מחפש רעיונות למקום מפגש משפחתי

  • פותח הנושא zurih
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

zurih

New member
מחפש רעיונות למקום מפגש משפחתי

מחפש רעיונות למקום מפגש משפחתי
אני מקווה שרני בפורום הנכון... אמי באר-שבעית. אחותי מחולון ואני מנתניה. עד עכשיו היינו נפגשים בכיף בשבתות (על כוס קפה ומלא אוכל...) במפגש יד-מרדכי. המקום היווה נקודת מפגש מעולה בגלל מיקומו הפחות או יותר באמצע הדרך. מאז שהקאסמים נוחתים בתדירות גבוהה, אנחנו מחפשים משהו דומה בכביש קרית גת - צומת אשדוד. האם אתם מכירים מקום כזה שפתוח בשבת ואינו עושה עניין (מציק) ממשפחה שבאה לשעתיים על כוס קפה ועוגה?
 

ה דרומי

New member
דקתם במקרה במסמיה יש שם קומפלקס

מחפש רעיונות למקום מפגש משפחתי
אני מקווה שרני בפורום הנכון... אמי באר-שבעית. אחותי מחולון ואני מנתניה. עד עכשיו היינו נפגשים בכיף בשבתות (על כוס קפה ומלא אוכל...) במפגש יד-מרדכי. המקום היווה נקודת מפגש מעולה בגלל מיקומו הפחות או יותר באמצע הדרך. מאז שהקאסמים נוחתים בתדירות גבוהה, אנחנו מחפשים משהו דומה בכביש קרית גת - צומת אשדוד. האם אתם מכירים מקום כזה שפתוח בשבת ואינו עושה עניין (מציק) ממשפחה שבאה לשעתיים על כוס קפה ועוגה?
דקתם במקרה במסמיה יש שם קומפלקס
של תחנת דלק אלון. או מול הקמפלקס יש מסעדה ותחנת דלק.
 

ה דרומי

New member
בדרך כלל אבל מומלץ לצלצל ולשאול

מחפש רעיונות למקום מפגש משפחתי
אני מקווה שרני בפורום הנכון... אמי באר-שבעית. אחותי מחולון ואני מנתניה. עד עכשיו היינו נפגשים בכיף בשבתות (על כוס קפה ומלא אוכל...) במפגש יד-מרדכי. המקום היווה נקודת מפגש מעולה בגלל מיקומו הפחות או יותר באמצע הדרך. מאז שהקאסמים נוחתים בתדירות גבוהה, אנחנו מחפשים משהו דומה בכביש קרית גת - צומת אשדוד. האם אתם מכירים מקום כזה שפתוח בשבת ואינו עושה עניין (מציק) ממשפחה שבאה לשעתיים על כוס קפה ועוגה?
בדרך כלל אבל מומלץ לצלצל ולשאול
אלונית לרוב פתוח 24 שעות. וד.א קסאמים בתור אחד שגר צמוד לא שומע כלום האזור שקט .ועם מתאים לכם אז גם פארק אשכול שהוא טיפונת דרומה.
 

ה דרומי

New member
מצורף לינק שלהם מ"ס 43 שם

מחפש רעיונות למקום מפגש משפחתי
אני מקווה שרני בפורום הנכון... אמי באר-שבעית. אחותי מחולון ואני מנתניה. עד עכשיו היינו נפגשים בכיף בשבתות (על כוס קפה ומלא אוכל...) במפגש יד-מרדכי. המקום היווה נקודת מפגש מעולה בגלל מיקומו הפחות או יותר באמצע הדרך. מאז שהקאסמים נוחתים בתדירות גבוהה, אנחנו מחפשים משהו דומה בכביש קרית גת - צומת אשדוד. האם אתם מכירים מקום כזה שפתוח בשבת ואינו עושה עניין (מציק) ממשפחה שבאה לשעתיים על כוס קפה ועוגה?
מצורף לינק שלהם מ"ס 43 שם
זה הטלפון
 

elians

New member
יש גם את מנטה

מחפש רעיונות למקום מפגש משפחתי
אני מקווה שרני בפורום הנכון... אמי באר-שבעית. אחותי מחולון ואני מנתניה. עד עכשיו היינו נפגשים בכיף בשבתות (על כוס קפה ומלא אוכל...) במפגש יד-מרדכי. המקום היווה נקודת מפגש מעולה בגלל מיקומו הפחות או יותר באמצע הדרך. מאז שהקאסמים נוחתים בתדירות גבוהה, אנחנו מחפשים משהו דומה בכביש קרית גת - צומת אשדוד. האם אתם מכירים מקום כזה שפתוח בשבת ואינו עושה עניין (מציק) ממשפחה שבאה לשעתיים על כוס קפה ועוגה?
יש גם את מנטה
מסעדה ותחנת דלק בצומת הדרומית של קרית מלאכי , אחרי קסטינה / צומת מלאכי פתוח 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה