מחפש ספר טוב העוסק במרחבים דואליים - אלגברה

SisterCarrie

New member
תעשה לעצמך ולסודין טובה ואל תערער

הבודק הבין טוב מאוד מה רשום שם ואם זה הציון שהוא החליט עליו, אז ככה זה גם ישאר. יש לערער כשבאמת לא הבינו מה כתבת או פיספסו משהו, שזה כמובן גם קורה. בהצלחה במועד ב'. ואגב, סודין לא מקבל הוראות מאף אחד...פשוט לאף אחד אין שליטה על הקושי היחסי של המבחן ורמת הכיתה... במחשבה שנייה אתה תעשה טובה רק לעצמך כי בתכל'ס הערעורים האלה זה lulz למרצה
 

SisterCarrie

New member
אני סתם משועממת אחת

אני דווקא לא נגדך, מה שרשמתי זה פשוט האמת - לפעמים כדאי להתמודד איתה ולהמשיך הלאה. איחלתי (לחייל) בהצלחה בלי ציניות, באמת...
 

Davidmojo

New member
זה באמת לא נכון

מסיבה אחת... היית צריך לכתוב את אותו דבר בדיוק, רק עם lim כששואף לאינסוף ואז היית מקבל את כל הנקודות..... אבל לא יפה שהוא הביא לך 0...
 

tFighterPilot

New member
אני מאמין בסודין כנראה יותר ממך

הוא עשה תמיד רושם של איש מתמתיקה אמיתי, שלא פוחד להודות שטעה או שמשהו נכון למרות שהוא חשב בצורה קצת אחרת. אם אני טועה ואת צודקת, אני כנראה אאלץ לפרוש מהתכנית החד חוגית, כי לצערי אין לי את הכוח או את הקשרים כדי להלחם באוניברסיטה ואני יודע שאם אני אנסה הם ינצחו.
 

SisterCarrie

New member
אופס - ניסיון 2

בקצרה: אתה מקבל שהסדרה היא סדרה של אפסים ומסיק שהגבול הוא 0. זה מאד רחוק ממה שבאמת צריך להוכיח שם ולא מספיק פשוט להוסיף lim בכל מקום... בלי קשר - לא צריך להתייאש כל כך מהר, כולה סמסטר ראשון. העצה שלי זה לקחת נשימה, לוותר קצת על הכבוד ולהתחיל מחדש (אם אתה לא מצליח את מועדי ב'). האוניברסיטה לא "נלחמת" איתך. אם תסתכל על ההתפלגות, בטוח שגם בקורס הזה היו יותר מ20 אנשים שקיבלו בין 80 ל100 ככה שזה אפשרי וזה לא דורש ממך להיות גאון הדור, פשוט צריך לדעת את החומר בצורה נכונה.
 

deadpoets

New member
זה די מעניין

בקבוצה של אינה- נכשלים: 48.82% [62 נבחנים] ממוצע: 54.35 80-100: 28 מתוך 127 נבחנים בקבוצה של סודין- נכשלים: 67.42% [60 נבחנים] ממוצע: 39.64 80-100: 12 מתוך 89 נבחנים הבדיקה למיטב ידיעתי הייתה משותפת, כלומר גם סודין וגם אינה וגם המתרגלים בדקו את המבחנים של שתי הקבוצות במשותף.
 

Davidmojo

New member
מי היה מאמין?

הייתי בטוח שלקבוצה של אינה יהיה ממוצע הרבה יותר נמוך...
 

tFighterPilot

New member
קשה לי להאמין שהבדיקה הייתה משותפת

אם להסתמך על מה ששמעתי מאנשים מהקבוצה של אינה. בכל מקרה, אני נוטה עכשיו לעבור לדו חוגי, וככה גם לעשות מקצועות יותר קלים (אינפי ומבוא לאלגברה) וגם להעשיר את הידע בתחומים אחרים. התואר אותו תואר בסופו של דבר. כולם אמרו לי לא ללכת למורחב, אבל אני התעקשתי. כנראה הייתי צריך לראות בעצמי שחדו"א לא דורשת חשיבה אלא שינון של משפטים והוכחות, שבזה אני לא מי יודע מה.
 

