מחפש מתכון בנרות!

מחפש מתכון בנרות!

שמעו דבר כזה עוד לא היה לי .. הלכתי למסעדה סינית בצומת בילו.. והזמנתי נודלס הוא היה בצבע זהוב,עם טעם טיפה של ביסלי גריל,היה בא רק כרוב לפי מה שאני זוכר! טעם בלתי נשכח! אני בטוח שלקבל את אותו הטעם מכל מתכון שלא יהיה אני לא יכול.. אבל בבקשה תרשמו לי את המתכון שניראה לכם. תודה מראש!
 
באיזו מסעדה היית../images/Emo35.gif הבת שלי עובדת

בצומת בילו אולי במקרה נפלת על המקום שהיא עובדת בו
 
חחחח..

במרכז ,איפה של המסעדות .. יש חנות של אוכל סיני צמוד לשאוורמה שמה...אני לא ישח את המקום.. יש לך אולי מתכון שיכול להתאים?
 

taliF454

New member
תיבולים של מסעדות סיניות-ממש חידה

במסעדה לידינו,למשל אין הרבה הברקות,אבל יש להם מרינדה אדומה לעוף,שנותנת לו ציפוי מתוק-חריף שאנחנו עוד מנסים לפצח את הרכביו (כנראה שזו המצאה מקומית,כיוון שכשביקשתי ממישהי שתביא לי מסין "תערובת לרוטב סיני אדום או את המתכון של זה"-לא היה לה מושג על מה אני מדברת)
 

wan

New member
בהרבה מקרים זה צבע מאכל פשוט

מאד..בנוסף לכל המרכיבים.. כמו בצ'יקאן טיקה ההודי..הצבע הוא מצבע מאכל..במו עיניי ראיתי איך מכינים במסעדה....
לא נוגעת בזה...
 

מיקיטל

New member
לדעתי טעם ה"ביסלי" זה משלוב של

רוטב סויה אם כמה טיפות שמן סומסום תנסה
 
כנס

זה היה ניראה מאוד פשוט.. רק כרוב ..עם תבלינים קודם הייתי שמח אם תגיד לי מה השלבים שאני צריך להכין...מתי להכניס את הכרוב מתי את נודלס..איזה עוד תבלינים להכניס ועוד משהו קטן...זה היה ניראה ממש כמו פסטה רגילה עגולה..האם חבילה של פסטה מתאימה?
 

מיקיטל

New member
אני אנסה לעזור

אז ככה אני עושה את זה. קודם כל נודלס עשוי מאטריות ביצים,מרתיחים סיר עם מים לאחר שהמים רתחו מכניסים את הנודלס לפי ההוראות על האריזה לאחר מיכן מוציאים ומסננים את המים. לוקחים כרוב וקוצצים אותו מחממים את הווק אם 3 כפות שמן מוסיפים את הכרוב ומטגנים אותו עד שיתרכך. מוסיפים רוטב סויה וכמה טיפות שמן סומסום אני באופן אישי מוסיף גם ג'ינג'יר וטיפה סוכר אפשר להוסיף גם פילפל חריף קצוץ דק מוסיפים את הנודלס ומערבבים בערך 3-4 דקות בהצלחה ובתיאבון אפשר להוסיף לתבשיל גם רצועות עוף או בקר
 

wan

New member
תוסיף לטעם גם בישול על להבת

אש גבוהה מאד....ממש להביור..שחורך מעט את המריכיבם ויוצר טעם מעושן... אפשר להשיג זאת רק באש חזקה מאד מאד...
 
תודה..

אבל מה לגבי עוד תבלינים עוץ מסויה ושמן סומסום? מה עם הכמות? והאם חבילה של פסטה רגילה גם טובה?
 

wan

New member
פסטה רגילה לא תתן תוצאה טובה

אם את / אתה מחפש את הטעם ההוא... לגב יתיבול תהיה סמוךך ובטוח שיש שם קורט MSG למשל... הסינים לא ממש משתמשים בהרה תיבול כשמדובר בנודל ס מוקפץ.. מה שנותן את הטעם זה "הלארד" כך שאין לי מושג מה אכלת... הכי חשוב זה האש הגבוהה מאד...וווק חם מאד לפני הוספת מצרכים..
 
????

חצי ממה שאמרתה לא הבנתי א) :במסעדה זה היה ממש כמו פסטה רגילה ,אם לא אז מה אני מריך לקנות עכשיו למה שאמרת: אם את / אתה מחפש את הטעם ההוא... לגב יתיבול תהיה סמוךך ובטוח שיש שם קורט MSG למשל... הסינים לא ממש משתמשים בהרה תיבול כשמדובר בנודל ס מוקפץ.. מה שנותן את הטעם זה "הלארד" כך שאין לי מושג מה אכלת... הכי חשוב זה האש הגבוהה מאד...Cלפני הוספת מצרכים.." *קורט MSG ?? * הטעם זה "הלארד??? * הטעם זה "הלארד ???
 

wan

New member
כמו שאמרתי קשה לי לומר איזה אטריות

בכל אופן הסינים משתמשים באטריות אורז שנראות גם כמו פסטה.או בארטיות קמח שנראות כך גם.. אז לא יודעת במה השתמשו.. אני רק מתארת לך מה יכול להיות... לארד - זה שומן חזיר..ולא נראה י שהשתמשו אם זו מסעדה כשרה... אך לכל שף יש את הסודות שלו והדרך לתבל... ולפעמים התיבול ממש לא נרא לעין.. במקום MSG אפשר קורט סוכר רגיל... לפעמים השמן מתובל כבר מראש... יש המון אפשרויות.. אך הסוד קודם בלהבה..
 

wan

New member
ודרך אגב הנודלס הצהובים זה צבע

מאכל צהוב ...אז מי שמחפש בריאות..הם ממש לא מהמשפחה הבריאה... צריך להזהר בהרבה מקרים ממוצרים מיובאים מהמזרח הרחוק.... יש בהם המון תוספים לא נראים לעין...
 
למעלה