מחפש מכשיר שמתאים לדרישות שלי...

SwitchMan

New member
מחפש מכשיר שמתאים לדרישות שלי...

מקליט באיכות טובה ודרך להעביר את הקבצים למחשב(בלוטות', אינפרה, כבל לא אכפת לי מה העיקר שיהיה כולל באריזה.) מסך צבעוני מצלמה, פחות חשובה האיכות אבל העיקר שתהיה מצלמה. WAP נוח ומתקדם מ16 פולי ומעלה, וצלילים חזקים. מילון T9 או משהו בסגנון לSMS שיהיה כמה משחקים נחמדים, לא חובה אפשרות להוריד משחקים. ממש לא חייב לקנות בארץ, אפילו עדיף משהו שאין בארץ. עדיפות למכשיר צדפה, או קטן מידות, ולא מוטורולה.
 

2cookie

New member
SE T610, מוטורולה V300

רק שלא בטוח שיש לו אינפרא... וE365.
 
למעלה