והסיפור על חסה
כביש חסה היה ידוע ככביש הנטוש בעולם (יותא משיבטה שבתחנת האוטובוס שלה נכתבה הכתובת המפורסמת:"שיבטה קיימת והעולם שותק"), ולצאת הביתה בשבת ויותר מזה לחזור בזמן ביום ראשון, היו סיוט כזה שהיו כאלו שויתרו על החופשה ונשארו. ביום ראשון בצהרים מביא הרס"ג גד שלי את החבר'ה שאחרו וכולם עמדו בטור ארוך ליד לשכת המפקד למשפט. הראשון נכנס למשפט: המפקד. הצלחתי להגיע בזמן עד גבעה 69 אבל משם אין כלי רכב, אין, בסוף הצלחתי לתפוס איכר עם סוס ועגלה והוא הביא אותי לבסיס. אבל הוא נסע כל כך לאט כי הוא היה עמוס תירס שאחרתי, מה לעשות. קיבל נזיפה ויצא. הראשון סיפר לשני מה היה, נכנס השני ואמר: המפקד. הצלחתי להגיע בזמן עד גבעה 69 אבל משם אין כלי רכב, אין, בסוף הצלחתי לתפוס איכר עם סוס ועגלה והוא הביא אותי לבסיס. אבל הוא נסע כל כך לאט כי הוא היה עמוס תירס שאחרתי, מה לעשות. קיבל נזיפה ויצא. נכנס השלישי ואמר: המפקד. הצלחתי להגיע בזמן עד גבעה 69 אבל משם אין כלי רכב, אין, בסוף הצלחתי לתפוס איכר עם סוס ועגלה והוא הביא אותי לבסיס. אבל הוא נסע כל כך לאט כי הוא היה עמוס תירס שאחרתי, מה לעשות. קיבל נזיפה ויצא. וכך כולם עד האחרון. נכנס האחרון ואמר: המפקד... המפקד מתערב: כן, כן אני יודע, לא היה רכב נסעת בעגלת תירס... החייל: לא המפקד. אבא שלי עו"ד, ויש לנו כסף וההורים קנו לי לארק חדשה לקראת הגיוס. הגעתי בזמן, אבל מה לעשות, מיד אחרי גבעה 69 היתה שיירה ענקית של עגלות רתומות לסוסים ומוסילות תירס שלא יכולתי לעקוף, וכך אחרתי.....