ביום... בגלל זה כל כך הרבה ביגוד לחמישה ימים בקושי. הצעות ייעול?