מחפש תמונות של אוטבוסים...

מצב
הנושא נעול.

TzachYa

New member
מחפש תמונות של אוטבוסים...

מחפש תמונות של אוטבוסים...
שלום לכולם! אני מתכנן לבנות משחק חדש שייקרא BUS TYCOON (אני מקווה שכבר אין אחד כזה...), ואני מחפש תמונות של אוטובוסיםת שם הדגם שלהם ומחיר (לא חובה). אם מישהו מכיר אתר כזה או אתרים כאלה בבקשה להשאיר תגובה או לשלוח לי לאימייל. תודה TzachYa
 
אז ככה כמה דברים

מחפש תמונות של אוטבוסים...
שלום לכולם! אני מתכנן לבנות משחק חדש שייקרא BUS TYCOON (אני מקווה שכבר אין אחד כזה...), ואני מחפש תמונות של אוטובוסיםת שם הדגם שלהם ומחיר (לא חובה). אם מישהו מכיר אתר כזה או אתרים כאלה בבקשה להשאיר תגובה או לשלוח לי לאימייל. תודה TzachYa
אז ככה כמה דברים
בקישורים של הפורום הסתקלתה ובגלריות ותמיד אפשר לשאול בפורום על אחד מיוחד ? ועל המשחק הזה כבר שמתה? TRAFFIC GIANT זה משחק שאתה מנהל חברה של תחבורה ציבורית וזה מאוד נחמד אבל אם תבנה משחק שבונים מפעל לאוטובוסים זה היה יפה מאוד
 

טוארג

New member
מה זה הטראפיק ג'איינט ואיך אפשר

אז ככה כמה דברים
בקישורים של הפורום הסתקלתה ובגלריות ותמיד אפשר לשאול בפורום על אחד מיוחד ? ועל המשחק הזה כבר שמתה? TRAFFIC GIANT זה משחק שאתה מנהל חברה של תחבורה ציבורית וזה מאוד נחמד אבל אם תבנה משחק שבונים מפעל לאוטובוסים זה היה יפה מאוד
מה זה הטראפיק ג'איינט ואיך אפשר
להשיג אותו?
 
זה משחק נחמד אני

מה זה הטראפיק ג'איינט ואיך אפשר
להשיג אותו?
זה משחק נחמד אני
לא בידוק יודע היכן אפשר להשיג אבל אפשר לנסות להוריד דרך כל מני תוכנות לשיתוף קבצים או בחנויות המחשבים בשויל לשחק במשחק צריך לדעת טוב אנגלית כי יש שם הרבה דברים מציקים
 

איליה.

New member
משחק ענק!

זה משחק נחמד אני
לא בידוק יודע היכן אפשר להשיג אבל אפשר לנסות להוריד דרך כל מני תוכנות לשיתוף קבצים או בחנויות המחשבים בשויל לשחק במשחק צריך לדעת טוב אנגלית כי יש שם הרבה דברים מציקים
משחק ענק!
המשחק הכי טוב בעולם חוץ מ-Transport Tycoon
 

איליה.

New member
בונים קווים של רכבות, אוטובוסים,

מזה Transport Tycoon מה עושים שם ?
בונים קווים של רכבות, אוטובוסים,
משאיות, מטוסים ואניות. מתחילים ממפה שעליה ישובים. הישובים גדלים עם השנים. אפשר למקם תחנות אוטובוס, תחנות רכבת וכד', וכן לסלול כבישים ומסילות. בנוסף קונים ציוד נייד (אוטובוסים, משאיות, רכבות...), ולכל אחד כזה אתה קובע על איזה קו הוא יסע. כל קו מוביל נוסעים או סחורה, אתה יכול לקבוע מה להוביל על פי הביקוש. כשיש לך מספיק כסף, אפשר לבנות מערכת שלמה של קווי רכבת עם סמפורים, גשרים, וממש מחלפים שלמים.
 
איזה יופי אני הורדתי אותו אבל הוא

בונים קווים של רכבות, אוטובוסים,
משאיות, מטוסים ואניות. מתחילים ממפה שעליה ישובים. הישובים גדלים עם השנים. אפשר למקם תחנות אוטובוס, תחנות רכבת וכד', וכן לסלול כבישים ומסילות. בנוסף קונים ציוד נייד (אוטובוסים, משאיות, רכבות...), ולכל אחד כזה אתה קובע על איזה קו הוא יסע. כל קו מוביל נוסעים או סחורה, אתה יכול לקבוע מה להוביל על פי הביקוש. כשיש לך מספיק כסף, אפשר לבנות מערכת שלמה של קווי רכבת עם סמפורים, גשרים, וממש מחלפים שלמים.
איזה יופי אני הורדתי אותו אבל הוא
לא פעל אצלי
 

tzvika pick

New member
משחק אדיר! ../images/Emo32.gif

בונים קווים של רכבות, אוטובוסים,
משאיות, מטוסים ואניות. מתחילים ממפה שעליה ישובים. הישובים גדלים עם השנים. אפשר למקם תחנות אוטובוס, תחנות רכבת וכד', וכן לסלול כבישים ומסילות. בנוסף קונים ציוד נייד (אוטובוסים, משאיות, רכבות...), ולכל אחד כזה אתה קובע על איזה קו הוא יסע. כל קו מוביל נוסעים או סחורה, אתה יכול לקבוע מה להוביל על פי הביקוש. כשיש לך מספיק כסף, אפשר לבנות מערכת שלמה של קווי רכבת עם סמפורים, גשרים, וממש מחלפים שלמים.
משחק אדיר!

