מחר אני טסה לישראל וזה מה ששמתי בטרוֹלִי:

מחר אני טסה לישראל וזה מה ששמתי בטרוֹלִי:

ג'ינס דק, כהה וצמוד מכנסיים ארוכים לבנים שתי חולצות כפתורים לבנות חצאית שחורה עד הברך גופייה שחורה בגזרת מעטפת חולצת טריקו שחורה עם סרט קשירה בצוואר סנדלי עקב שחורים, סנדלי עקב לבנים, נעלי בובה באדום עמום, בגד ים (שיהיה), תיק קלאץ' לבן בנוסף לשחור שאקח עליי לטיסה ושתי מטפחות לצוואר. אין מה לעשות- אמרו לי שהלחות בשמיים ואני מכירה את עצמי, אני ארגיש מגעיל ואחליף בגדים חמש פעמים ביום... בגלל זה כל כך הרבה ביגוד לחמישה ימים בקושי. הצעות ייעול?
 
מכנסיים קצרים? שמלה אורירית?

את הולכת עם עקבים ביום יום? פשוט נורא נורא חם ולח.
 
מכנסיים קצרים?! בגיל 38?!

חס וחלילה. אחרי גיל שש עשרה זה נראה לי מאד מאד פאתטי ללבוש את פריט הלבוש הזה... על ברמודה אפשר לדבר, אבל הזוג היחיד שלי קיבל בשבוע שעבר כתם נוראי ונזרק לפח... אוף... ואת צודקת בקשר לשמלה... אבל הקיץ ממש לא קניתי שמלות, והשמלה היחידה שלי היא שחורה קטנה. אני עם עקבים כל הזמן... מתה על זה.
 
כתבתי, אני בת 38 (כמעט 39).

יש קצת הבדל בינינו. בגיל 24 זה עוד איכשהוא יכול לעבור (לא ממש לטעמי, אבל בסדר).
 

Ricca

New member
אני גם עם שורט..

בהתחלה גם אני חשדתי שאולי זה טו מאצ', אבל האמת שיש לי ירכיים רזות, אז זה הולך טוב.
 
אכן לחות מטורפת, ../images/Emo42.gif../images/Emo42.gif../images/Emo42.gif

וזה נראה לי (ושוב זו רק אני) שהבגדים אלגנטים מידיי לישראל, לא? אבל בעצם הבנתי שזה הסגנון שלך. הצעות יעול: להסתובב במקומות ממוזגים, לצאת לטיול או לסידורים בשעות הערב. נראה לי שעם מטפחות לצוואר יהיה לך חם. דרך אגב, ראש השנה זה פה או שם?
 

pie and cactus

New member
נראה לי שחסרות לך חולצות/גופיות

שישתלבו עם 2 זוגות המכנסיים והחצאית שאת מביאה. לא נראה לי שזה יותר מדי (אם כי אני הייתי מוותרת על המטפחות, לא שהן תופסות מקום, על אחד הקלאצ'ים וגם על אחת החולצות הלבנות.) בנוסף, אם בסוף כן תלכי לים/בריכה, אולי תרצי להביא בגדי חוף קלילים (אלא אם יש לך ממי לשאול כאלה).
 

efroch99

New member
חבל שאין לך שמלות

בחום הנוכחי, זה הדבר היחיד כמעט שאני מסוגלת ללבוש. וזה יכול להיות אלגנטי, מחמיא ונשי, והולך מעולה עם עקבים. ג'ינס כהה וצמוד? לא יכולה לחשוב על לשים ג'ינס. הם מחכים יפה בפינה לפחות עד אוקטובר...
 

newKiticat

New member
כל פעם שאני מעיזה עם ג'ינס

אני חוזרת הבייתה רק כדי "לקלף" אותו ממני... בחום הזה....
 

לי וולף

New member
ביקור נעים ../images/Emo140.gif

מ"הכרותי" איתך, אני חושבת שתסתדרי מצוין גם עם הלחות והחום; כל המקומות ממוזגים (ולכן מטפחת צוואר דווקא יכולה להיות מאוד שימושית) ולהבנתי תהיי בצפון (יחסית...) שם קצת פחות חם. חוץ מזה... יש קצת הקלה בחום
לא נראה לי שיש לך בעיה להיות אובר-דרסד, כך שזה לא אישיו בכלל. תלבשי מה שאת אוהבת ותהני מהביקור. שנה טובה
 

תיקתקית

New member
לדעתי היית צריכה לוותר על המכופתר והשחור

והמטפחות. אין לז המקום בחום הזה וזה נראה מגוחך.. את צריכה בהיר, אוורירי וקצר. שמלות קיציות, חצאיות מתנפנפות וחולצות קצרות ולא מעיקות מדי. תקני בארץ...
 
לקנות בארץ??? עם המחירים האלו???

אי אפשר לקנות בישראל שום דבר כמעט. היום הסתובבתי קצת בין חלונות ראווה בכרמל ומה אני אגיד לכן..... ישראל זה לא מקום לשופינג... אבל נראה אולי מחר אמצא משהו מעניין (אם כי את מעט הכסף שאני יכולה להרשות לעצמי לבזבז כאן אני מעדיפה לשפוך על דיסקים DVD וספרים בעברית).... בינתיים הערב ירדנו לטיילת חוף דדו בחיפה לשתות קפה ולנגב חומוס והיה נחמד מאד. הייתי עם חולצת טריקו לבנה עם שרוולים מעניינים שעשויים משכבות על שכבות של בד לבן, מכנסיים שחורים בגיזרת ג'ינס ישרה, מוקסינים שחורים וצעיף ויסקוזה ארוך בהדפס עור נחש כרוך על הצוואר. הסתכלו עליי קצת משונה אני חושבת אבל אני הרגשתי נהדר....
 
זה מאד תלוי איפה ../images/Emo13.gif

אני מסכימה איתך שבחו"ל ברשתות המרכזיות ההיצע יותר טוב יותר זול, ויותר מתאים לכיס ושיש בגדים שמתאימים בהחלט לסגנונו שונים בעוד שבארץ יש בדר"כ מיינסטרים אחד, שכולן נסחפות אחריו, והמכירות בחנויות בהתאם. עם זאת, אם את כן רוצה לקנות, שווה לקפוץ אולי לת"א (בחייפה אני פשוט לא מכירה) לחלק מהמעצבים המקומיים, למכירות קטנות ויש מציאות יפות ולא יקרות, שעשויות גם להתאים לסגנון שאת אוהבת.
 
למעלה