מחקר על שינה

מיכלי56

New member
מחקר על שינה

אודה מאוד אם תמלאו את השאלון המצורף,הוא אנונימי לגמרי ויעזור לסטודנט לסיים את המחקר שלו בנושא.
חוץ מזה , ממילא אין ארועי מזג אויר משמעותיים אז מה אכפת לכם להעביר את הזמן

https://docs.google.com/forms/d/1wUxSVwf6cJDdGrhiAim2o5VIxVGiY_o3_9zj3nWZAxE/viewform
 

argamon

Member
ניסיתי להשיב:

בהתחלה זה היה נחמד ומובן כאשר צריך לסמן בעיגול מה שאני בוחר.
> ראיתי את"שאלות כרונוטיפ" אז ראשית אזכירך שאנו חיים במדינה דוברת עברית ואני לא מבין את המילה הסינית ספרותית הנקראת "כרונוטיפ" ולדעתי 80 אחוז מאזרחי המדינה לא יודעים מה זה ואת מוזמנת להעלות שאלות במילות עבריות ולא סיניות.
> ואז הגעתי לסרגל הצהוב וניסיתי מספר פעמים להבין מי נגד מי בסרגל ונכשלתי והחלטתי לוותר על מילוי השאלון שאולי מובן לך אבל לא ידידותי ומובן לכולם. ההסבר לגבי הסרגלים הצהובים, קטסטרופלי, ואולי בוגרי אוניברסיטה ומספר לא בוגרי אוניברסיטה יבינו את השימוש בו. את מוזמנת להעלות בפעם הבאה שאלון ידידותי המובן לכולם.
> לבסוף , למרות שלא מדובר בשנות ההשכלה שלי, אני מוחה על כך שאין מקום לסמן השכלה יסודית, וגם לא מובן לי מה הקשר לשינה ולהשכלה שלי. האם את קובעת לפי ההשכלה מה רמת המשיב? אספר לך שאני מקשיב כל יום ברדיו לשדרן מפורסם מאד שהוא גם עיתונאי ובעל מקצועות נוספים שסיים את לימודיו בכיתה ו' ביסודי ולמרות זאת אין הרבה אנשים הכי משכילים במדינה שמגיעים לרמת המשכל שלו. אגב ידוע שאינשטיין היה תלמיד גרוע ומאכזב במתמטיקה, בבית הספר היסודי. אז למה אין סימון לבוגרי יסודי? לדעתי שאלת ההשכלה מיותרת בשאלון והעובדה שאין מקום למלאות השכלה יסודית , זה בכלל קיפוח.
> אשמח למלאות שאלון חדש, ידידותי להבנה ולא מקפח ועדיף שיהיה בלי שאלה על השכלה כשמדובר בשינה.
 
מיכלי, למען האמת גם אני התחלתי לענות ואז משהו ייאש אותי

והפסקתי. לא זוכרת מה כרגע. אם זה חשוב אבדוק שוב.
 
למעלה