מחפש מרואיינים לכתבה במוסף של ידיעות אחרונות

אוייסמן

New member
מחפש מרואיינים לכתבה במוסף של ידיעות אחרונות

שלום אנשים יקרים, אני מחפש בחור בשלהי שנות העשרים שיתראיין למעני לכתבה בנושא תקופות יובש בסקס - תקופות יובש של מעל שנה - חובה! הכתבה תפורסם במוסף זמנים מודרניים של ידיעות אחרונות גילוי נאות: אני עצמי עברתי בגיל 21 תקופת יובש של שנתיים ושלושה חודשים. על כל מקרה אם מישהו מכם מעוניין להתראיין אנא פנו אליי לכתובת האימייל: [email protected] אגב, אני מחפש בחור בשלהי שנות ה-20 בדחיפות אך אם בחורות או בחורים בגילאים אחרים מעוניינים אף הם להתראיין - מוזמנים לפנות אליי גם כן. תודה מראש, אורי.
 

אוייסמן

New member
וואוו

עשיתי התערבות עם עצמי על מה יהיה גילך והפסדתי. אני מקווה שהגיל שכתבת בכרטיס הוא שקר, אם לא - ליבי איתך.
 

bulb

New member
אתה צריך לדעת שאסור להתערב עם אנשים מטומטמים

אני באמת מצטער, לא ידעתי שבשנות ה-30 צריך להוריד את מינון הסקס לפעם בחודשיים. אני כבר רץ להתנזר.
 

אוייסמן

New member
כן אה

בולב יקר, באמת דיברתי על שינוי שיש לעשות בשנות השלושים -הכוונה היתה בעלייה ולא הורדה, ובוודאי לא במינון של הסקס. אבל בולב שזה בטח קיצור לבולבול או משהו כזה (אני כבר לא אופתע ממך לא משנה מה) אל תתנזר! תישאר ככה, זה מצחיק לאחרים בטח. יאללה ביי עזוב אותי לשלום, היה נחמד להכיר.
 

bulb

New member
ראשית, אמור (וכתוב) bulb, או אם אתה מתעקש

בעברית אז "באלב". אלא אם אתה רוצה שאקרא לך Oysmun או משהו בסגנון. אם היית עושה את המינימום ומציץ בכרטיס היית רואה תמונה של... הפתעה - נורה. עכשיו נותר לך רק לנחש איך כותבים נורה באנגלית (רמז, היות וניכר שאתה קשה הבנה: bulb). אבל ניכר שעולמך סובב סביב בולבולים. שמע , מה שעושה לך טוב. זה עולם חופשי. שיהיה לך בהצלחה עם הפראיירים שיצרו איתך קשר. בהצלחה לך ותנחומי להם.
 

bulb

New member
נו, לפחות אחד מאיתנו יצא מוצלח. גם זה משהו.

 

אוייסמן

New member
איזה פה על אדם שאתה כלל לא מכיר

אני לא אגיד מה שאני רוצה לומר כי זה יותר מדי בוטה לומר כזה דבר לאדם שכל מה שאני יודע עליו זה שהוא נורה בשנות השלושים לחייו. אל תכתוב לי יותר - זה עושה לי לא טוב. ביי לתמיד, היה נעים לשוחח.
 

bulb

New member
תגיד, מה עם הדבשת שלך? ראית אותה לאחרונה?

אם תעקוב טיפה אחורה, תראה שאתה התחלת עם הנימה האישית. אז מה קרה? השיבו לך, אז ישר אתה מתחיל לבכות כמו ילד קטן? שניה, אני כבר מנגב לך את הדמעות. לא מתאים לך? תתמודד עם זה.
 

i eliya 19

New member
לי היתה

תקופת יובש של 4 חודשים שבהם אפילו לא אוננתי, לאחר פרידה קשה, וממש מאתגר להתראיין על זה, לא תודה
 
למעלה