פרפר נחחמד
New member
מחפש פרטים על לימודי רפואה לבוגרי תואר ראשון
שלום אנשים, לא למדתי בתיכון, עשיתי מכינה ויש לי בגרויות (רשומות במשרד החינוך) מתמט 5 , פיזיקה 5 אנגלית 4 ,בממוצע 92. אני מתחיל עכשיו הנדסה במכללה (תוכנה או הנדסה רפואית - את המסלול אני יכול לבחור בהמשך), אני מתחיל תוכנה כי זה מעניין אותי למרות שזה נראה לי קצת גדול עלי, או הנדסה רפואית כי התחום מעניין אותי (יותר הרפואה מההנדסה), עכשו זה לא ריאלי בשבילי ללמוד רפואה , מה שגם שאני לא יתקבל אם הנתונים האלו (פסיכו 690), אני רוצה לברר על לימודים לרפואה לאחר מכן, מה הסיכוי שלי אם בכלל להתקבל ומה אני יצטרך להשלים אם כן. תודה רבה.
שלום אנשים, לא למדתי בתיכון, עשיתי מכינה ויש לי בגרויות (רשומות במשרד החינוך) מתמט 5 , פיזיקה 5 אנגלית 4 ,בממוצע 92. אני מתחיל עכשיו הנדסה במכללה (תוכנה או הנדסה רפואית - את המסלול אני יכול לבחור בהמשך), אני מתחיל תוכנה כי זה מעניין אותי למרות שזה נראה לי קצת גדול עלי, או הנדסה רפואית כי התחום מעניין אותי (יותר הרפואה מההנדסה), עכשו זה לא ריאלי בשבילי ללמוד רפואה , מה שגם שאני לא יתקבל אם הנתונים האלו (פסיכו 690), אני רוצה לברר על לימודים לרפואה לאחר מכן, מה הסיכוי שלי אם בכלל להתקבל ומה אני יצטרך להשלים אם כן. תודה רבה.