מחפש שותף לסופר דריפטר

מחפש שותף לסופר דריפטר

אני מחפש שותף לרכישת סופר דריפטר שיבנה מדריפטר קיים פלוס קיט סופר דריפטר, ומנוע 912 בן כ-100 שעות. עלות כוללת בסביבות $32K. המטוס אמור לחנות בראשון לציון. אנא צרו קשר בטלפון 054-4349037.
 

דש1

New member
עצמון סופסוף עשית זאת - מזל טוב

אגב - קבלתי הצעת מחיר מ ICP על הסוואנה החדשה עם הכנף המדהימה (לא נכתוב מהירות מעינה בישה של מנת"א) - רק 38,500 אירו!! (כמובן שצריך להוסיף מע"מ ותוספות - זה יגיע ל 50K$)- לתשומת לבך אפרופו 32K לדריפטר...
 
מחיר סטנדרטי או מחווה

להזמנה ראשונה בארץ הקודש???????? זה נראה מחיר שפוי ביותר לאור האלטרנטיבות . מאחל לכולנו לראות מטוס זה במהרה טס בארץ !!!!!! נראה על פניו שזה הולך להיות הגיפ האווירי לחמש השנים הבאות. עלךה והצלח אורי אמיתי
 

דש1

New member
אורי - קרא בבקשה.....

שלחתי לך ולכל חברינו בעלי הסוואנה mail חשוב - צריך לעקוב בימים הקרובים דרך פורום [email protected] וללמוד את המשמעות. יכול להיות שהנסיבות לא כלליות וניתן להרגיע אבל בכל זאת... אגב בסוואנה החדשה אין בעיה כזו מאחר וזו כנף אחת tip to tip בחיבור עילי.
 

ZeevRozenek

New member
הסיפור על הסוואנה

לאחר שיחה הבוקר עם ICP : המדובר בקיט, שבעליו בקש מהמפעל תומכת כנף נוספת לאחר שהראשונה נזוקה בשעת ההרכבה. זאב
 
לא ברור מה אתה אומר

זה קיט חדש?? זה קיט משומש?....... מטוס חדש??? מטוס משומש??? אם זה קיט שהתומכת ניזוקה בזמן ההרכבה אז מה זה שייך להצעת המחיר שדורון קיבל??? אנא הסבר אורי אמיתי
 

דש1

New member
הפורום

כתובת האתר היא: groups.yahoo.com/group/savannahaircraft כנס, הרשם, קבל password ואז א. תהיה רשאי לקרוא את כל התכתובות (ולהכנס לאלבום התמונות) וכן תתחיל לקבל את כל ההודעות אליהן אתה מגיב דרך הכתובת שנתתי לך אתמול. נכון להיום: מתברר שמנת"א הנורבגי הוציאו דו"ח ראשון על פיו היה כשל בפחית המחבר של ה strut (התמוכה האלכסונית הקדמית) ל spar (קורה ראשית). יכול להיות שהאוירון ביצע תמרון ב g גבוה ?! ICP הוציאו הודעת קירקוע בינלאומית ולפחות בארה"ב יצאה הודעת קירקוע גם ל ZENAIR. ההודעה יצאה לכל הדילרים וכך גם לדודי ורניק. אתמול התקבלה הוראת מנת"א שלנו בנדון. אני מניח שתוך מספר ימים הכל יתבהר ויסתדר. אגב: ה mail ששלחתי לך חזר - שינית משהו?
 
תודה על הברכות!

בינתיים רק קבלתי את ההחלטה, אבל נראה שהדרך לסופר דריפטר עוד ארוכה... אפרופו סואנה ושאר מטוסים סגורים - הגעתי למסקנה שדריפטר זה הדבר האמיתי.
 
רמי מה ההבדלים בין סופר דריפטר

לדריפטר רגיל 582 השאלה האם זה כדאי להשקיע 20000 דולר בקיט שינוי+מנוע 1)מנוע ארבע פעימות יותר אמין יותר כוח טיפול כל 100 שעות(חיסכון לטוח ארוך) אבל אני לא מבין למה כולם מתלהבים מסופר דריפטר? ולמה לא מספיק הדריפטר הרגיל עם מנוע 582 מהסוג החדש(ראש כחול) תודה
 
טסת פעם עם ראש כחול??????

