מחפש מישהו המכיר את סיאטל

ma317

New member
מחפש מישהו המכיר את סיאטל

אני עובר לגור בסיאטל עוד כחודש. אשמח לקבל כל אינפורמציה על העיר מכל מי שגר שם או שיודע. במיוחד אני צריך לדעת באיזה שכונות כדאי לי לשכור דירה. תודה מראש לכולם.
 

dz108

New member
בעיר עצמה?

הכי כדאי לך לשכור פנטהאוז בבניין החדש מעל המרקט - הנוף של המפרץ אמור להיות אחד היפים בחוף המערבי, והשכן שלך יהיה המחליף של ביל גייטס - ריי אוזי. ועכשיו ברצינות - יש לך תקציב של מנהל בחברת היי-טק או של סטודנט? אתה צריך להיות קרוב למה? לעבודה? ללימודים?, יהיה לך כסף לרכב? אתה מחפש איכות חיים, נוף, וקרבה לחיי לילה? או שאתה מחפש פתרון בתקציב מוגבל?
 

ma317

New member
הודעה ל dz108

אני הולך לעבוד בתור locksmith ובת זוגתי רוצה ללמוד ולעבוד כ nanny או משהו בסגנון. אני בעל אזרחות ארה"ב ואנו הולכים להתחתן שם בקרוב. אני מקווה למצוא מקום (עדיף לא קומפלקס) בין 500 ל 850 דולר לחודש. מה שחשוב שהשכונה טובה ואפילו שקטה.(יהיה לי רכב)
 

dz108

New member
זה לא הרבה...

אבל אפשרי. לפי מה שראיתי ברשת - $800 יתן לך חדר שינה לכל היותר (או סטודיו)בקומפלקסים - ובשכונות סבירות מינוס. בסיאטל יש שכונות שקצה אחד שלהם הוא מעולה, ובקצה השני צריך ללבוש מדים ונשק כדי לעבור שם בלילה - אז איפה שאתה לא מחפש, תקרא על השכונה ברשת או שתשאל פה. מכיוון שאין לך המלצות מבעל בית קודם, או קרדיט היסטורי - אז קח בחשבון שתצטרך לשלם דיפוזיט. תבדוק את - http://www.seattlerentals.com
 

doronf65

New member
מזל טוב והמלצה

לא רוצה להיכנס לך לחיים, אבל אני לא בטוח שאתה עושה את העסק באופן נכון. אם זוגתך עומדת להיכנס לארה"ב על ויזת תייר, ואתם מתכננים להתחתן כאן ולאחר מכן להחליף עבורה את הניירת (מגיע לה GC), הרי שזה אפשרי, אבל עד שהיא תסיים את התהליך זה ייקח לפחות חצי שנה אם לא יותר (יכול להימשך כפול). עד אז לא דופק לה הפז"מ לאזרחות, והכי חשוב: היא לא יכולה לעבוד על פי החוק, ואני ממש לא ממליץ שזה יקרה. כאשר אתם עוברים באופן חלק (הרי הכל מוגש לכם על מגש של כסף כי אתה אזרח), הדבר האחרון שאתם רוצים זה "ללכלך לה" את העבר מבחינת ארה"ב. לעומת זאת, אם תתחתנו מהר ותעברו תהליך בארץ שלוקח שבועות ספורים (סביב 5 - ראה שרשור אחר בדף זה) יש לה GC מהיום הראשון שהיא נכנסת לארה"ב. תחשבו על זה וחזור אלינו עם כל השיקולים שלכם והסיפור המלא - נעזור לכם להחליט. בהצלחה, דורון
 
למעלה