מחפש מסעדה טובה עם אוכל ביתי

Soak

New member
מחפש מסעדה טובה עם אוכל ביתי

כדי לחגוג יום הולדת לאדם אהוב שאוהב אוכל של בית... (ממולאים, מפרום, מוסקה וכאלה. הוא חולה על פירה, אגב). אם אפשר גם שתהיה רומנטית - אדרבא, למרות שכמדומני שני הנתונים הללו לא הולכים יחד. המליצו לי על "עדנה" ברמת השרון. מישהו היה ויכול להמליץ? ואשמח כמובן לקבל המלצות אחרות.
מראש!
 

naamutzi

New member
עדנה ברמה"ש

אחלה מקום. מאוד נעים. הייתי לפני די הרבה זמן, כך שקשה לי לזכור מה היה שם ובכמה. בכל מקרה- מומלץ
 

ננה f

New member
עצמון בפרדס כץ! ועדנה??ממש לא !

לא סובלת את עדנה,את ריח השמן השרוף, את השרות ואת האוכל שעושה לי צרבת כל פעם מחדש.. לעומת זאת... אלוף האוכל הטריפוליטאי בעיני הוא מלך הסירים מפרדס כץ. וכמה כבר חיכיתי שיגיע החורף
ונעשה סיבוב לכל ה"אומללים" (
) מידידי שעוד לא זכו לזלול מהסירים שלו.אוכל כבד מפנק ומנחם. אין עליו : עצמון! ננה
 

ננה f

New member
אהה. ורומנטיות.. היא בעיני המסתכל.

ככה שבעיני קטן, וביתי ואינטימי.. כזה שאפשר להציץ לסירים, ולפתוח שולחן בפשטות ובפינוק של "כמו בבית" זה בדיוק זה. אבל אני זה רק אני.. המקום פשוט לחלוטין אבל החוויה היא באוכל ובאדם,זה שבישל אותו, והוא -נהדר.
 
ואגב רומנטיות..היא לא תמיד רק בעיני

המסתכל. שום רומנטיקה אי אפשר אפילו לדמיין עם שולחנות הפורמאיקה הרעועים של עצמון,עם המזגן הדולף והכסאות המתנדנדים. ועצמון...."האיש והסירים" (האדם המבשל) נהיה greedy מיום ליום יותר. חוויה קטנה מאד.
 
מה עושים האנשים הרגילים?

טוב, קראתי את הביקורת הנהדרת שלך ומיד התחשק לי לחזור לעצמון. הבעיה, בדומה למרכז הליכוד, שבלי מינויים פוליטים בתוך המסעדה, קשה לקבל שירות. לי זכור ביקור מלפני שנתיים, שהיה מאוד טעים, אך בלתי נעים בעליל. זה קרה לעוד מישהו, או שזה עניין חריג? (פשוט בא לי אוכל חורפי, חם ומלא שעועית. נקווה שיהיה בסדר אצל העצמון. עדיין אפשר לקנות אצלו חלבה?)
 

anatc

New member
לדעתי חריג - לא רואה מצב בו השירות

אצל עצמון בלתי נעים. והחלבה מחכה לך
 

היללויה

New member
עצמון זה בדיוק המקום אליו

אוהבים ללכת כל מיני חשובים מדרגה שלישית, ולהתהדר באותנתיות שלהם, ובקשרים "העממיים" שיש להם, אעלק. הייתי שם פעם אחרי דיווח נלהב באחד הפורומים, לא זוכר איזה, וטחנו את האים-אימא שלי שמה. זהירות.
 

פ ו ל ק ע

New member
מסכימה לחלוטין...

היה סתמי לגמרי והמחיר - בשמים (יחסית לתמורה). אגב, אני דווקא אוהבת את עדנה ברמה"ש, למרות שלא הייתי שם כבר יותר משנה.
 

anatc

New member
לנו לא סתמי בכלל, והמחירים יותר

מהוגנים. שוב - עניין של טעם.
 

anatc

New member
צר לי על אמא שלך...../images/Emo3.gif

אני אוהבת ללכת לשם למרות שאני לא נמנית על "כל מיני חשובים מדרגה שלישית, ולהתהדר באותנתיות שלהם, ובקשרים "העממיים" שיש להם, אעלק" א. כי אני חשובה מדרגה ראשונה (בעיני בעלי, בני, חתולי וכלבותי וכמובן חברי הורי ואחי - חוץ מבעלי ובני ששניהם ביחיד כל השאר ברבים) ב. כי טעים לי ג. כי לא טוחנים את האים-אימא שלי בשום מקום אני ממליצה
 
בלי שום קשר, הייתי אתמול אצל עצמון

אחרי הרבה זמן שלא פקדתי אותו. אותנטי שמותנטי...ממש סתם. אפילו לעצמון כבר אין כוח לעצמו. היה לא טעים ברמות ואיכות הבשר בכלל - מתקרבת לסוג ג'. מה שאני הכי לא מבינה, זה איך שולחים אנשים לחגוג אצלו ימי נישואין ושאר שמחות. מסעדה נמוכת קומה, שכוחה בא לה מפרסום עבר בלתי מוצדק בעליל. החלבה????? עשו לי טובה...עצמון קונה אותה בשוק הכרמל...מה הקטע.
 

anatc

New member
לא אוכלת שם את הבשר - רק את העוף

עם הקוסקוס הנפלא ימי נישואין ושמחות גם אני לא הייתי חוגגת שם, מקסימום את סיומו של שבוע וחלבה משוק הכרמל הכי טעימה, לא?
 