הייתי מכור למשחק הזה במשך שנה, אולי אפילו יותר... יצא לך לשחק בגרסת הDelux שלו? יצא לך להשתמש בPATCH של המשחק?
 

tzvika pick

New member
הPATCH מאפשר לשנות כל מיני אפשרויות

Deluxe - כן!!!

מה עושה ה-patch?
הPATCH מאפשר לשנות כל מיני אפשרויות
במשחק, שאי אפשר לשנות בגרסא הרגילה. לדוגמא, אפשר לשנות את ההגבלה ל80 כלי רכב בו-זמנית, או לחבר יותר מקטר אחד לכל רכבת. ממש נחמד.. הנה הקישור לאתר של הPATCH:
 

טוארג

New member
יש מצב שתוכל לשלוח לי את זה באימייל

אפשר עדיין לא למצוא עותקים של המשחק
באתר המכירות EBay. ואם אתה רוצה, אחרי כיווץ הוא תופס משהו כמו 6 מגה..
יש מצב שתוכל לשלוח לי את זה באימייל
? אני מחפש את הגרסה המלאה בטירוף!! הdemo מעצבן, הוא פשוט נגמר אחרי כמה זמן...
 

TzachYa

New member
משחק מיושן

בונים קווים של רכבות, אוטובוסים,
משאיות, מטוסים ואניות. מתחילים ממפה שעליה ישובים. הישובים גדלים עם השנים. אפשר למקם תחנות אוטובוס, תחנות רכבת וכד', וכן לסלול כבישים ומסילות. בנוסף קונים ציוד נייד (אוטובוסים, משאיות, רכבות...), ולכל אחד כזה אתה קובע על איזה קו הוא יסע. כל קו מוביל נוסעים או סחורה, אתה יכול לקבוע מה להוביל על פי הביקוש. כשיש לך מספיק כסף, אפשר לבנות מערכת שלמה של קווי רכבת עם סמפורים, גשרים, וממש מחלפים שלמים.
משחק מיושן
ראיתי את המשחק ולדעתי הוא מיושן ולא ממש ברור. המשחק שאני אבנה הוא כזה שכל אחד יוכל לשחק בו וזוית הראייה תהיה שונה ויותר ברורה ויפה.
 

איליה.

New member
קודם תבנה ואז נדבר

משחק מיושן
ראיתי את המשחק ולדעתי הוא מיושן ולא ממש ברור. המשחק שאני אבנה הוא כזה שכל אחד יוכל לשחק בו וזוית הראייה תהיה שונה ויותר ברורה ויפה.
קודם תבנה ואז נדבר
 

צחקן

New member
שלום לך!.

מחפש תמונות של אוטבוסים...
שלום לכולם! אני מתכנן לבנות משחק חדש שייקרא BUS TYCOON (אני מקווה שכבר אין אחד כזה...), ואני מחפש תמונות של אוטובוסיםת שם הדגם שלהם ומחיר (לא חובה). אם מישהו מכיר אתר כזה או אתרים כאלה בבקשה להשאיר תגובה או לשלוח לי לאימייל. תודה TzachYa
שלום לך!.
ב"ה היתי מציע שתוסיף רכבות ומטוסים ובגרפיקה יותר טובה מהTYCOON TRANSPORT. נכון שלו יש גרפיחקה יחסית טובה אבל... . כמו כן היתי ממליץ להוסיף עוד סוגים של משאיות עם שנה, מהירות וכו'..... . שההלואות יהיו גדול ות (600,000,000,000, ש"ח לפחות במקסימום אל תשכח שהמיחיר חייב להיות כמו באמת ). תעשה דגמים עירוניים וובין עירוניים, מרכבים שונים, וחברות שונות עם אטובוסים מקבילים. וזה העצות שלי... .
 

TzachYa

New member
תודה על הרעיונות!

מחפש תמונות של אוטבוסים...
שלום לכולם! אני מתכנן לבנות משחק חדש שייקרא BUS TYCOON (אני מקווה שכבר אין אחד כזה...), ואני מחפש תמונות של אוטובוסיםת שם הדגם שלהם ומחיר (לא חובה). אם מישהו מכיר אתר כזה או אתרים כאלה בבקשה להשאיר תגובה או לשלוח לי לאימייל. תודה TzachYa
תודה על הרעיונות!
אני אחשוב על כל הרעיונות שנראים לי נחמדים אבל איפה אפשר למצוא שמות ותמונות של אוטובוסים אמיתיים והמחירים שלהם? אני חייב חומר למשחק כי אני לא יכול להמציא הכל לבד ואין לי גרפיקאים או אנשים שעוזרים לי. תודה TzachYa
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה