מחר אני חוגגת

new ring

New member
מחר אני חוגגת

שבוע לניתוח. להזכירכם- עברתי ניתוח טבעת...... 1.ד"ר סובחי אמר לי שאני יכולה להתחיל עם כלכלה רכה משבוע לניתוח ולא התאפקתי ואכלתי עכשיו גביע שלם של גבינה!!!!!!!!!!!!!! אני מאוד מקוווה שזה לא יזיק לי!! 2.יומיים אחרי הניתוח שאלתי בפורום אם זה נורמלי הגרעפסים ה-כ-ו-א-ב-י-ם שיש לי ואופירה ענתה לי שזה בגלל שהגז יוצא, אבל ישי לי שאלה אחרת- כמ הזמן לוקח לגז לצאת????????????? זה כואב! 3.באחד החתכים הקטנים יוצא לי קצת הפרשות צהובות (מוגלה?!), מה אמורים לעשות? 4.התחלתי 'לזוז' קצת אחרי הניתוח, ואני רק מתחילה ללכת ומיד כואב לי צד שמאל, לא באזור של הניתוח, אלא יותר למטה (טחול?!!) וגם אני מתנשפת נורא, משהו שלא היה לי לפני הניתוח.... אני מקווה שהתופעות הנ"ל הולכות לעבור לי באיזשהו שלב ובקרוב. מה אמורים לעשות כדי שיחלפו? עוד שאלה- האם צריך לקחת ויטמינים/תוספי תזונה ע"מ לנהל אורח חיים בריא עם הטבעת??? (קשה לי להשלים עם העובדה שאני לא יכולה לאכול פירות) בהצלחה רבה לכולם ותודה! מטובעת חדשה מאוד.
 

אופירA

New member
מנהל
שבוע לניתוח

אם הגבינה עברה, אז הכל טוב. אם כאבי הגרעפסים לא פוחתים ואף מתגברים - לפנות לרופא ולשאול. הפרשות צהובות בצלקות - מקובל, אבל טוב שאחות קופ"ח או הרופא יראו את זה (כמה זה רציני), וישקלו אם לטפל במשחה אנטיביוטית. אם זה נראה לך סתם ולא רציני, את יכולה למרוח משחה אנטיביוטית כלשהי על דעת עצמך. אם כואב לך - אל תעשי עדיין פעילות גופנית. תני לגוף לנוח. את עשויה להרגיש חולשה עד חודש ויותר מהניתוח. למה לא יכולים לאכול פירות? עכשיו עוד לא, אבל אחרי ההחלמה, למה שלא תאכלי פירות? אם תתקשי בלעיסתם - תוכלי לשתות מיצי פירות. לפי הצורך. הדיאטניות ממליצות לקחת מולטיויטמין כדי לכסות את חסר הוויטמינים. הרופאה שלי מעדיפה לקחת תוספי ויטמינים רק אם רואים חוסר בבדיקות דם. צריך לעשות בדיקות דם לחוסרים תזונתיים כל 4 חודשים (ולפחות כל חצי שנה) במהלך הרזייה משמעותית. מולטיויטמין מכסה את הויטמינים שלא יודעים לבדוק אותם בבדיקות הדם.
 

new ring

New member
אני מקווה שאני

לא עושה יותר מידי שטויות עם הטבעת, רק היום היה מותר לי להתחיל לאכול וכבר אכלתי איזה 4 מנות מרק, 5 פרוסות בטטה אפויה (דבר שבכלל אסור לי ) רסק תפו"ע עם רסק אגסים, ו-4 תאומים (מעדנים קטנים כאלה של תינוקים-גבינה בטעם תות) עכשיו אני מלאה ואין לי כח לזוז! אני מקווה שלא השתוללתי יותר מידי! *מותר אבוקדו מרוסק בכלכלה רכה?
אני מאדמאדמאדמאד מקווה שלא יותר מידי השתוללתי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! יומטוב לכולם!!!!!
 

שמחה37

New member
חמודה

לא מתמצאת במה מותר לך לאכול אבל אני רואה שציינת שאכלת דברים שאסור לך. בבקשה ממך אל תעשי את זה הגוף שלך עבר פעולה כירורגית וחלק מהצלחה הניתוח זה "להשמע להוראות" מה שאסור לא עושים באמת שאין לי מושג עם השתוללת אבל כדי שלא תכשלי בניתוח עדיף שבאמת תעשי רק מה שמותר. בהצלחה והחלמה מהירה שמחה
 

אופירA

New member
מנהל
אבוקדו מרוסק מותר

כל מה שאכלת היה מותר. את הבטטה פשוט היית צריכה למעוך, וחסל. וזה מה שתעשי בהמשך. סביר שאת רעבה מאוד, ולשיטתי צריך לאכול כמה שרעבים, עד שמתחיל תהליך הניפוח. רצוי רק לאכול לאט ובנחת, כי בכל זאת הגוף עבר טראומה, והקיבה עברה מלחמה.
 

shelly115

New member
בהצלחה.. ולגבי כלכלה רכה

לדעתי זה כולל גבינה\יוגורט\רויון\מרק צח\ פירה תפו"א ופירה בטטה. כמובן שמהנ"ל אפשר לשדרג הכוונה תפו"א מרוסק\ מבושל ברוטב במקום פירה.. בטטה אפויה בתנור וכו' כל עוד את אוכלת דברים רכים ברמה שהם ישר מחלקים לגרון, המלצה חמה על כל היוגורטים לשתיה כמו YOU של טרה או יוגרוט לשתייה מחלבנה וכו'. רדי והצליחי!!! נ.ב תשאלי כל שאלה... אנחנו פה...
 
למעלה