אתה יודע כמה זה מסוכן לטוס עם ראש כחול??? המחשבות שלך כל הזמן מעורפלות (ראש כחול-זוכר) אתה על סף הזדקרות..... (למי שזה עוד עובד) ובכלל אין לך שליטה ממש מלאה על הכלי!!!! סיבות מספיק טובות למה לא לטוס עם ראש כחול וחוץ מזה מי שמיילל על מחירי הטיסה בארץ להלן עידכון על מחירי הטיסה בהולנד הקסומה מחיר לזרים יעני לא חברי מועדון צסנה 172 רגילה 183 יורו שעה מדריך צמוד (אין כל אפשרות אחרת) כ- 85 יורו שעה סך הכל 266 יורו שעה שזה אומר כ- 1500 שח שעה אז רוצו בהמוניכם להרצליה ונשקו למפעילים את ידיהם לפני שהם יאמצו את המודל ההולנדי. אגב- באופן לא מפתיע כמעט ואין להם חניכים וחוץ מזה הנוף מטריף אז זה כצת הקל על כאבי הגב שנבעו מאזור הארנק בברכה אורי אמיתי
 
שדה דשא חביב שנמצא

דרום מזרח לאמסטרדם כחצי שעה נסיעה. לשדה קוראים (קורעים) Hilversum
 

ZeevRozenek

New member
אורי - טעית בשדה

HILVERSUM מלא סנובים. היית צריך ללכת למקום שנקרא LELYSTADT כ-60 קמ צפון מזרח לאמסטרדם. שדה גדול (סלול) עם כמה וכמה בתי ספר וחברות השכרה שמתחרות ביניהן. אני שכרת שם לפני כמה שנים C-152 לא זוכר מחיר, קצת יותר גבוה מפה) וטסתי לבד אחרי צ'ק עם מדריך. אלא מה, הנהלת השדה מחייבת שם על כל נחיתה, עם תעריף גבוה יותר בסוף שבוע, לדאבוני. המדריך עשה לי 3 T&G פלוס נחיתה סופית, וחייבו אותי בסוף על 5 נחיתות. (כולל שלי, לאחר ההשכרה) . הקפה בחינם, בתוספת ביסקוויט אחד . זאב
 

רן בג

New member
יונתן..שאתה תשאל שאלות כאלה?

"הראש הכחול"... אם למדת שיווק פעם שמעת על המושג "פילוח" או "מיצוב" המוצר..(מי שיודע לומר זאת בננשלנתיות במסגרת שיחה רגילה סימן שהוא איש שיווק) אז רוטקס החליטו לשנות קצת את מערכת הקירור ב-582 לשים טרמוסטט (שבראש הרגיל אנו היינו מוציאים אותו בארץ) ולצאת במנוע "חדש" יותר. כל המנועים שהלכו בשלוש השנים האחרונות בארץ היו "ראש כחול" כך שלא ממש צריכים להתרגש בגין זאת. להבדל בין המטוסים יענו "הדריפטראים" שכל אחד בטוח שהמטוס שלו הוא הטוב ביותר (כולם טועים...שלי הוא הטוב ביותר כמובן...עוד מעט..)
 

רמי בר1

New member
ההבדלים,אז ככה:הרגיל משייט ב55

הסופר ב-75 ,הרגיל צורך בין 18 ועד 20 ל/ש ועוד 2% שמן והסופר בין 11 ל-13 ל/ש,הטיפולים השוטפים כל 100 שעות פלגים,שמן ,ומסנן ושיפוץ כללי כל 1500 ש' או 15 שנה,וזה לעומת 582 שאתה בטח מכיר. הכוח בהמראה ובנסיקה לא דומה בכלל,המדפים שנותנים אפשרות לנגיעה בנקודה בנחיתה,והאמינות. החסרונות:הסופר מגלגל קצת יותר לאט,והמחיר.
 
למעלה