קוסקוס רגיל לגמרי....והחלבה בשוק

טעימה כמו כל חלבה. בשביל זה לא צריך לחלום על עצמון. בקיצור..לא כצעקתה ובבקשה לא להגזים ולא להטעות נבוכים מהפריפריה.
 

שח_מט

New member
כל אחד וטעמו

החברים שאני מביא לשם אוהבים. אני יותר אוהב את המיוחדים ולא את הקוסקוס... מעיים ממולאים, מרק שעועית, שומה וכו'. ברמת האוכל הביתי הוא טוב מאוד כמובן שמי שלא אוהב את הסגנון והתיבול לא יאהב... השירות בעייתי בעיתות לחץ. הוא בדר"כ לבד. היום הייתי עם אשתי שם, היה מלא אבל היה לו אחד שעזר לו. שילמנו על מנה ושתיה כולל סלטים בהתחלה וקצת חלבה בסוף 40 ש"ח לאדם. המנות גדולות והמחיר סביר. אף פעם לא טענתי שהוא זול... לקחתי הביתה שתי מנות של קוסקוס ומפרום - כ"א 30 ש"ח. לא הבנתי מה רצית להוכיח בדברי התוחכה שלך? והניסוחים מלאי הפאתוס..... מבחינתי את על גבול הטרול או שאני מתבלבל עם קיכלי ריק?... שח
 
שום דברי תוכחה . לא צריך להיפגע אם

משהו שאתה חושב שהוא טוב..לא טוב בעיני אחרים. כמו שאמרת - כל אחד וטעמו. רק נא לא לשלוח לשם זוגות מאוהבים כדי שיחזיקו ידיים מעל מגשי החלבה של עצמון... ובודאי לא שום שירי הלל. אוכל צפון אפריקאי לא הכי טוב שיש... ומה טרול שייך לענין בכלל.
 

שח_מט

New member
בטח לא רומנטי

את דרישת שישי בערב מר SOAK כתב אחרי ההמלצות למפרום וכו'. בכיף אני מפרגן לדעות שונות רק שנדמה שהקטילות שלך לא ענייניות משום מה. לא זוכר שהמלצת. רק קטלת. וזה אומר דרשני. אז את הניק החדש של קיכלי? פשוט מזמן לא עקבתי פה באופן רצוף... אני רק יודע שלמרב יש המון עבודה למחוק את הלכלוך של הטרולים פה... שח
 

anatc

New member
שח, אתה לא מתבלבל, רק שהיא לא טרול

תמיד, לפעמים היא אפילו אינפורמטיבית ועניינית. קצת פאתוס עוד לא הרג אף אחד, אנחנו טולרנטיים לגבי התנסחויות של חברינו לפורום - זה לא פורום כתיבה יוצרת. אני חושבת כמוה שלהמליץ על עצמון כעל "מסעדה רומנטית" גובל בהסתלבטות - אלא אם מדובר בזוג ותיק שהרומנטיקה אצלו באה לידי ביטוי בשינה כבדה מקסימום יד ביד. אחלה אוכל טריפוליטאי, טרי טעים ומחמם. בדיוק מה שצריך בחורף. ד.א. אתם מגיעים מחר?
 

maya100

New member
אגב מחיר, אצל שושי יותר יקר

יצא לי לאכול שם צהריים לפני שבוע שבועיים (סופסוף אחרי כל הדיבורים...). אכלתי (יחד עם הקטנה שניקרה מעט) מנה של מיקס - מפרום אחד וקציצת עוף אחת, עם רוטב אדום סמיך וירקות + קוסקוס. התמחור היה 30 ש"ח למיקס + 6 ש"ח לקוסקוס (למה קוסקוס הוא לא חלק מהמנה?!
), למנה משביעה אך לא ענקית (אבל זה אוכל נורא כבד...אח"כ אפשר רק לישון). היה טעים מאוד, הקוסקוס משובח ועדנדין באמת וכך גם המפרום והקציצה, אבל 36 ש"ח, לפני שתיה זה קצת יותר ממה שחשבתי שאמורה לעלות ארוחת צהריים במסעדת פועלים בפרדס כץ.... אגב, לקחתי גם הביתה מנה אחת כנ"ל (לטובת הבנזוג) והתמחור היה 44 ש"ח! (נכון, שמקבלים את האוכל בקופסאות יותר גדולות ואין ספק שלפחות קוסקוס יש שם פי שתיים לפחות אבל למנה הבשרית מוסיפים רק ירקות ורוטב! אין שם יותר בשר...) בקיצור - הניסיון הבא אצל עצמון
 
למעלה