deadpoets

New member
תראה

הבדיקה ברוב המקצועות כן משותפת כדי שלא ייוצר מצב שבו על אותה טעות מרצה אחד מוריד הרבה נקודות ומרצה שני קצת [כמובן שכשהמבחן לא משותף גם הבדיקה לא, כמו שהיה בלינארית..] יש הבדל בין דו חוגי לחד חוגי, כי בחד חוגי יש לך המון שעות בחירה בחוג ועוד קצת מחוץ לפקולטה, ודו חוגי יש ממש קצת. נגיד במתמטיקה-מדמ"ח [שכולל מן הסתם חדו"א ולינארית] יש רק 3 שעות בחירה במתמטיקה ו-6 במדמ"ח ואין בכלל מחוץ לפקולטה.. אם תקח חוג שני אחר כנראה שהמצב יהיה דומה[ואולי יותר גרוע כי בכל זאת למתמטיקה ולמדמ"ח יש הרבה קורסים משותפים] אני לא חושבת שזה נכון שחדו"א לא דורש חשיבה אלא רק שינון.. להפך, צריך לדעת להשתמש בדברים. ההוכחה שהעלת עם הגבול באמת לא נראית מספיק טובה, למרות שמוזר שלא קבלת כלום על הכיוון או לפחות על הניסיון.. אולי תעלה עוד תרגיל ונראה? 3 נקודות באמת נראה מוגזם אם ענית על הכל. וממש ממש לא צריך להתייאש ממועדי א' של סמסטר ראשון. זאת רק ההתחלה.
 

SisterCarrie

New member
להגיד שחדו"א דורש שינון ולא חשיבה

על סמך זה שפסלו את ה"הוכחה" שלך (שבה אתה טוען שמספר קבוע e שווה לסכום משתנה בתלות מn ואז מבסס על זה את השאר) זה לא נכון. כי אתה בבירור לא מבין מה זה גבול (מצב שכיח אצל תלמידי שנה ראשונה, אגב). ולהאשים את האנירסיטה בחוסר ההצלחה שלך זה כמו להאשים את כוח הכובד בזה שאתה לא רץ קילומטר ב4 דקות. בקיצור תלמד יותר טוב, והכל יהיה סבבה
 

MD2006

New member
הבעיה היא שלא משנה כמה לומדים....

זה לא תמיד עוזר לך...
 

tFighterPilot

New member
מילא זה היה מעניין אותי

אבל זה ממש לא. אני מבין יפה מאוד מה זה גבול, אבל אני כנראה לא כותב את זה נכון. אני ממש לא מאשים את האוניברסיטה בכלום. יש לי בעייה כללית עם לימודי מדעי המחשב באוניברסיטאות, שבאף אחת מהן עוד לא השכילו להבין שאנשי מחשבים לא צריכים ללמוד מתמתיקה של מתמתיקאים במקום מתמתיקה יעודית (כמו בכימיה). אני יקה, אני רוצה שדברים יפעלו, לא להסביר למה הם פועלים.
 

Davidmojo

New member
אז מה הטעם בכלל לעשות תואר?

כל היופי זה ללמוד את התחום מהיסוד, מהבסיס.... מה הטעם פשוט "ללמוד איך דברים פועלים"? לא בשביל זה עושים תואר.... חוץ מזה, מדעי המחשב זה בנוי ממתמטיקה - אז מה ציפית כשבאת ללמוד מדעי המחשב? לעבוד בסי שארפ? -------- ד"א...... כותבים מתמטיקה ולא מתמתיקה
 

tFighterPilot

New member
ממש לא

ולא אמרתי שאין מתמתיקה במחשבים, אמרתי שהיא שונה. הטיעון הזה, סלח לי, הוא strawman. מתמתיקה זה לא רק חדו"א. גם אלגוריתם הוא מתמתיקה. ההנחה שחדו"א היא מתמתיקה איכותית יותר מזכירה לי את ההנחה שחרדים הם יהודים יותר. זאת צרות מחשבתית, לדעתי.
 
למעלה