מחפש תוכנה ללכידת מסך - פשוטה

gili666

New member
מחפש תוכנה ללכידת מסך - פשוטה

קלה וחינמית כזו שתאפשר לי לצלם חלק בלבד ורצוי גם מעט פונקציות עריכה חשוב שתהיה פשוטה אין צורך בלכידת וידאו אלא במסך/חלק פשוט תודה [-:
 

gili666

New member
תודה , הורדתי ואבדוקמצאתי אחת נוספת

את שניהם אבדוק מאוחר יותר [עכשיו הולכים לים [-: ]
 

p k a k

New member
תפיס תמונה.. ../images/Emo12.gif

בכדי לצלם מסך שלם לחץ printscreen. בכדי לצלם חלון ספציפי אשר פתוח לחץ alt+printscreen. בכדי לערוך את התמונה השתמש ב-paint brush או בכל תוכנת עריכת תמונות אחרת.
 

gili666

New member
לך תשמור חלק מסוים מהמסך ע"י הצייר.

סיפור מהסרטים יש תוכנות חביבות שעושות זאת בלחיצת כפתור [-: שומרות לך את זה מול הענים ומאפשרות לך עיבוד ראשוני קלילות ואינטואיטיביות אז למה להסתרבל?! [-:
 

p k a k

New member
עד כה לא הבנתי בדיוק...

מהו הקושי ב-Pbrush, או לחילופין לאן בדיוק אתה חותר, ולכן אפרוש בשיא.
העיקר שיהיו לך חיים קלים.
 

TriPax

New member
../images/Emo58.gif ממש לא מסובך עם paint!

1) אם אתה לוחץ על ALT יחד עם PRNT SCREEN, מה שנתפס זה רק החלון האקטיבי. 2) מתוך הצייר אתה יכול בקלות לסמן עם מסגרת את החלק הלרוונטי לך, ללחוץ CTRL+C (להעתיק אותו), CTRL+N ואז רק על "N" (כדי לפתוח חלון חדש), ואז על CTRL+V (כדי להדביק) וקיבלת את מה שרצית. !Nice'n'Easy
 

gili666

New member
למה לסוע בארקטור כשאפשר לסוע בפורשה

טרקטור: 1.ללכוד מסך 2. לחפש את הצייר ולפתוח אותו 3. להעתיק לצייר [שיעלה הודעה שהגודל לא מתאים ןיהיה צורך לאשר לנודניק] 4. לפתוח צייר נוסף 5. לחזור לצייר ולחתוך את הקטע בו מעונינים 6. לחהור לציר השני ולהעתיק במקום זאת יש פורשה: 1. מסמנים עפ העכבר את הקטע בו מעונינים והוף יש תמונה האיש עם הטרקטור עדין לא הספיק לפתוח את הצייר [למרות שהוא מנוסהביותר] ואני הבלתי מנוסה בגלל הפורשה כבר סימתי [-:
 

TriPax

New member
../images/Emo58.gif אני לא אוהב ארקטורים!

אבל טרקטורים זה כבר יותר נחמד. אני פשוט מעדיף לעבוד עם תוכנה שכבר מותקנת מאשר לפתוח עוד אחת וללכוד דרכהת במידה ומדובר במשהו פשוט. למרות שמותקן אצלי גם SnagIt, אבל אותה אני שומר לCaptures מתקדמים יותר או כאלה שאני רוצה לשים גם חצים וסימנים אחרים. ענין של הרגלי עבודה. חוץ מזה, אני עושה את זה ממש מהר
 

rotema8

New member
תנסה את Cropper

http://blogs.geekdojo.net/brian/articles/Cropper.aspx בברכה רתם
 
למעלה